na zadni se zveda ruzne- nasel bys tady spoustu vlaken na tohle tema...
bud ma motorka dost vykonu a na zadni ji dostanes jen prudkym pridanim na nektery z nizsich kvlatu... to neni tvuj pripad...
dalsi moznost je ubrat - motorka brzdenim motorem klesne v prednich vidlich a pak pridat - pruziny ve vidlicich ti pomuzou a predni kolo jde do luftu - pak jde uz jen o nacasovani toho deje - pridat/ubrat - podle me je to malo setrne pro prevodovku/motor ... na SV to urcite pujde na jednicku, na dvojku nevim.. mozna taky... kolo jde na horu dost rychle, ne moc pod kontrolou...
posledni, nejvice pouzivana moznost a asi i nejlepsi je spojkou... to zvednes i na dvojku v poho, jde to tam plynule... mas vic casu a vic komntroly nez na jednicku... das plnej a pak jen na chvili "namacknes" packu spojky - asi jako kdyz mackas spoust - zmacknout-pustit ... pak uz je to jen o treninku...
skubnuti riditkama pak pomuze, to same zhoupnuti ve stupackach - ale to je grif kterej ziskas treninkem... na to ti nikdo radu dat nemuze...
Naposledy editováno 13.05.2008 11:45:17
V2 maj problemy s mazanim, nevim jestli si nenasaje cerpadlo, jestli se zadni valec zalejva, nebo v cem je problem, ale SV, TL, myslim ze i stormy s tim problem maji...
u duc by nemel byt problem tim ze je tam sucha spojka neni moc prostor pro prelejvani oleje - je ho tam min...
u aprilie je tusim taky nake takove specifikum, sucha spojka asi ne? jestli sucha skrin? nevim,neznam... ale kazdopadne ten dozadu trcici valec je tam nejak pro wheelie ve svici ne zrovna to vono...
tak ono to neni o tom ze by se V2 zadrela kdyz to zvednes, kolo mas ani ne metr ve vzduchu a ujedes 200m..... spis to jsou pripady kdyz uz to maj lidi v ruce a jedou kolem mrtveho bodu...t zn stala rychlost a v podstate neomezena vzdalenost... kdyz se pak takhle jezdi treba 1,2,3km rovinky... tak uz to bude znat....
n ajedna to zvedám plynem je to lepší než přes spojku... na jedna přes spojku je to dost nevyspitatelný.... je to hodně ostrý a hrozilo by tam přehození.... jedu v klidu tak na 2,5000 - 3000 otáček a jen orudce přidám bez nutnosti cukání řidítek jde kolo ochotně nahoru...
na dvojku to stavím přes spojku.... jedu tak cca 40km / h teď ti neřeknu kolik to je otáček
lehce a hlavně rychle líznu spojku a přidám plyn - nedávám plnej to je zase velký nebezpečí přehození dávám asi tak něco přes půlku a motorka se zvedá krásně plynule a dáse to celkem dobře regulovat... podle mě líp než na jedna...
za dva plynem jsem to ještě nezkoušel ale asi by to chtělo víc otáček a pomoct jí ve stapačkách..
tak asi tak no.... snad ti to pomůže a hlavně ofafrně
kaczer: no ono ty ses zvyklej ze 1 jde pres kilo, mam za to ze SV ma jednicku celkem dost pomalou, takze mozna to tam jde... ja tuhle motorku nemel nikdy v ruce tak fakt nevim... ale treba je to fakt zprevodovany jak enduro... to na 2ku zvednu jako nic i 400ku....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |