1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobrý servis
Nuž k věci,přijet na moto a očekávat servis na počkání je nereálné už jen z dúvodu min 6hodinového chladnutí motoru a nutného dúkladného umytí stroje před rozborkou, dělat v špíně notabéne otvírat motor na špinavé moto se nedá. Navíc se většinou objeví i jiné závady o kterých majitel neměl dosud tuchu či jiné věci co je nutné udělat...brzdy občas ložisko v kole,prachovky na pumpách,hlučné ložisko spojky či zadní alternátoru atd. Když je zájem GW si odvezu a přivezu takhle :
www.jpeg.cz/images/2015/02/10/7sFtx.jpg
www.jpeg.cz/images/2015/02/10/x8TSP.jpg
To co píšeš /ventily na 0,005 + automaticky svíce, oleje vzducháč chladicí to jsou prkotiny do 2-3dni když se v tom nikdo předtím nevrtal a není to zničené dráty od kutilú jenž se musí stříhat /
Vetšinou dle nájezdu okolo 100tkm už jsou KO napínáky řetězú a řetězy vydrží dle toho, jak byl motor nyní rozhasen a jak dlouho se s tím jezdilo,jestli dost tak 120tkm a řetězy budou jak kšandy, jestli motor byl seřízen jakž takž tak 200tkm max./Ale když budou vytahaný tak ono to pojede pořád i bez jeich výměny jen se ti rozhodí časování 135+246, ono nějak pojede na kšandách sice blbě ale pojede i tak ,někomu to nevadí /
Nehci ti brát iluze vím že máš 03ku čili tam to jde relativně vše rychle, oproti Abagúm,ale ještě sem neviděl,čisté klapky,Ok brzdy, OK vidli či dobře udělanou vidli a hlavně ložiska v krku. Orígo kuličky Koyo jsou nesmysl a kuželíky AllBalls tam nemá smysl ani dávat,jsou KO po 20tkm.A dotáhnout kuželíky ma kyvce to je jasné,promazat přepákování též
A pak samozřejmě záleží jak moto leží únavou na zemi,jak ti funguje hydraulika kolik má najeto zadní tlumič jaké pružiny máš a atd, či už rovnou nedat dozadu pancéřák Traxx, Traxx brýle či PS3 tlumiče atd.
To je nadlouho povídání, ale musím jít zas pracovat na net už normálně nepíšu.. Když chceš tak někdy zavolej, číslo máš nahoře. Tak ahoj :RichardS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobrý servis

Naposledy editováno 17.02.2015 16:40:15
2 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
Možná to bude vypadat jak P.R., ale třeba to někomu pomůže se rozhodnout.
Před dvěma měsíci jsem si koupil GW 1800 r.v. 2005, dovoz USA, 6 let jezdila v ČR. Pominu peripetie s přihlašováním, kdy jsem na technický zjistil, že motorka nikdy neměla vyjet na evropské silnice (což se následně vyřešilo na STK Dekra, kde na ni udělili za 4.000 Kč výjimku). Takže hoši doporučuju všem, kdo nemáte OK papíry, opravte si to, protože pak když by došlo k nehodě, tak z povinnýho ručení nemusí proběhnout ani koruna a půjde to za Vámi. (na motorce musí být EHK/OSN homologace, pokud je to USA motorka, musí mít výjimku na americký DOT)
Osobně razím heslo, že pokud se nemám zabít na motorce, tak ji musím věřit, což u koupeného stroje bůhví odkud nelze snad ani předpokládat.
Tak jsem hledal servis, ale nechtěl jsem autorizovanej, protože jednak tam jsou drahý a druhak, ze zkušenosti šikovný automechanik má svoji dílnu a zatím kdykoliv jsem dal auto do autorizovanýho servisu, tak to končilo tak že jsem to vezl na předělání jinam nebo i ty blbý brzdy jsem si pak dělal na parkovišti sám protože je neuměli ani pořádně odvzdušnit.
Našel jsem nakonec několik kontaktů na GW servismany a zkusil jsem ten z Prešova. Richarda Winga. Proč ? Oslovilo mě několik jeho seriálů na netu, kde dal několik návodů s fotodokumentací na pár servisních úkonů tak jsem si řekl,že by to nemuselo být špatný.
Sice je to až v Prešově což je z Hradce Králové nějakých 650 Km, ale co, přece nejsem padavka a mám koráb silnic a zpátky vlakem.
Tak jsem mu napsal na facebooku slovo dalo slovo a vyrazil jsem.
Zažil jsem hodně, ale co jsme viděl v Prešově za dílnu jsem viděl jen ve filmu. To není dílna, to je operační sál.
Tak trochu podezírám Winga, že přes den opravuje motorky a po večerech dělá jednoduché operace typu vyndání slepého střeva, žlučníkových kamenů atd. pro majetnější Slováky z blízkého okolí
No a k mojí mašině. Obavy, že koupené moto nebude ok, se záhy potvrdily (chybějící šrouby na podsedláku), chybějící tyčka mezi kufry, uplně dojebaná kyvka a krk zásahy odborníky a samozřejmě (což nepochopím NIKDY) místo originálních šroubů byly na motorce různé šrouby z Hobby marketů aLa Obi. To už nebylo o hubu to bylo o zabití a to bez legrace
Nechal jsem mašinu téměř do šroubku rozdělat, co mě rozsekalo bylo, že ke každému úkonu jsme dostal přes FB foto starého dílu, opravovaného dílu a následně namontovaného dílu. Takovou fotodokumentaci jsem viděl pouze u oprav letadel.
tak jsem jel tuhle neděli na předávačku. Přijel jsem vlakem do Kysaku (mimochodem jede přímý vlak z Prahy - Pendolino), kde na mě čekal Wing a jeli jsme pro carevnu.
Dostal jsem dvouhodinový výklad co kde jak, kompletní fotodokumentaci k opravám (tohle mi OD TED budou dělat i v audi servisu nebo jdu jinam), staré díly, oleje do na další výměnu, přípravek na povolení olejového filtru, filtr a podrobné školení co kde jak a sám si udělat .. K nezaplacení.
Za mě jsem velmi rád, že jsem se rozhodl jak jsem se rozhod, protože jsem si udělal parádní výlet a mám teď stroj kterýmu můžu věřit.
Wing mě pak doprovodil autem do Popradu, kde proběhla ještě kontrola a pak jsem si užil náááádhrernou cestu přes Tatry a Beskydy a to byl skutečný zážitek a já si přivezl GW v TOP stavu, jako když sjede z výrobní linky..
Ano, je to daleko, ano stojí to peníze, ale když si člověk koupí opici tak musí mít na banány. A když je člověk motorkář, tak ho vzdálenosti neděsí, ale těší ...

Kontakt na Winga máte tady v diskuzi

Wingu a Tobě díky za excelentní práci a motivaci, protože jsi mě jako jediný donutil udělat si v garáži pořádek a uklidit ten chlívek, jak jsem se sám před sebou styděl
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
Naposledy editováno 14.06.2015 10:13:14
milosh_regent píše: šuma: No, já si myslím, že asi nejkompetentější odpověď T tá ten, kdo to bude opravovat. Já jsem účtař, ekonom Tomuhle rozumím jako koza petrželi
Co se týče ceny náhradních dílů, je to ranec, pokud nechceš kupovat nějaké noname shity a je to Goldwing, není to motorka pro chudé vše musí být origo.
Takže tady je odkaz na e-shop, ať máš představu co stojí náhradní díly a pak jen stačí udělat seznam v excelu doplnit ceny a máš představu co to bude na náhradních dílech + práce. NO a když si vezmeš v případ kompletky jak jsem to měl já: obě gumy + destičky + repase brzd včetně gufer + baterka + tlumiče + pružiny v tlumičích + panceřovky + ložiska do předního kola + oleje + ložiska krku + origo šrouby (výměna za Obi šrouby) + kurry + něaká ta elektrika + pitchoviny na parádu+mp3 přehrávač+aux kabel+dodatečné vypínače+interkomy+kapaliny (brzodvé, chladici)+mraky gufer a těsnění a překvapení co Tě potkají po odstrojení dojdeš k unikátnímu poznání, že 50.000 Kč asi budeš muset tu částku ještě násobit, protože jen v materiálu zahučíš minimálně 2.000 EUR ani nevíš jak v případě kompletky ..... a kde je pak práce
Taky jsem do toho sbíral chvíli odvahu.
http://wingstuff.com..._wing_gl1800 [/quote]
2 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

Po třech měsících ,kdy stroj plaval a vibroval -stále i po opravě -ihned jsem volal do 350km vzdáleného Týna -prý to bude guma (proč mi to neřekli hned) Gumy -pro jistotu- obě jsem vyměnil -žádný výsledek ,tak jsem zajel jinam a zrudnul jsem :


takto vypadá olej ve vidlici za 3000km? nebo mě někdo natáhl ???-udlejte si obrázek sami
svíčky po 3000 km od výměny ( to se bude špatně reklamovat i dokazovat) ,ale jen pro dokreslení :

a těsnění které musíte demontovat ,při kontrole vůle ventilů -zde nikdo nikdy nesundal


Pro dokreslení -vůle byly za hranicí tolerance-ale to je jasné ,když nikdo neotevřel dekl -ani v materiálu není žádná podložka ???
Vjádření servisu : Pan už u nás nedělá a vrátíme Vám peníze za Olej

Za mě do Týna asi ne -tedy pokud nechcete vypláznout desítku a jet domů ..a doma vřít jak papiňák

Vše se musí udělat znovu....(krom klíče ,který došel v odlitku ---dodělej doma )
Tady zakaznik zaplatil 20h na servis prace-materialy atd vyslo na 17800Kč
VANGELAS píše: Nebo v Brně...
https://www.facebook...828069811&type=3
https://www.facebook...1&type=3 [/quote]
Naposledy editováno 18.01.2016 13:53:24
Naposledy editováno 20.01.2016 22:57:33
cena je 15900 Kč vč.DPH
Ohledne vse to co pise pan Kolega Wing...nemusim s Vama se vsim souhlasit.. mam upnle jinou zkusetnost, jiny nazor a perfektni vysledtky na GL1800 s KN filtrem a CL destickama a GL1800 funguje a brzdi perfektne.. jako dukaz nemusim tady travit cas dszkutovat s tebou ani delat fotoreportaz... kdokoliv chce muze primo overit (dam telefoni cislo a muzete hovorit primo s spokojenym majtelem GL1800 ) jestli motocykl neni po servisem filtrem KN a neoriginalnim brzdovem destickem lepsi nez to bylo...
Hezky den Vsem preji..
Jdu pracovat :)
George
Naposledy editováno 22.01.2016 10:47:16
Tímto považujme za vzájemnou komunikaci na toto téma uzavřenou, přeji Ti v podnikání vše nej , ať se daří a jen přátelské doporučení jako třešničku na závěr.........že nějaký komponent funguje na jiné moto neznamená to že funguje i na 1800tce.......ta je totiž DOST jiná u ní je to vše trochu jinak, a zejména v dlouhodobé provozu / váha a namáhání všeho /a třeba mít fakt dlouholeté zkušenosti než se k některým věcem dopracuješ , vychytáš a najdeš rúzné finty a zjistíš slepé uličky kdy vlastně ubližuješ stroji a vystavuješ se zvýšenému riziku havárie Všechno dobré. Richard.


Naposledy editováno 22.01.2016 17:28:09
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
právě jsem se stal díky ceným radám Winga novým majitelem tohoto úžaného stroje a chtěl bych tady napsat pár řádků...
Již delší dobu jsem přemýšlel o pohodlnější motorce než je mé skvělé VTX a když pohodlí, tak to největší a to mi mohl nabídout jedině goldwing.
Začal jsem usilovně hledat všude na netu a vzhledem k tomu, že jsem s ní přišel jen minimálně do styku,tak mě taky zajímalo, kdo těmto strojům u nás vůbec rozumí a pomohl by mi s výběrem.
Seznámil jsem se s Wingem, kterého jsem kontaktoval zda by mi nemohl poradit na co co si dát při koupi pozor.
Musím říci, že v dnešní uspěchané době, kdy nemá nikdo na nic čas,mě tento dnes již kamarád, věnoval svůj čas a pomohl mi zpočátku virtuálně přes internet výrazně zredukovat vybrané kousky.
Naše diskuze se na toto téma začala rozvíjet a když zjistil, že to asi fakt myslím vážně, tak udělal něco co udělá jen málokdo. I přesto, že od sebe bydlíme cca 300km, bez váhání mi nabídl,že mi při koupi osobně pomůže.
Po našem 1. neúspěšném pokusu o koupi jsem měl možnost navštívit Winga v jeho království.....Musím říci,že toto jsem nikdy v životě neviděl, tento člověk žije jen pro goldwing, všude, kde jsem se podíval byl goldwing

Poznal jsem člověka, který těmto strojům OPRAVDU ROZUMÍ a zná je do sebemenšího detailu!
Za ty cca 3h co jsem u něj byl jsem se dozvěděl tolik informací, které bych ze svým vlastních zkušeností získal asi za 10 světelných let.
Když jsem od něj odjížděl (ještě bez GW), věděl jsem,že až ho koupím, bude pouze v nejlepší péči a to v Prešově.
Takže mazlíček je v garáži a už se nemůže dočkat až dostane láskyplnou péči u Winga

Díky za všechno Wingu



Raduzzo





Naposledy editováno 19.06.2016 17:29:16
Při jízdě z Vršiče dolů (Slovinsko) najednou přítelkyně volala do IK, že ji nejde zadní brzda. Byli jsme už skoro dole, ale měla celkem šok. Vůbec nebrzdila, pedál úplně dole. V Hondě provedli měření brzdovky a zjistili, že je už pár let stará. Nechali jsme vše vyměnit (ne v Hondě) na náklady prodávajícího s tím, že je vše OK.
V lednu si Wing motorku odvezl po ujetých 14tis km. Dostáváme od něj postupně fotky na FB z právě probíhající opravy. Zjistila se řada prasáren, která motka vykazovala. Např. stočený tachometr o cca 50tis, nefunkční brzdy, ventily, bouraný předek, poškozené brýle rozbrušovačkou a řada dalších sviňáren. Každou závadu s námi probere a navrhne řešení. Jsme překvapeni jeho ochotou a snahou řešit problém co nejlevnější cestou. Vše má logiku a pokud něčemu technickému nerozumíme, zavolá, vysvětlí, pošle detailní fotky. Jeho moto, že nemusíme 10 let na motorku sáhnout zní velmi optimisticky.
Těžko se mohu zorientovat na trhu nabídek servisů a opraven. I ti neopěvovanější vykázali selhání viz příspěvek výše, a důvěra se pomalu vytrácí. Opravy nejen motorek se dělají stylem: „Honem honem, ať jsou peníze“. Všichni chtějí být rychle bohatí i za cenu devalvace jejich jména či firmy. Často slyším, ….. když tě motorka stála skoro meloun, tak přece dvacet tisíc obětuješ, ne? Ne. Ten co toto vysloví, ztrácí u mě body.
Wing je zapálený člověk do Goldwingů a doufám, že se nemýlím, když napíši, že je opravuje hlavou a srdcem.
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
Na podzim, po ujetí cca 15tis km se Wing krátce (odhad cca 2km) projel a řekl: Máš volné řízení, blbě pérují vidle, a klepání je od sekundáru, pětku jsem nezkoušel, jel jsem jen kousek.
Co k tomu dodat? Komu mám důvěřovat? Autorizovanému servisu Honda nebo Wingovi?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kamera Honda GL1800 GoldWing | Kuga | 5 | 15.11.2024 v 11:44 Dancer |
Kdo vymýšlí takové debiloviny [1, 2] Honda GL1800 GoldWing | Tommp3 | 48 | 11.11.2024 v 15:02 Drakl |
Podložka alternatoru Honda GL1800 GoldWing | zjedz | 2 | 10.3.2024 v 23:16 zjedz |
Výměna gum přezutí Honda GL1800 GoldWing | Polous | 16 | 7.2.2024 v 12:25 Danielodek |
Goldwing škube a svítí závada FI Honda GL1800 GoldWing | winner820614 | 6 | 22.10.2023 v 13:29 winner820614 |