Předtím se chytala na dva válce v nízkých jak se jí chtělo, ve vysokých pořád. Zhodnotil jsem že ve vysokých otáčkách nestíhá tlak unikat a komprese zůstává použitelná.
Každopádně mě to začalo po pár kilometrech zlobit zase a já nevím co s tím A do HUMOTO už ji nedám
Dneska jsem jel do práce v jedné stopě, z toho cca polovinu na jeden válec (fakt na prd a nezachrání to ani nový adrenalinový průběh krouťáku - do 5500 RPM jedeš full gas aby to nezdechlo a aspoň trošičku jelo - MZ 250 jede líp, než TL1000 na jeden válec - a nad 5500 se to chytne a pokud nestihneš ubrat plyn, dějou se zajímavé věci, zvlášť pokud to nastane v zatáčce)
Nemáte ještě někdo tip, co by to mohlo být?
Suzuki TL1000S, r.v. 2001, najeto necelých 3000 km (to není překlep, do provozu letos)
-----------------------------------------------------------
tak to bylo asi špatnou fajkou a pofiderním těsněním na vstřiku. Dále to bylo šíleně rozštelovaný (po servisu v HUMOTO) a tak byla třeba synchronizace. Už to jezdí.
Naposledy editováno 05.01.2011 18:28:31
jinak asi klasika.... zkoumat jestli za to muze to ze tam nejde benzin, ze to nehazi jiskru, komprese.
kompresi zmeris, pochybuju ze by byl nakej problem u nove moto... ale zase diky tomu ze v "novem" stavu dlouho stala se tam muzou vyskytovat "nestandartni" zavady - treba ze by visel dekompresor?
palivo - kdyby vstrik ztracel kontakt hlasilo by to chybu... takze leda ze by byl ucpanej/zalepenej (pochybuju ze by to delal jen v malejch tockach) prohodit vstriky a blbnul by zase predni valec (ale zase riziko ze si skubnes naky tesneni pri vymene, tahle moznost mi prijde nepravdepodobna)
jiskra - to mi prijde nejpravdepodobnejsi, amici dost casto delaj takzvanej "+ mod" - zapalovaci civky maji na jednom terminalu trvale plus (ridici jednokta spina kostru) kdyz se ale tohle plus zmeri, je tam vetsinou vyrazne mensi napeti nez na baterce, proste je cestou nakej mizernej kontakt a velkej prechodovej odpor - zacal bych na terminalu te civky a prosel to... pro diagnostiku jestli za to vubec muze tohle, bych provizorne natahl + primo na civku od baterky, nasledne zkusil prohodit civky, kabely od svicek...
osobne tipuju na to mizerny plus na civce, dava maly napeti a v tlakovych pomerech a bohatosti smesi ktera je do 4-5tis to nehodi jiskru...
benzín tam jde, mašina šíleně smrdí nespáleným benzínem
TLko má dekompresor? To jsem nevěděl, myslel jsem, že takový věci se montujou jen do jednoválcových endur...
Když jsem ji kupoval, vstřiky byly z dlouhýho stání zalepený, ale chlapi to pročistili jakousi vodičkou a začalo to fungovat
to nízký napětí mě nenapadlo, zkusím se na to podívat
edit: a ta vyndaná svíčka vypadá takhle:
[img]
Naposledy editováno 04.06.2008 10:31:16
v kazdym valci je na vyfukove vacce automatickej dekompresor...
Naposledy editováno 04.06.2008 10:55:23
háže jiskru pravidelně?
snímání kdy má dát jiskru je jedno čidlo , nebo pro každej válec jiné
kabely, cívky?
(předpokládám že svíčky máš v obou válcích stejné)
jinak jedno jiskriste ma i ta iridiova, ale zbytecna investice, ja na ty moje predchozi obyc najezdil 25tis km.... a myslim ze ta iridiova taky nebude to ono, proste ta elektorda co "stini" jiskru mi prijde ze se TL nelibi....
dekompresor je takovej "rozteznik" dve zavazicka pritahovany k sobe perkem, ty otaci tyckou kter je v podelne udelane drazce ve vacce - ta tycka ma jednu stranu zbrousenou -tzn prurez neni kruhovej ale pulmesic... kdyz jsou zavazi u sebe, kouka ven z vacky ta "vypoukla strana pulmesice a tlaci na ventil - zustava otevrenej, kdyz se vacka roztoci, zavazicka tyckou otoci a na ventil doseda ta zbrousena strana - respektive nedoseda...
spis je to zrejme z foto, nebo nakresu... zkusim najit....
Naposledy editováno 04.06.2008 11:14:40
Jak háže jiskru nevím, asi by to chtělo osciloskop (?)
S čidlama taky nevím, jak je to vyřešený.
Kabely a cívky by snad měly být ok, za 2500 se snad nevyserou
Momentálně mám vepředu CR8EK (2500km) a vzadu ELV2 (cca 500km)
potom bych oscistil/dotahl kontakt na civce (pripadne pritahl to + bokem jak sem psal) kdyz to nebude tim napis, budem resit dalsi veci (civku, kabel i vstrikovace mam jiny, muzu ti to pujcit)
snezory atd neres, TL snima otacky jednim senzorem na vacce, pokud by byl KO tak to nepojede vubec, navic kdyz je zkratovanej nebo rozpojenej autodiagnostika to pozna a nahlasi chybu...
na zkoušení jiskry je nejlepší přesunuté jiskřiště
standartně se po 2500 nic nevysype , no a motorka ti "zobí"
napřed zkus obě svíčky stejné poud možno ne tu tvoji specialitku co sis určitě vydyndal
zkouknul bych připojení cívek a kabelů a pak to předsunuté jiskřiště , pokud vše bude ok tak zkusit vytáhnout ty vtřiky a zkusit zastatrovat jestli stříkají a rozprašují (to především a samo že stejné množství)
screenshot ze servisniho manualu, pro 2001 model:
já vzal faju , na ni dal kus kabelu s měděným vodičem , ten přeštíp a ty kabely ve vzdálenosti cca 1 mm od sebe připáskoval plastovými stahovacími páskami na plastovou podložku pak vidíš jak ti skáče jiskra mezi těmi obnaženými dráty VN kabelu. na druhej konec kabelu jsem přibastlil konec svíčky na kterém drží faja (z důvodu jen odpojit VN kabel od svíčky a tenhle bastlík vrznout mezi svíčku a kabel - bacha kope to, je tam až ke 30kV , ale to předpokládám že znáš a necháš si dostatečný místo na držení aby tě to nedokopalo , ps neboj nezabije tě to , komáři to připojovali na pindíky , když chtěli doznání aji k tomu co člověk neudělal)
mame nekde po dedovi zkousecku na svicky, je to uzavrena komora, do te zasroubujes svicku, nasadis fajfku, pumpickou na boku napumpujes tlak pri kompresi a zatocis klickou magneta a do kukatka koukas na jiskriste .....
kdyz sem byl malej harant tak me na to stryc dostal "chces videt Prahu? tak pojd sem prst dej tady na ten drat a podivej se tady do toho kukatka" .... a zatocil klickou....