globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvýšení výkonu
15.4.2014 v 21:35
Ahoj, potřeboval bych poradit od Mistrů. :D Parta lidí u nás dělá takový domácí fichtl Cup o 20 členech (doufám že letos více) no a máme daný že nemohou být nijak upravení jakoby. Ale nemáte nějaké finty? Přemýšlel jsem o tom že bych udělal lépe sání. Třeba takový přímý. Výryznout dírku do předního krytu a je prostrčit, ale zase by asi překážel blatník. A dal nevím. Nevíte někdo co bych ještě měl udělat? Děkuji moc
Předchozí
1 2
Následující

Zvýšení výkonu

15.4.2014 v 21:47 | Nahoru | #1
pokud tim přímím sáním myslíš díru skrz přední plechy až do filtru tak to bych bejt tebou nedělal.. moc daleko bys nedojel stačilo by smítko a dojezdil bys ucpe se triska a můžeš tlačit.. pokud si myslel jen udělat díru do plechů aby ti tam lépe proudil vzduch tak proč ne, ale otázkou zůstává, pomůže to tomu opravdu? aspon aby to bylo znát? raději bych přemýšlel třeba o hlavě s tim lepším chlazením, teda pokud je tohle bráno u Vás jako povolená úprava :D

Zvýšení výkonu

15.4.2014 v 22:00 | Nahoru | #2
špotrovy karburator valec 60ccm ladený výfuk a máš to keď to spraviš také nenapadné

Zvýšení výkonu

15.4.2014 v 22:06 | Nahoru | #3
Ked to má byť nenápadná úprava, tak by som sa ho snažil trochu odlahčiť, to znamná že sám zhodíš nejaké kg , nejaké kg uberieš z motorky, poriadne nafúkaš kolesá

Naposledy editováno 15.04.2014 22:06:46

Zvýšení výkonu

15.4.2014 v 22:09 | Nahoru | #4
a co sekundární převod?
Záleží dost na trati. Obvykle je výhodnější udělat pomalejší - ale silnější převod. Možná lehounce ztartíš na dlooouhých rovinkách, ale kopce a výjezdy ze zatáčrk jsou pak tvoje doména

Naposledy editováno 15.04.2014 22:12:17

Zvýšení výkonu

15.4.2014 v 22:21 | Nahoru | #5
daj tam 10 zubove kolečko retazove dopredu a veeeeeeelku rozetu dozadu

Zvýšení výkonu

15.4.2014 v 22:35 | Nahoru | #6
Rozumím tomu dobře, že chceš podvádět?

Zvýšení výkonu

15.4.2014 v 22:46 | Nahoru | #7
zhubni

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 07:09 | Nahoru | #8
vačšie trisky do karbecu vymenit ložiska v kolesach a hlavne BEZKONTAKTNE ZAPALOVANIE odplechovat všetko a maš ostatne tu bolo povedane

Naposledy editováno 16.04.2014 07:10:13

Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 07:54 | Nahoru | #9
Bezkontakt nepřidá na výkonu, a u fichtla v podstatě ani na spolehlivosti
A trysky samo o sobě taky nic nedaj. Pokud neni chudá směs.

(reakce na) Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 08:22 | Nahoru | #10

bmw3987 píše: vačšie trisky do karbecu vymenit ložiska v kolesach a hlavne BEZKONTAKTNE ZAPALOVANIE odplechovat všetko a maš ostatne tu bolo povedane

ty trysky dávaj smysl jen když přetáhneš palicu... jinak nevým proč by to s nima bez nějakých jiných uprav mělo jít líp...

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 09:03 | Nahoru | #11
No já jsem přemýšlel o tomhle.. http://jawa-50.wgz....ng-motoru/prime-sani ... A a nebo tohle no a nějak namontovat což také nevím jak.. Aby byl ve směru Jízdy... http://www.scootlan...zduchovy-filtr-35-1/

Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 09:12 | Nahoru | #12
Doporucuju zavodni jednozubovou rozetu

Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 09:19 | Nahoru | #13
Když dáš jak ty říkáš přímé sání, budeš mít chudou směs a nebude ti stačit zvednout jehlu, takže dát větší trysku nebo ji převrtat. Tím pádem taky ale by chtěl doladit vejfuk,protože když děláš předek, musíš ladit i zadek.Chce to ale čas a zkušenosti což asi teprve sbíráš. Spíš bych se zaměřil na sekundární převod a odlehčení jak píšou přede mnou.

Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 10:40 | Nahoru | #14
Měl jsem v 23 Mustangu vrtanou trysku na větší průměr, víc to žralo ale jelo to o mnoho lépe, vyzkoušeno v břehu, do kterého se mustang s tou upravenou tryskou vyškrabal a s originální na to neměl sílu.

Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 12:19 | Nahoru | #15
Nepodvadej....je to sranda match.....stejne vas dojede par...a voto de ne.....hlavne ze je prdel.......vic to mazni......lip to klouze.....

(reakce na) Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 14:55 | Nahoru | #16

Pionýros píše: No já jsem přemýšlel o tomhle.. http://jawa-50.wgz....ng-motoru/prime-sani ... A a nebo tohle no a nějak namontovat což také nevím jak.. Aby byl ve směru Jízdy... http://www.scootlan...-filtr-35-1/ [/quote]
Filtr s chlazením nemá nic společného, leda by měl ten starý fakt zasraný a měl předtím totálně rozhozenou směs..
Jinak já radím akorát co nejvíc zvětšit kompres, takže odebrat zbytečný těsnění (pod válcem a pod hlavou), dekarbonizovat a pořádně vyladit karb a zápalko ono se to nezdá, ale on ten pincek pak jede i s 50kg babou za tebou na trojku kde jaký krpál

E: samozřejmě to musí bez těch těsnění těsnit, jinak je to marná práce pod hlavu doporučuju místo hliníkového kroužku vazelínu, pod válcem teda taky, ale pokud tam je větší netěsnost, tak to bude chcát

Naposledy editováno 16.04.2014 14:57:49

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 15:08 | Nahoru | #17
Jak upravit fichtla na závody fichtlů, který mají být neupravený? Slyšels někdy o "fair play"? Chceš být jako Cyril Despres?

(reakce na) Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 15:16 | Nahoru | #18

Dráťa píše: Jak upravit fichtla na závody fichtlů, který mají být neupravený? Slyšels někdy o "fair play"? Chceš být jako Cyril Despres?



Tak to je přesný - pokud chceš závodit, tak dodržuj pravidla daný pro danej závod. Pač až se to dozví někdo z těch, co do toho jdou taky, tak z tebe (obrazně) stáhnou kůži. Vážně stojíš o cejch podvodníka? A věř tomu, že kdo jednou podváděl se tý pověsti už nezbaví, i kdyby se snažil jak Mirek Dušín.

Naposledy editováno 16.04.2014 15:17:13

Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 20:13 | Nahoru | #19
Oni nemají být neupravené takhle ale třeba aby tam nepřijel borec s odlehčeným fikem a s drapakama atd. Tyhle mini úpravy jsou jedno.

Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 20:14 | Nahoru | #20
Oni nemají být neupravené takhle ale třeba aby tam nepřijel borec s odlehčeným fikem a s drapakama atd. Tyhle mini úpravy jsou jedno.

Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 20:27 | Nahoru | #21
Membranove sani, ctyrkanal, odlehcena klika atd. Co je ale u tebe drobna uprava, heh.
Kamarad jezdi fichtl kros a ma na nem 9PS a zivotnost motoru pocita na motohodiny.

Zvýšení výkonu

16.4.2014 v 20:41 | Nahoru | #22
Dobré padesátky se stejným systémem vyplachování jak sériový pincek a k tomu ještě s mírnějším časováním rozvodu majů oproti němu dvojnásobný výkon...
Sériový pincek je opravdu divně udělaný.
Teda ani ne divně, jak špatně.
Výkon 9PS byl u prodejních modelů v sérii (u těch dobrých padesátek).
Výkon 12 koní měly prodejní modely pro -náctileté závodníky.
Kolem 14-16 koní se pohyboval výkon soutěžních speciálů (nižší hodnoty pro 6D).
Všecko vzduch a symetrák.
Poslední osmdesátka Simson měla (udávaný) výkon kolem 27 koní.
Výkon néni všecko, kamarád vyrobil osmdesátku Hondu, s kerů nadělil Z.G. Muragliovi na klasice v Portugalsku (?) něco kolem 10 vteřin. Trať vedla do kopca...
Muraglia byl v tem roce Mistr světa.
Ta Honda dvacet koní neměla a nebyla zcela doladěná, přesto jela dobře.
Enom tak pro informaci, když se tady háže koňama jak na handlu .

Naposledy editováno 16.04.2014 20:59:17

Zvýšení výkonu

17.4.2014 v 09:29 | Nahoru | #23
tak potom už jedine iný motor

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu

17.4.2014 v 09:57 | Nahoru | #24
No jak to napsat.. Seřiď karbec, pořádně vyčisti výfuk, vyměň ložiska v kolech, nafoukej kola, případně dolaď zapalování a pak už se toho jen neboj :D Vždyť jde o prdel a ne o nějakou cenu - pokud za první místo není bečka piva..

(reakce na) Zvýšení výkonu

17.4.2014 v 15:31 | Nahoru | #25
Scorpioooo> Taky bych to tak udělal.
U takového stroja záleží na každé drobnosti a čím pečlivěji se smontuje, tím líp.
To, jak je vymyšlený, s tím se v podstatě nedá nic kloudného udělat. Za normální peníze.
To, že si bude chystat pincka na závody, se ledacos naučí a získá aj nejaké zkušenosti ze závodění, protože aj na takovém guláši funguje předstartovní horečka, adrenalín teče proudem a největší průsery se obvykle stávajů kůsek po startu.
A že je to prdel? - no jo, ale nekeří tam jedů jak o život, jak o majstra všehomíra .
Nekeří na závod odmontovávajů zbylé dvě cívky na statoru a nekeří vyhodijů magnetku komplet, dajů inačí vačku a jedů enom na baterku...
Ale to už nejaké úpravy sů, kór ta poslední.
Co se týče zapalka, tak néni marné zkusit pootáčením magnetky najít polohu, kdy je jiskra nejsilnější.
Dělá se to tak, že se klika roztočí z druhé strany vrtačků (bez svíčky) asi na 1000ot/min. a zkůšá se. Musí byt delší než 1cm - tá jiskra.
Pak se udělá předstih, ale to už nesmíš magnetků pootočit...takže to nekdy chce extra desku...

Naposledy editováno 17.04.2014 15:31:48

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu

17.4.2014 v 23:49 | Nahoru | #26
záleží na tom kolik do toho chceš vrazit- co nikdo na první pohled nepozná je udělat maximální možný výbrus, který jde v sérii udělat a lehčí klika (méně hmoty, která se roztáčí, vyšší otáčky= vyšší výkon). Myslím, že větší výbrus není ani nedovolená úprava, je to jen využítí možného potenciálu motoru. Klika už je jasné podvádění. Pak ještě zvýšit kompresní poměr (to taky nikdo od oka nepozná). Jinak tuning naprosto zdarma viz výše, navíc bych přidal dekarbonovaný motor a výfuk.

(reakce na) Zvýšení výkonu

18.4.2014 v 08:04 | Nahoru | #27
Zdenalbenal> Vím, že se to upravit dá, ale proč bych si kazil radost tím, že budu podvádět.. Za mě seřídit a vyrazit.. Po pár pivech to stejně většinou v první zatáčce položíš a úpravy jsou ti k hovnu :D

Hofner> S tou klikou to není tak úplně pravda.. To je dobrý na silnici a víceméně rovinu, ale určitě ne na nějaký pole a krpály, který to bez pomoci nevyjede ani s originálem..

Zvýšení výkonu

18.4.2014 v 18:27 | Nahoru | #28
Tak zrovna že větší (maximální - 40mm) výbrus u pionýra je výhodou bych netvrdil. S odlehčenou klikou bych to viděl v bleděmodrym

Zvýšení výkonu

18.4.2014 v 20:02 | Nahoru | #29
Bejt tebou bych:
vyčistil karbec, filtr vzduchu a celou palivovou soustavu
odkarbonoval vejfuk i válec
dal nový ložiska, tam kde to bude potřeba
seřídil zápalko
a pokud to vaše pravidla nezakazujou, tak trochu lehčí sekundární převod (dopředu 10 z kolečko)
A hurá na závody

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu

19.4.2014 v 02:57 | Nahoru | #30
Podvádět se nemá, ale když už, tak ať to je pořádně -
Vše musí být v dokonalém stavu.
- žádná brzda nesmí ani trošku přibrzďovat
- obě kola (ano i zadní s nasazeným řetězem) se musí točit úplně volně
- správně seřízený zapalování
- čistej lauf (udělá víc než si myslíš)
- vem si flexu a šmikni koleno tak, aby v samotném výfuku byla co nejmenší část - dělávali
jsme to na babettách, zvedalo to maximálku tak o 5 km/h
- Do paliva nitromethan - okysličí směs, takže si můžeš dovolit dát jehlu výš - půjde tam víc benzínu.
- Zhubni

+ fígl co se pravděpodobně posere, ale když ne, tak bomba .

- Udělej si to svoje přímý sání (na fichtlech jsme s otevřeným karbecem najezdili mraky hodin a zadírali jsme tak co týden - takže pravděpodobnost zadření poměrně nízká) a udělej si nějak ovládání cepáku nohou. Když to rozvalíš tak na těch 50 km/h (maximálku), otevřeš plnej a vlivem toho přímýho sání to bude moc chudý, tak tomu přikouříš tím cepákem. Bude ti to žrát jak hovado, ale ve vysokých otáčkách to ten motor pochroustá a taky ti to pojede o dost líp.

Hodně štěstí s lazením
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA


TOPlist