1 reakcí na tento příspěvek Frézování silnic- proč Proboha proč
1 reakcí na tento příspěvek Frézování silnic- proč Proboha proč
Tušil jsem, že to tak nějak bude, ale říkal jsem si, že se třeba pletu, že strejda co náhodně jezdí mašinkou a pokládá hadíky má sofistikovaně změřený kde to má jak opravit, aby silnice nepraskla později a já tomu jenom nerozumím... Jižní čechy mívali supr silničky, tak je asi nutné je cíleně kurvit aby ostatní kraje nezáviděli.
Takhle to dopadá, když hospodaří stát místo soukromníků.
2 reakcí na tento příspěvek Frézování silnic- proč Proboha proč
Úředník vykazuje aktivitu tam kde je vidět. Je jedno jestli je ta aktivita ku prospěchu nebo naprosto zbytečná až škodlivá. Proto je nutné nejdřív dokurvit hlavní tahy.
Důvod proč chodí úředníci do zaměstnání kde jsou placení za aktivitu zatímco jiní do práce kde jsou placení za výsledek a vytvořenou hodnotu.
Sranda je, ze se tomu oficialne nesmi rikat rekonstrukce, ale modernizace, viz. D1, ta se take opravuje z dotaci, ale tam je to pochopitelne potreba.
1 reakcí na tento příspěvek Frézování silnic- proč Proboha proč
1 reakcí na tento příspěvek Frézování silnic- proč Proboha proč
Nebo že oprava poškozené silnice bude technologicky, finančně, časově (předprojekční průzkumy, projekce, povolení) náročněnší než vyměnit obrusnou vrstvu?
Já nechápu to, proč se se hned vytahuje "banánistán" a podobné výroky, když se něčemu jen nerozumí.
Co se týče ale broušení a výměny asfaltu tak to je taky komedie, viz trasa Suchdol nad Lužnicí-Halámky-Hranice AU... Ten asfalt byl úplně v pořádku, tak ho opravili že byl hrbolatější a celkově horší povrch po opravě.
Jsem připraven být poučen, ať nehaním dále výrokama typu banánistán atd... Jakou má asfalt životnost, a proč je potřeba dloubat do nenarušeného povrchu?
http://www.vzdelavan...zba%20a%20oprava.pdf
1 reakcí na tento příspěvek Frézování silnic- proč Proboha proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Frézování silnic- proč Proboha proč
FJRPEPA píše: Běžné v celé Evropě.
Ve Švýcarsku to taky tak kurví?
Oproti tomu spoustu silnic, které jsou úplně na maděru, je na nich velký provoz a neřeší se už XX let...
Měla by to být "zálivka" , roztopený asfalt se naleje do spár hlavně do míst, kde byly spoje do kterých by se mohla dostat voda a v zimě zmrznout a asfalt roztrhnout... Edit : hlavně mezi jízdní pruhy...
Tolik teorie a trocha praxe, která teorii hezky vyvrací, nebo posouvá do míst kam ani slunce nesvítí...
Třinec:
https://mapy.cz/zakl....457&pitch=0.157
Naposledy editováno 19.09.2018 21:08:58
2 reakcí na tento příspěvek Frézování silnic- proč Proboha proč
Serge píše: To, že se frézují parádní silnice, když se na ně pak položí nový pořádný asfalt ještě beru.. Na Karlovarsku se teď rozmohl trend mikrokoberců, kdy na starou (většinou dobrou) silnici udělají spojovací postřik a na to plošně položí 1-2cm asfaltovej mikrokoberec, kterej než se vyjezdí je jenom směť kamenů (neplést si s opravou - Turbem) a je to tedy pěknej opruz. Jednak po opravě je to takové hrubé... nedá se na tom min měsíc vůbec jezdit, protože sou všude kameny... a dnes jsem poprvé jel po tom spojovacím postřiku během provádění a výborná zkušenost.. Při 2km dlouhém úseku se mi na obě gumy nalepilo takové množství kamenů, že následná jízda na 10km pěkném asfaltu v zatáčkách, byla stylem skůtristy co jede na nákup., nevyvážená kola díky tomu, neschopnost se naklonit protože se to vlnilo jak had.... Ani po zastavení a ručním očištění to prostě nešlo dolů...dlouho trvalo než jsem to z toho postupným zvyšováním velmi nestabilního náklonu sundal..nás chtějí normálně zabít..
Toto dělají i v sousedním Rakousku,jenom s tím rozdílem,že několik dnů po této "opravě" tam jezdí zametací vůz a kamínky zamete .