Dávám dohromady motorku mojí přítelkyně, která na ní už nějaký čas nejezdí a mám pár otázek..
Motorka po delší odstávce odmítala startovat.. , vypustil sem palivo, vyčistil karbec, vyměnil podtlakový ventil paliva, svíčku, vyčistil filtr etc..
Moto startuje a jezdí :) , jen si chci ujasnit pár věcí ..
Pokud je motor studený ( venku okolo 20°) dám sytič a startuju, moto chytí na brnk a otáčky stoupají až do cca 4500 ot.. není to moc ?
Sytič má dvě polohy, podle návodu na použití se po nastartovaní má dát do té druhé polohy, což u mně znamená že motor chcípne .., jak to máte vy ? není potřeba nastavit lanko sytiče ?
Motorka se dost dlouho zahřívá, i po deseti minutách ježdení má tendenci na volnoběh chcípat, nevím jestli je to normál, anebo špatně seřízeno..
Dík za odpovědi
Naposledy editováno 23.08.2016 15:12:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nefunguje tachometer Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X | xt125x2008 | 28 | 7.5.2024 v 18:37 _Justo_ |
Yamaha XT 125R Yamaha XT 125R | jkrasty | 6 | 6.5.2024 v 21:55 Kohlstein |
Yamaha XT125 seřízení karburátoru Yamaha XT 125R | Fregy | 5 | 31.1.2024 v 16:11 alkajda |
Teče benzín Yamaha XT 125R | s_laburda | 6 | 8.9.2023 v 16:26 PajdaXJR |
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E | Aposhtol | 4 | 8.8.2023 v 19:31 krokoš |