Měl jsem Multistradu (1000 i 1100s) a dál bych se chtěl poohlédnout po stroji na opravdu delší cesty. Mám tím na mysli opravdové tisíce km (99% asfalt) . Ano, dá se jezdit na čimkoliv, ale nechci ustoupit z možnosti pohodlí pro dvě osoby a mnoha zavazadel i výkonu, nejlépe ve formě V2......
Zaujal mne nový Caponord 1200 Rally, ale zase se mi nelíbí množství jeho elektroniky a padlo mi do oka i Moto Guzzi Stelvio .....
Znáte jiné takto dobré stroje pro mou potřebu nebo máte zkušenosti s výše zmíněnými?
Děkuji !!
1 reakcí na tento příspěvek Charismatické (italské?) cestovní enduro...
Naposledy editováno 15.10.2016 10:11:46
1 reakcí na tento příspěvek Charismatické (italské?) cestovní enduro...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Charismatické (italské?) cestovní enduro...
Trinnlee píše: Není to tak dlouho co tu byl myslím právě od seikose velmi podrobný článek o stelviu...najdi si to v historii článku je to pěkný čtení. Nikdo jiný ti o této motorce asi víc neřekne.
vA ty si myslíš, že seikos řekne třeba něco o hondě, co by taky měl říkat? Když neví, že nějaký motorky mají duální brzdy a páčkou na řídítku brzdíš i zadek. Mu ani nedochází proč africa má ruční brzdu.1 reakcí na tento příspěvek Charismatické (italské?) cestovní enduro...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Charismatické (italské?) cestovní enduro...
petrumr píše: Nevím proč chceš jen italský motorky, ale jak píšeš stelvio, tak proč se nepodíváš na norge nebo pohodlnější, menší spotřeba, více vybavený, duální brzdy nějaký cesták od bmw, třeba RT.
asi proto, ze chce neco zabavnyho ne? ono pokud je pro nekoho nejdulezitejsi pohodli a spotreba - tak to by mel cestovat autem
1 reakcí na tento příspěvek Charismatické (italské?) cestovní enduro...
assassin píše: asi proto, ze chce neco zabavnyho ne? ono pokud je pro nekoho nejdulezitejsi pohodli a spotreba - tak to by mel cestovat autem
joo zábavnýho, MG Jestli budou mět trnky brnky v servisu, tak to bude zábava a na cestování bude mět lístek na vlak?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Charismatické (italské?) cestovní enduro...
Prasoper> Sice je to OT (zakladatel hledá cenduro) ale v čem bude podle tebe na asfaltu to Stelivo lepší?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Charismatické (italské?) cestovní enduro...
stráťa píše: assassin> Se ti divím že na něj pořád reaguješ.
Prasoper> Sice je to OT (zakladatel hledá cenduro) ale v čem bude podle tebe na asfaltu to Stelivo lepší?
Prasoper píše: nevím, jak to ve skutečnosti je, ale zaslechl jsem, že se nový Capouš trošku sype... Co je na tom pravdy???
Hm, tak to by mne tedy taky zajímalo, ať vím, co můžu čekat
Jinak, pokud se nepletu, Stelvio kvůli Euro 4 končí, takže pokud ho chceš, asi bych moc nečekal.
Jo, já ti rozumím, velkoobjemovej dvouválec do V - topí to, škube to, občas to má vlastní hlavu - a je s tím kopec srandy, protože to má prostě koule
1 reakcí na tento příspěvek Charismatické (italské?) cestovní enduro...
Kukkan dobře shrnul : velkoobjemovej dvouválec do V - topí to, škube to, občas to má vlastní hlavu - a je s tím kopec srandy, protože to má prostě koule.
Koule jsou to co na motce chci ! Jezdím léta italky a sorry nedám na ně dopustit. Žádný Japonec mě nenadchl svým projevem a ikdyby byl levnější a spolehlivější tak to nebude už o radosti kvůli které jezdím na motorkách....
Stelvio jsem si včera projel, děkuji tak kolegovi profil - Véstrom - za možnost vyzkoušení. Musím řící, motorka luxusní. Potěšila mne ta robustnost a to jak zmizí hmotnost po rozjetí, navíc jsem nechápal že se to skládá lehčeji do zatáček jak moje multistrada 1100..... Velkým mínusem pro mne byly vibrace. Když se člověk courá okolo 3.000 ot/min tak pohoda, ale topit tomu pod kotlem...... Prostě po hodinové projíždce s manželkou mi po dojezdu ještě pár minut brněly ruce, manželce nohy neumím si to timpádem představit na cestách po Evropě. Zaslechl jsem že novější Stelvio je na tom lépe (od 2011) může někdo srovnat ?
Máte případně ještě nápady na cestovni moto s koulema ? díky všem za příspěvky !
rockparadise píše: Děkuji za názory....
Kukkan dobře shrnul : velkoobjemovej dvouválec do V - topí to, škube to, občas to má vlastní hlavu - a je s tím kopec srandy, protože to má prostě koule.
Koule jsou to co na motce chci ! Jezdím léta italky a sorry nedám na ně dopustit. Žádný Japonec mě nenadchl svým projevem a ikdyby byl levnější a spolehlivější tak to nebude už o radosti kvůli které jezdím na motorkách....
Stelvio jsem si včera projel, děkuji tak kolegovi profil - Véstrom - za možnost vyzkoušení. Musím řící, motorka luxusní. Potěšila mne ta robustnost a to jak zmizí hmotnost po rozjetí, navíc jsem nechápal že se to skládá lehčeji do zatáček jak moje multistrada 1100..... Velkým mínusem pro mne byly vibrace. Když se člověk courá okolo 3.000 ot/min tak pohoda, ale topit tomu pod kotlem...... Prostě po hodinové projíždce s manželkou mi po dojezdu ještě pár minut brněly ruce, manželce nohy neumím si to timpádem představit na cestách po Evropě. Zaslechl jsem že novější Stelvio je na tom lépe (od 2011) může někdo srovnat ?
Máte případně ještě nápady na cestovni moto s koulema ? díky všem za příspěvky !
nové Stelvio (2011+) má skrze jiné nastavení elektroniky trochu uhlazenější projev. Ovšem ta mechanická stránka věci tam do značné míry zůstává a podélný V-twin bez hromady vyvžovacích hřídelí bude prostě vibrovat pořád. Tedy pokud sedí v rámu natvrdo a nikoliv na silentblocích.
Pak je ještě otázka, zda-li tvůj otestovaný kousek byl správně seřízený (synchronizovány klapky) a zda-li tam nebyly vibrace jinak, než měly být. Svez se někde na 2011+ a uvidíš, porovnáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Charismatické (italské?) cestovní enduro...
petrumr píše: vA ty si myslíš, že seikos řekne třeba něco o hondě, co by taky měl říkat? Když neví, že nějaký motorky mají duální brzdy a páčkou na řídítku brzdíš i zadek. Mu ani nedochází proč africa má ruční brzdu.
já měl duální brzdy (Honda VFR FI 800 Dual CBS) ještě když ty sis jen tahal za ten výrůstek mezi nohama.Překrucuješ realitu. Posměch a ironie na tvoji otázku spočíval v tom, že když ti někdo ukáže očividně brzdovou pumpu s páčkou, tak ty se zeptáš, jestli je to brzda nebo spojka
http://www.motorkari.cz/tema/?t=191434&pgr=0#goto9194010
Naposledy editováno 17.10.2016 08:34:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 28, 29] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 851 | 2.8.2024 v 09:10 Simčo |
Aprilia Caponord 1200 Aprilia Caponord 1200 | Fero18 | 7 | 1.8.2024 v 11:43 Pates147 |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Bosna alebo Rumunsko 29/8/ 2/9/2024 Aprilia Caponord 1200 | tondo44 | 0 | 14.8.2023 v 16:46 tondo44 |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |