Měl jsem Multistradu (1000 i 1100s) a dál bych se chtěl poohlédnout po stroji na opravdu delší cesty. Mám tím na mysli opravdové tisíce km (99% asfalt) . Ano, dá se jezdit na čimkoliv, ale nechci ustoupit z možnosti pohodlí pro dvě osoby a mnoha zavazadel i výkonu, nejlépe ve formě V2......
Zaujal mne nový Caponord 1200 Rally, ale zase se mi nelíbí množství jeho elektroniky a padlo mi do oka i Moto Guzzi Stelvio .....
Znáte jiné takto dobré stroje pro mou potřebu nebo máte zkušenosti s výše zmíněnými?
Děkuji !!
1 reakcí na tento příspěvek Charismatické (italské?) cestovní enduro...
Kukkan dobře shrnul : velkoobjemovej dvouválec do V - topí to, škube to, občas to má vlastní hlavu - a je s tím kopec srandy, protože to má prostě koule.
Koule jsou to co na motce chci ! Jezdím léta italky a sorry nedám na ně dopustit. Žádný Japonec mě nenadchl svým projevem a ikdyby byl levnější a spolehlivější tak to nebude už o radosti kvůli které jezdím na motorkách....
Stelvio jsem si včera projel, děkuji tak kolegovi profil - Véstrom - za možnost vyzkoušení. Musím řící, motorka luxusní. Potěšila mne ta robustnost a to jak zmizí hmotnost po rozjetí, navíc jsem nechápal že se to skládá lehčeji do zatáček jak moje multistrada 1100..... Velkým mínusem pro mne byly vibrace. Když se člověk courá okolo 3.000 ot/min tak pohoda, ale topit tomu pod kotlem...... Prostě po hodinové projíždce s manželkou mi po dojezdu ještě pár minut brněly ruce, manželce nohy neumím si to timpádem představit na cestách po Evropě. Zaslechl jsem že novější Stelvio je na tom lépe (od 2011) může někdo srovnat ?
Máte případně ještě nápady na cestovni moto s koulema ? díky všem za příspěvky !
rockparadise píše: Děkuji za názory....
Kukkan dobře shrnul : velkoobjemovej dvouválec do V - topí to, škube to, občas to má vlastní hlavu - a je s tím kopec srandy, protože to má prostě koule.
Koule jsou to co na motce chci ! Jezdím léta italky a sorry nedám na ně dopustit. Žádný Japonec mě nenadchl svým projevem a ikdyby byl levnější a spolehlivější tak to nebude už o radosti kvůli které jezdím na motorkách....
Stelvio jsem si včera projel, děkuji tak kolegovi profil - Véstrom - za možnost vyzkoušení. Musím řící, motorka luxusní. Potěšila mne ta robustnost a to jak zmizí hmotnost po rozjetí, navíc jsem nechápal že se to skládá lehčeji do zatáček jak moje multistrada 1100..... Velkým mínusem pro mne byly vibrace. Když se člověk courá okolo 3.000 ot/min tak pohoda, ale topit tomu pod kotlem...... Prostě po hodinové projíždce s manželkou mi po dojezdu ještě pár minut brněly ruce, manželce nohy neumím si to timpádem představit na cestách po Evropě. Zaslechl jsem že novější Stelvio je na tom lépe (od 2011) může někdo srovnat ?
Máte případně ještě nápady na cestovni moto s koulema ? díky všem za příspěvky !
nové Stelvio (2011+) má skrze jiné nastavení elektroniky trochu uhlazenější projev. Ovšem ta mechanická stránka věci tam do značné míry zůstává a podélný V-twin bez hromady vyvžovacích hřídelí bude prostě vibrovat pořád. Tedy pokud sedí v rámu natvrdo a nikoliv na silentblocích.
Pak je ještě otázka, zda-li tvůj otestovaný kousek byl správně seřízený (synchronizovány klapky) a zda-li tam nebyly vibrace jinak, než měly být. Svez se někde na 2011+ a uvidíš, porovnáš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 28, 29] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 851 | 2.8.2024 v 09:10 Simčo |
Aprilia Caponord 1200 Aprilia Caponord 1200 | Fero18 | 7 | 1.8.2024 v 11:43 Pates147 |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Bosna alebo Rumunsko 29/8/ 2/9/2024 Aprilia Caponord 1200 | tondo44 | 0 | 14.8.2023 v 16:46 tondo44 |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |