1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
Naposledy editováno 16.04.2014 07:10:13
bmw3987 píše: vačšie trisky do karbecu vymenit ložiska v kolesach a hlavne BEZKONTAKTNE ZAPALOVANIE odplechovat všetko a maš ostatne tu bolo povedane
ty trysky dávaj smysl jen když přetáhneš palicu... jinak nevým proč by to s nima bez nějakých jiných uprav mělo jít líp...1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
Pionýros píše: No já jsem přemýšlel o tomhle.. http://jawa-50.wgz....ng-motoru/prime-sani ... A a nebo tohle no a nějak namontovat což také nevím jak.. Aby byl ve směru Jízdy... http://www.scootlan...-filtr-35-1/ [/quote]
Filtr s chlazením nemá nic společného, leda by měl ten starý fakt zasraný a měl předtím totálně rozhozenou směs..
Jinak já radím akorát co nejvíc zvětšit kompres, takže odebrat zbytečný těsnění (pod válcem a pod hlavou), dekarbonizovat a pořádně vyladit karb a zápalko ono se to nezdá, ale on ten pincek pak jede i s 50kg babou za tebou na trojku kde jaký krpál
E: samozřejmě to musí bez těch těsnění těsnit, jinak je to marná práce pod hlavu doporučuju místo hliníkového kroužku vazelínu, pod válcem teda taky, ale pokud tam je větší netěsnost, tak to bude chcát
Naposledy editováno 16.04.2014 14:57:49
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
Dráťa píše: Jak upravit fichtla na závody fichtlů, který mají být neupravený? Slyšels někdy o "fair play"? Chceš být jako Cyril Despres?
Tak to je přesný - pokud chceš závodit, tak dodržuj pravidla daný pro danej závod. Pač až se to dozví někdo z těch, co do toho jdou taky, tak z tebe (obrazně) stáhnou kůži. Vážně stojíš o cejch podvodníka? A věř tomu, že kdo jednou podváděl se tý pověsti už nezbaví, i kdyby se snažil jak Mirek Dušín.
Naposledy editováno 16.04.2014 15:17:13
Sériový pincek je opravdu divně udělaný.
Teda ani ne divně, jak špatně.
Výkon 9PS byl u prodejních modelů v sérii (u těch dobrých padesátek).
Výkon 12 koní měly prodejní modely pro -náctileté závodníky.
Kolem 14-16 koní se pohyboval výkon soutěžních speciálů (nižší hodnoty pro 6D).
Všecko vzduch a symetrák.
Poslední osmdesátka Simson měla (udávaný) výkon kolem 27 koní.
Výkon néni všecko, kamarád vyrobil osmdesátku Hondu, s kerů nadělil Z.G. Muragliovi na klasice v Portugalsku (?) něco kolem 10 vteřin. Trať vedla do kopca...
Muraglia byl v tem roce Mistr světa.
Ta Honda dvacet koní neměla a nebyla zcela doladěná, přesto jela dobře.
Enom tak pro informaci, když se tady háže koňama jak na handlu .
Naposledy editováno 16.04.2014 20:59:17
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
U takového stroja záleží na každé drobnosti a čím pečlivěji se smontuje, tím líp.
To, jak je vymyšlený, s tím se v podstatě nedá nic kloudného udělat. Za normální peníze.
To, že si bude chystat pincka na závody, se ledacos naučí a získá aj nejaké zkušenosti ze závodění, protože aj na takovém guláši funguje předstartovní horečka, adrenalín teče proudem a největší průsery se obvykle stávajů kůsek po startu.
A že je to prdel? - no jo, ale nekeří tam jedů jak o život, jak o majstra všehomíra .
Nekeří na závod odmontovávajů zbylé dvě cívky na statoru a nekeří vyhodijů magnetku komplet, dajů inačí vačku a jedů enom na baterku...
Ale to už nejaké úpravy sů, kór ta poslední.
Co se týče zapalka, tak néni marné zkusit pootáčením magnetky najít polohu, kdy je jiskra nejsilnější.
Dělá se to tak, že se klika roztočí z druhé strany vrtačků (bez svíčky) asi na 1000ot/min. a zkůšá se. Musí byt delší než 1cm - tá jiskra.
Pak se udělá předstih, ale to už nesmíš magnetků pootočit...takže to nekdy chce extra desku...
Naposledy editováno 17.04.2014 15:31:48
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
Hofner> S tou klikou to není tak úplně pravda.. To je dobrý na silnici a víceméně rovinu, ale určitě ne na nějaký pole a krpály, který to bez pomoci nevyjede ani s originálem..
vyčistil karbec, filtr vzduchu a celou palivovou soustavu
odkarbonoval vejfuk i válec
dal nový ložiska, tam kde to bude potřeba
seřídil zápalko
a pokud to vaše pravidla nezakazujou, tak trochu lehčí sekundární převod (dopředu 10 z kolečko)
A hurá na závody
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu
Vše musí být v dokonalém stavu.
- žádná brzda nesmí ani trošku přibrzďovat
- obě kola (ano i zadní s nasazeným řetězem) se musí točit úplně volně
- správně seřízený zapalování
- čistej lauf (udělá víc než si myslíš)
- vem si flexu a šmikni koleno tak, aby v samotném výfuku byla co nejmenší část - dělávali
jsme to na babettách, zvedalo to maximálku tak o 5 km/h
- Do paliva nitromethan - okysličí směs, takže si můžeš dovolit dát jehlu výš - půjde tam víc benzínu.
- Zhubni
+ fígl co se pravděpodobně posere, ale když ne, tak bomba .
- Udělej si to svoje přímý sání (na fichtlech jsme s otevřeným karbecem najezdili mraky hodin a zadírali jsme tak co týden - takže pravděpodobnost zadření poměrně nízká) a udělej si nějak ovládání cepáku nohou. Když to rozvalíš tak na těch 50 km/h (maximálku), otevřeš plnej a vlivem toho přímýho sání to bude moc chudý, tak tomu přikouříš tím cepákem. Bude ti to žrát jak hovado, ale ve vysokých otáčkách to ten motor pochroustá a taky ti to pojede o dost líp.
Hodně štěstí s lazením
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | Včera v 11:04 HonzaH08 |
Pionýr špatně startuje dusí se Jawa 50/21 Pionýr | RiderofNSR125 | 9 | 7.6.2024 v 22:03 petr.machy |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |