2.foto-vnitřní strana pravého kotouče,pístky jsou malinko vyjeté a mezi kotoučem a třmenem je jen malinká mezera
3.foto-kotouč nedře o třmen,ale není na středu proti drážce
U druhého kotouče je odchylka menší asi třetinová,měřením jsem nezjistil,kde je problém.Kolo je přesně mezi oběma kotouči a kotouče přesně mezi vidlicemi.Podle manualu jsou na ose všechny součástky,které vymezují kolo a konec závitu osy přesně lícuje s vnějsí stranou závitu ve vidlici.Napadlo mi jedině podložit třmeny v uchycení,aby se přblížily do středu,ale nezdá se mi to,jako dobré řešení.Zatím bych v tom velký problém neviděl,ale až se sjedou desky,tak budou pístky na jedné straně hodně vyjeté.Děkuji za názory.
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
Edit.Víš jak fungují brzdy s plovoucím kotoučem?
Naposledy editováno 08.02.2014 20:12:29
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
2 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
fafo píše: Mas zatuhlou druhou stranu. Ty pistky se musi vysouvat spolecne. Nebo spatne odvzdusneny. Kdyz zabrzdis, tak musi jit celej brzdic posunout do strany.
Podle mě, jsi nejbíže k pravdě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
Jirka.46 píše: fafo>Mám kotouče i třmeny na pevno,tekže jde o to,aby kotouč byl na středu třmenu.
Ja uz na to koukam, mas pravdu. To de jen u zadnich, treba jak ma honda. Tohle fakt vypada na spatne kotouce. U me suzi do roku 88 jsou rovne od 89 uz vytazene. Se stejnym kolem pouzit nejdou.1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
Jirka.46 píše: Mám tu ještě jeden starý origo kotouč,tak to zítra zkusím porovnat.
Jeste se zeptam, neni leva strana posunuta ale na druhou stranu ? Pak by to bylo ulozenim kola.1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
3 je moc, spis 2 dle obrazku
Naposledy editováno 08.02.2014 23:28:46
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
assassin píše: Jirka: jeste eventuelne ze by mely malej offset a tys je prohodil ...
Že by byly obráceně?Nevim,jestli je možnost je otočit,nebo jestli je to pravidlo,ale hlavičky(nebo jak to nazvat)nýtů jsou na vnější straně.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
assassin píše: Mno napada me ze tam nekdo dal rovne kotouce misto kotoucu s offsetem - ja bych nechal vypalit podlozky pod kotouce ...
pochybuju. projížděl jsem si rozměrové tabulky kotoučů a nenašel jsem na žádném menší offset než 10mm a to tady neodpovídá. Tady je to ulítlé o cca 3-4mm. Navíc žádný zadní kotouč offset nemá a má ten problém i vzadu. na microfishi nejsou žádné podložky, které by tam co měly vymezovat, takže záhada.
podložil bych třmeny, dal delší šrouby a richtik. na tuhosti se to nijak zásadně neprojeví. bude to o dost levnější a technicky jednodušší než pálit podložky pod kotouče.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
RUTAN píše: pochybuju. projížděl jsem si rozměrové tabulky kotoučů a nenašel jsem na žádném menší offset než 10mm a to tady neodpovídá. Tady je to ulítlé o cca 3-4mm. Navíc žádný zadní kotouč offset nemá a má ten problém i vzadu. na microfishi nejsou žádné podložky, které by tam co měly vymezovat, takže záhada.
podložil bych třmeny, dal delší šrouby a richtik. na tuhosti se to nijak zásadně neprojeví. bude to o dost levnější a technicky jednodušší než pálit podložky pod kotouče.
Obavam se ze vzadu ten problem nema - predpokladam ze ma vzadu plovouci trmen (jednopistek)
Delsi srouby a podlozky pod trmeny je levnejsi a jednodussi reseni nez podlozka pod kotouce ? Tak tenhle nazor rozhodne nesdilim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
Jirka.46 píše: Že by byly obráceně?Nevim,jestli je možnost je otočit,nebo jestli je to pravidlo,ale hlavičky(nebo jak to nazvat)nýtů jsou na vnější straně.
Na hodně motorkách je na kotoučích označený směr otáčení. Je možný že si je přehodil.
assassin píše: Obavam se ze vzadu ten problem nema - predpokladam ze ma vzadu plovouci trmen (jednopistek)
Delsi srouby a podlozky pod trmeny je levnejsi a jednodussi reseni nez podlozka pod kotouce ? Tak tenhle nazor rozhodne nesdilim...
a jo, já jsem ten úplně spodní obrázek považoval za zadní kotouč.
no já se nechci hádat, ale tak si to porovnejme:
1) čtyři nové šrouby to je tak za kilo, čtyři podložky - pevnostní M10 tlusté 3,5mm to je za deset korun. OK...plus nafta do obchodu 50,-Kč:)
2) program na pálení u kusové výroby 200,-Kč, 2 výpalky z nerezového nebo hliníkového plechu - 140,-Kč, poštovné 100,-Kč. Tak to alespoň mám se svými dodavateli já. Nepočítám fakt, že bych na takový drtek čekal dva tři týdny než bych se dostal na řadu. Možná mám špatné dodavatele?:) Samozřejmě jestli má někdo v baráku laser, případně má známého co mu to za "děkuju" vypálí, tak to je věc jiná.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat | Okin1 | 11 | 6.11.2023 v 23:51 2stroke |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat | R.a.F | 5 | 2.11.2022 v 19:53 assassin |
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat | Malibu86 | 10 | 7.1.2021 v 14:20 vopák |
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat | Kalich94 | 3 | 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR |