Raději si ale počkej, až se tady k tomu vyjádří ještě někdo další - na 100% jistej si nejsem a nerad bych kecal
1 reakcí na tento příspěvek Jak registrovat moto bez TP
Naposledy editováno 06.06.2015 17:56:43
Naposledy editováno 06.06.2015 18:12:01
1 reakcí na tento příspěvek Jak registrovat moto bez TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak registrovat moto bez TP
fidlimydli píše: Tuším, že se nic nepřeráží, ale do papírů se zapíše výměna rámu, čili se přepíší čísla v papírech.
Oficiálně jak říká fidlimydli. Pokud by ses s tím nechtěl drbat, měl raznice a před lakem, tak normálně přebouchat čísla.
Jinak jestli jdeš do renovace není důvod nemít to na veteránských značkách-nikdo ti nic neřekne, i kdybys s tím jezdil denně do práce (což stejně nebudeš)-nevýhoda je nutnost testace a její každoroční opakování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak registrovat moto bez TP
fockewulf píše: Oficiálně jak říká fidlimydli. Pokud by ses s tím nechtěl drbat, měl raznice a před lakem, tak normálně přebouchat čísla.
Jinak jestli jdeš do renovace není důvod nemít to na veteránských značkách-nikdo ti nic neřekne, i kdybys s tím jezdil denně do práce (což stejně nebudeš)-nevýhoda je nutnost testace a její každoroční opakování.
Přebouchání je také cesta, ale bacha na hliníku. U Jawy to nikdo řešit nebude, ale na STK mají vodičku, kterou potřou blok a vyleze jim staré vybroušené číslo. Materiál je nějak narušen do hloubky. Už jsem se s tím setkal v praxi.
Šel bych na to oficiální cestou z jednoho prostého důvodu. Jestli je moto opravdu velmi zachovalá, tak už bude mít nějakou rozumnou hodnotu, která neustále poroste. Tím, že přerazíš čísla, nebude ti sedět číslo série vyráběných v těch letech s číslem rámu a každý to bude mít za seskládaný paskvil, čímž hodnota spadne. Tím spíše, že se dnes trend otáčí z renovací k originálnímu stavu z prostého důvodu. Origo leštěnek už moc není a nijak už ji nevyrobíš. Renovací je a bude hafo.
Jen ji prosím nijak nevylepšuj, v tomhle věku to svádí.
1 reakcí na tento příspěvek Jak registrovat moto bez TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak registrovat moto bez TP
Redguy píše: Nevim, proc se tady tak demonizujou HV, je to rozhodne min srani nez stravit celej den na registru a hadat se s nakou babou Nejaky 80% a kniha jizd jsou kokotiny, pokud to neni zbastleny a natreny stetkou, tak to projde a muzes si pak jezdit kam chces.
V současné době proti HV nic nemám, ale mám obavu, že páni v EU si za pár let vzpomenou, že jsou to nebezpečná vozidla produkující ohromné emise a je potřeba chránit naše životy a budeš s tím moct vyjet akorát na přestupný rok.
1 reakcí na tento příspěvek Jak registrovat moto bez TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak registrovat moto bez TP
fidlimydli píše: V současné době proti HV nic nemám, ale mám obavu, že páni v EU si za pár let vzpomenou, že jsou to nebezpečná vozidla produkující ohromné emise a je potřeba chránit naše životy a budeš s tím moct vyjet akorát na přestupný rok.
Je to prave naopak - bude velmi vyhodne mit vsechno na HV znackach, koukni se ted - ekopoplatek na stary auta? HV vyjimka. Eko zony v mestech? HV vyjimka. STK? HV vyjimka Takze naopak predpokladam, ze EU prijde s necim, po cem budou HV znacky natolik cenene, ze se dost zprisni jejich vydavani. Tudiz za me naprat to tam, dokud to jde
Lukas> Co to meles Kam bys lital a hlidal? Jednou za rok zajdes pro razitko. Na bilejch budes jednou za dva (a to to chteji zprisnit) roky litat po STK a poslouchat kecy nejakyho ocasa, ze ti to nesviti podle jeho predstav. Ceho jim cast patri??? Proste se jen staraji, aby neprosla kdejaka mrdka, to je vsechno.
Naposledy editováno 06.06.2015 20:11:07
Lukaš_Dusílek píše: Hlavní pointou je že mam rád veterány a tuhle jawu nejvíc, prostě se mi líbí, stav až na výfuk(právý) a ten přední nárazník by byl skvělý, jenže další věcí je ta že nechci obětovat "velkou část" života tím že budu pořád jen lítat a hlídat kdy mam znovu jít na kontrolu do klubu HV, a navíc ty podmínky mi (možná jen příjdou) moc nesedí, vypadá to jako by z toho dělali že jim část patří :D ale možna je to jen muj dojem, s přítelkyní jsem s ní planoval vyrazit začátkem srpna, ale když to tak vydím, asi si ještě rok počká :-/ přesto bych to nějak rozumně dál dořešil ...
Cestou je samozřejmě i koupě druhé motorky ve špatném stavu s papírama a tu pak prodat bez TP. Samotné papíry se shání hůře.
1 reakcí na tento příspěvek Jak registrovat moto bez TP
Na dobrovolne STK nepotrebujes papiry, obcas si tam s veteranama zajedu zkontrolovat brzdy na valec nebo vule v rizeni. Stoji to 2 kila a nikam se to nezapisuje. Samozrejme v tom prvni odstavci je na mysli plna kontrola, z ktery dostanes protokol.
Naposledy editováno 06.06.2015 21:07:16
A druhá ještě větší teorie: když vyvážím vozidlo, tak ho normálka vyřadím v ČR evidence. V dalším státě ho na základě těch odhlášených papírů přihlásím. Tak proč by to nešlo s těmito? Pak vezmu papíry toho nového státu, odhlásím to tam a udělám reimport do ČR na nedáno živých cizích papírech. Nějaký zádrhel?* Krom toho, že to bude za raketu? Dovozovka do ČR je cca 5tkč a v zahraničí to taky nebude zadara.
* no vlastně mě napadlo ještě, že u nás to bude v evidenci pořád vyřazené, tak to by mě zajímalo, jak by se s tím úředníci poprali.
Naposledy editováno 07.06.2015 15:07:24
torvik píše: U aut je min. stáří 30let. Aby jsi to mohl postavit na veteránské papíry. Dá se předpokládat že u motorek to bude stejné. Je stím ale trochu práce, musíš mít original stav min 80% a řešit knihu jízd. Je výrazně lepší sehnat jiné papíry a máš klid.
U veteránů se zas řeší kniha jízd? Před pár lety už nebyla potřeba...