potřebuji poradit..., budu na jaře jezdit zrenovovanou Yamahu RD 250 Lc rok1981 - fandové vědí co je to za moto...., nemám to na závody, budu ji provozovat jako sportovního youngtimera ( na závody uvidím později )...., je bez oilmasteru, otázka zní - jakej poměr směsi mazání máte odzkoušenej (mazat ji asi budu Motulem 710, možná by stačila 510-ka), díky za rady .....
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha RD 250, 350 RD LC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha RD 250, 350 RD LC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha RD 250, 350 RD LC
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha RD 250, 350 RD LC
Víš proč to má olejové čerpadlo, že jo? Aby tam bylo pořád správně oleje, v poměru, který vychází někde od 1:100 na volnoběh až po 1:20 na plný plyn. Já beru, že 1:40 to umaže, když se s tím jezdí tak nějak v rámci předpisů. Ale zkusit naplno kilometrovou rovinku s poměrem 1:40, to už by nemuselo až ke konci té rovinky úplně vyjít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha RD 250, 350 RD LC
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha RD 250, 350 RD LC
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha RD 250, 350 RD LC
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha RD 250, 350 RD LC
Ještě k těm olejům, ten Motul 800 je opravdu olej pro závodní použití, bude asi mazat parádně, ale aby v Yamaze shořel, bud jak píšeš muset Yamaha být rozpálená jak pětník....., co ten Motul 510, 710 , co jsi jezdil v těch 125-kách ?!, .....
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha RD 250, 350 RD LC
Vnitřní průměr hadic je u toho 20 mm.
Naposledy editováno 21.11.2023 17:18:54
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha RD 250, 350 RD LC
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha RD 250, 350 RD LC
To dvanáctkrát zalomené péro má středit píst proti kroužkům a motor je pak tišší, v dolní úvrati se píst ve válci tak nenaklápí od stěny ke stěně. Dnes je to opuštěná konstrukce. U RD to byla jedna z příčin zadření pístu, když ten pérový kroužek prasknul a poskládal se v té mezeře dvojmo přes sebe a začal tlačit píst na jednu stranu.
Naposledy editováno 21.11.2023 17:08:24
2stroke píše: PRESLY> tady RDckare už těžko najdeš, to spíš na nějakém fóru, kam chodí kluci od klasiků...a tím myšleno kouknout i na zahraniční fóra...
Čau, no, jeden sa tu nájde, krokoš to mal.
Tým kufrom vzadu som ju spsrznil, lae nemohol som tej motorke nájsť účel. Tak som ju používal na nákupy. Nákup trval asi hodinu, s menšou okľukou na vozenie.
No, k veci. tú RD 250-tku som nemal. Moju RD 350 s mal s oilmasterom. Do všetkých 2T motorov čo som mal a aj do krovinorezu lejem Repsol 2T Syntético. Nie preto, že by bol najlepší, ale v tých časoch ho mali u nás v obchode tak som to kupoval. V mojej RD-čke som mal liatinové vložky. Vyrábali sa aj sNiCaSil-om. Pisty som mal kované jednokrúžkové. Každých 3000 km som to rozobral a kontroloval. Čo môžem z mojej praxe potvrdiť, tak Repsol nekarbonuje prívery, je tam len taký hnusný magľajz, ale ten nebráni funkii prívery. Čo som robil napr Gas gas mazaný M2T olejom tak prívery zaseklo, bol tam suchý karbon.
K tom pomeru oleju s benzínom je ťažko radiť. Lebo. Dáš málo -zadreš. Lenže , dáš veľa a zadreš tiež. Niekto tu na fóre písal , že veľa nevadí dvjtakt musí prdieť a smrdieť. Videl som, dokonca aj na svojej motorke ( nie RD), že pri používaní väčšieho množstva oleju dôjde z zakarbonovaniu drážok na piestne krúžky . Po zakarbonovaní drážky piestny krúžok vytlačí a buď spravý ryhu vo valci , tam kde je zámok alebo sa zlomí pri prechode cez výfukový kanál. U rdčky som ziistil zakarbonovanie piestneho krúžku na pravom válci. Preto som do toho liezol po 3000 km a koontroloval stav príver a piestov. Teraz babo raď.
Hlavne držím palce nech mašina slúži.
Naposledy editováno 21.11.2023 10:16:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
RD 250 z Rakouska Yamaha RD 250 | JacobRd250 | 20 | 22.11.2023 v 13:39 Krautkopf |
Elektroproblém Yamaha RD 250 Yamaha RD 250 | D-fens | 6 | 2.6.2016 v 10:35 D-fens |
Závody Branná Yamaha RD 250 | Maja1981 | 0 | 18.9.2015 v 20:31 Maja1981 |
Kde sehnat ručičku na otáčkoměr Yamaha RD 250 | rehakmatej | 4 | 10.11.2013 v 21:25 Thunder |