chtěl jsem se zeptat na jednu věc, nevím, jestli se v tom tady někdo vyzná, ale budu rád za jakoukoliv pomoc. Přemýšlel jsem nad tím, jak zlepšit přední odpružení na své GPZtě, která mi jinak ale vyhovuje. Krom progresivek mě ještě napadla varianta vyměnit vidlice za jiné, lepší (z jiné motorky) - teď dotaz - nevíte, z které motorky by se vidle pasovaly? Říkal jsem si, že bych vyměnil jen trubky, případně, pokud by byly delší, bych musel asi nechat vyfrézovat brejle. Nemáte nějaké tipy?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek vidlice na Kawasaki GPZ 500S - výměna za jiné
Já bych se na to každopádně vykašlal a dal jen progresivní pružiny a novej olej. Pak bych si zkusil hrát s viskozitou a hladinou oleje. Víc nemá smysl, zbytek motorky není o nic lepší než ty vidle ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vidlice na Kawasaki GPZ 500S - výměna za jiné
Nebo pokud bys to chtěl mít top, tak já to u jedné ze svých motorek vyřešil takto:
Koupil sem obrácené vidle, komplet je rozebral, kluzáky nechal zlatě eloxovat, spodky nalakoval na černo, vyměnil olej a gufera. To by bylo ještě v poho Ale abych to napasoval na motorku, tak sem si musel nechal vyfrézovat komplet nové brýle, nechat udělat nový čep řízení, sehnat vhodná ložiska, ale ty sem nesehnal které by tam sedly na míru tak sem sehnal nejbližší možný rozměr, čep řízení udělal podle vnitřního průměru ložisek, pak sem musel udělat misky které se nasadily do krku řízení a do nich teprv ložiska. To vše by bylo taky ještě v pohodě Ale teď mě ještě čeká to, že chci nechat původní kolo z motorky, takže sem musel udělat i novou osku kola na zakázku a protože použiju uplně jiné brzdy, tak musím nechat udělat kotouč na zakázku a střed kola přecentrovat, ale bude to stát myslím zato