paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Další Čezety pokořily Glockner
26.8.2009 v 00:05
Po loňském výletu na Grossglockner a letošním na Stelvio a Švýcarska s 471 jsem se rozhodl, že do Alp dotáhnu i další ČZ z mé sbírky a to ČZ 455. Je to taky 250, ale proti 471 je to jednovál a 471 je konstrukčně o dost dál. Na výlet se se mnou vydal Wenca s jeho hnědo-žlutou ČZ 250/471.
Obě motorky zvládly cestu bez potíží, takže majitelé Zetek nebojte se své motorky ukázat v zahraničí .

Pár perliček z cesty:
- Rakušáci a Němci znají kulatou řadu Zetek, zato neznají hranatou řadu
- Nizozemci a Angláni naopak neví o kulaté řadě, ale hranatou řadu znají velmi dobře
- Německy se ČZ řekne [cécét], anglicky [cízet]

A statistika na konec:
- Za 3 dny jsem najel 1074 km (Wenca to bude mít cca 1300 km)
- Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 3,8 l / 100 km
– Moje ČZ byla mazána Motulem 510 1:40

Na závěr přidávám pár fotek:
Není správný formát url.
[URL= [URL= [URL= [URL= [URL=

Více fotek je pak dostupných zde: [url=http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=74805

Jinak během zítřka dodám i nějaká videa z onboard kamery
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 00:58 | Nahoru | #1

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 01:03 | Nahoru | #2

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 07:25 | Nahoru | #3

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 07:58 | Nahoru | #4

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 08:29 | Nahoru | #5
Musím se před Tebou poklonit, krásný stroj.

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 08:39 | Nahoru | #6
Jsme Vás potkali na vyhlídce Franz Josefs

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 08:55 | Nahoru | #7
paráda

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 09:34 | Nahoru | #8
Díky všem za ohlasy .
Wíťa> Taky zdravím , možná se tu ukáže ještě více lidí, které jsme potkali – Čechů tam v pondělí bylo mraky.

Přidávám slíbené video sjezdu dolů. I když má ČZ malé bubny, tak s brzdami nebyl absolutně žádný problém a jízdu jsem si hodně užil. Nejlepší byly ty pohledy z aut (obzvláště českých), jak je předjíždí 50 let starej stroj


VeFeRák> Díky za pochvalu stroje, stál hodně sil. Když jsem ale vyjel navrch na Glockner, tak jsem se ujistil, že to za tu všechnu snahu stálo.
Tady je video z průběhu renovace:


Naposledy editováno 26.08.2009 09:35:40

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 10:31 | Nahoru | #9

tak proto tě tady na silnicích nešlo potkat

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 10:32 | Nahoru | #10

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 10:45 | Nahoru | #11
krásný stroje

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 11:02 | Nahoru | #12
pěkný

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 11:19 | Nahoru | #13

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 11:26 | Nahoru | #14
Pěkná práce! Jenom mi to nechce pustit na tvůj web a hlásí to cosi o Tróji...
Kdes nechal chromovat tu nádrž?

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 11:31 | Nahoru | #15
Pěkný výlet na super strojích! Pěkné videa.

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 12:13 | Nahoru | #16
Ty, takovej kliďas a zakrajuješ je tam jak nějakej nervózní střelec... Ale jinak zase krásné video... Jednou vyjedem s tebou...

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 12:34 | Nahoru | #17

PavelGT>
tak proto tě tady na silnicích nešlo potkat

Tak já tak nějak moc letos nejezdím u nás. Spíš vyjedu do zahraničí, tak si zajezdím o dost líp

kasmar>Pěkná práce! Jenom mi to nechce pustit na tvůj web a hlásí to cosi o Tróji...
Kdes nechal chromovat tu nádrž?

Jaký web myslíš? to hlásí jen Firefox, domluvím se se správcem webu a odstraníme to z toho blacklistu (je to jen poplach, nic špatného na tom webu není). Ohledně nádrže ti napíšu do PM.

BlackSabbath>Ty, takovej kliďas a zakrajuješ je tam jak nějakej nervózní střelec... Ale jinak zase krásné video... Jednou vyjedem s tebou...

Jak si přišel na to, že jsem kliďas ? Když mám před sebou takovouhle pěknou silnici, tak se těžko ovládám . Jinak škoda, že nemám natočený úsek, kdy jsme s Wencou ujeli v zatáčkovitém terénu velkýmu Varanovi 1000 a ZX-6R . Ještě, že mám kvalitně udělanej podvozek a výborný gumy (Heidenau vpředu a Dunlop vzadu), kdybych tam měl Mitasky, tak by to asi dopadlo špatně.

Všem ostatním ještě jednou děkuju moc za ohlasy

Naposledy editováno 26.08.2009 12:37:14

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 13:21 | Nahoru | #18
Tak ještě přidávám jedno video, točil jsem Wencu, jak valí – je pěkně vidět, jak mu ČZ hulí

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 13:22 | Nahoru | #19
klobouk dolů

Naposledy editováno 26.08.2009 13:22:28

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 13:24 | Nahoru | #20
jirin.sv> Parada videt takove nadherne stroje v Alpach. Klobouk dolu, parada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 13:29 | Nahoru | #21
jirin.sv> hele vsiml jsem si jak dlouho trapis spojku, to je poloautomatem, nebo rukou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 14:21 | Nahoru | #22
Dawe02> Je to řazené klasika rukou, ale u tohodle typu má ta spojka takový hodně dlouhý chod. Je taky taková měkká – předpokládám, že už mají dost pružiny. Neklouže, tak to neřeším a jezdím . Jinak pro ten jednoválec to byl docela křest ohněm. Co můžu porovnat s 471, tak 455 je daleko citlivější na nadmořskou výšku. 471 přestává táhnout z kopce i na čtverku při překonání hranice 1800–2000 m nad mořem, u 455 je to znát už kolem 1000 m n. m. Motorky se musí holt musí pořádně točit i na nižší rychlosti .

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 14:25 | Nahoru | #23
jirin.sv> Ja jsem si myslel ze nejsi na tu spojku zvykly
btw:Jaky je na te 455 karbec? Stejny jako na 559?

Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 14:41 | Nahoru | #24

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 14:42 | Nahoru | #25
Tak 455 má Jikov 2926 SBD12 (15b) a 559 Jikov 2926 SD, v těch označeních se nějak moc nevyznám, možná budou stejné . Jinak 559 je technicky o dost dál, ale 455 mi učarovala zvukem a takovým „zlým“ motorem. Ať je sebelíp seštelovanej, tak kope jak bejk a jsou u něho dosti cítit vibrace. Zase má velkou výhodu v lehkosti – má suchou hmotnost 115 kg, kdežto 559 má 130 kg. A taky jich je proti 559 jak šafránu. Naopak jeho velkou nevýhodou jsou hodně poddimenzovaná ložiska na klice – v podstatě s každým výbrusem musíš dělat komplet ložiska atd. Motor vyrobili tak, že nechali vše ze 175 a jen zvedli zdvih a vrtání.
Pro zajímavost přidávám video se zvukovým projevem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 14:46 | Nahoru | #26
jirin.sv> hmm ten karbec taky nevim, ale treba se lisi jen syticem. Co budes delat s tou ocalounenou lavici? Nebo jinak, kde ti to udelali tak pekne? A za kolik?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 14:57 | Nahoru | #27
Dawe02> Sytič teda 455 nemá
Sedadlo mi čalounil známý, cenu nevím – odpracoval jsem si to jinou protislužbou. Ale kdybys měl zájem, tak ti pošlu kontakt. Zabývá se i opravami interiérů aut atd.
Prodávat nebudu ani jedno. Na kytaře se mi špatně sedí, ale zas se k motorce líp hodí – takže na nějaký srazy a setkání tam jde kytara a na delší cesty lavice . Motorku s výměnnými sedadly jen tak někdo nemá .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 15:08 | Nahoru | #28
jirin.sv> ale 559(.02?) mela sytic. Ty karbecy jsou moc jednoduche, priste zkus o zoubek vys jehlu a mozna i malinko vetsi trysku (kdyz jsi takovy lovec ), nez pojedes do Alp.

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 15:21 | Nahoru | #29
Dawe02> Lovec nejsem, ale na karburátor už radši hrabat nebudu. Jsem docela rád, že jsem ho vyladil, tak jak jsem ho vyladil (předtím jsem to měl moc chudé a začlo mi žloutnout koleno). Takhle vypadá svíce po jízdě – řekl bych, že má předpisovou barvu .
[url= bych potřeboval ladit podle nadmořské výšky

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

26.8.2009 v 15:24 | Nahoru | #30
Barvu ma dobrou ted, kdyz jsi doma, ale kdybys to sundal nahore, bude chudoucka
Ja to poznal i na Sevenfifty, ta je taky defaultne pomerne chuda a nejelaaa na Glockneru ani prd, samozrejme by nedrzela volnobeh, takze stelovani koleckem No sranda...
jo a posli mi ten kontakt na PM, je to moc hezky potazene

Naposledy editováno 26.08.2009 15:24:55
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 Kalasnikov 25 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 sikmar 14 20.1.2023 v 21:20 pech.
GO motoru Jawa ČZ 250/471 Otajs 8 2.12.2022 v 20:20 Radovann

TOPlist