Dik
M.
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita
do předních tlumičů jsem dal nejdřív 3 cm podložky a olej sae 15. po dalších km jsem vyměnil podložky za tvrdší krátké pružiny a narval je proti origo pružinám.
zadek jsem utáhnul na předposlední zářez, ve dvou jsem dával poslední. při repasi tlumiče tam šel taky o chlup hustší olej.
někteří si tam dávali jiný zadní tlumič (tuším z rf600)
ale to bylo jen taková laborace "samodomo" (po konzultaci s člověkem, který tomu rozuměl).
každopádně u b6 i b12 je podvozek za možnostmi motoru
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita
na toto sa mi moc zvykat nechce, radsej by som pohodlnu jazdu za kazdych okolnosti
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita
ve dvou nejedeš palbu, tak se na zbytek můžeš trochu vysrat
Prave nikto to moc neriesi, ale mne to pride skoda to tam mat a nepouzivat to, a jazdit zo zatazou 80kg a 200kg s rovnakym nastavenim...
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita
Naposledy editováno 10.07.2013 18:42:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni podvozku bandita
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita
Rozhodne som ale nechcem ponat toto vlakno jako recenziu na B12 vzduch vs voda...
dufal som v nejaku tabulku kde bude pre takuto zataz taketo nastavenie pre rozne rezimy jazdy, ale evidentne sa nikto moc nezaoberal nastavovanim podvozku je to asi o laborovani kazdeho sudruha...
El-Chio píše: Na B1250 je podvozok celkom uchadzajuci, jediny problem tam je ram, ale zas aspon je sranda, ked to zacne obcas tancovat.
Rozhodne som ale nechcem ponat toto vlakno jako recenziu na B12 vzduch vs voda...
dufal som v nejaku tabulku kde bude pre takuto zataz taketo nastavenie pre rozne rezimy jazdy, ale evidentne sa nikto moc nezaoberal nastavovanim podvozku je to asi o laborovani kazdeho sudruha...
trochu rozvedu, co jsem ti předtím stručně napsal
s podvozkem jsem laboroval na každé motorce (b6, h9 bez nastavitelného podvozku, h9 s nastavitelným podvozkem, 990 sm-t, 990 adv...u xr400 to bylo udělané na trochu těžšího kluka než jsem ho koupil, 690 e a 450 exc). ktm mají tabulku jak v návodu k obsluze a plus minus mi to vyhovuje (nejsem ochoten tisíce km laborovat s nastavením, jako u b6 a h9, aby mi to vyhovovalo víc).
1) základem je údržba
čas od času vyměnit olej v tlumičích a cca po šesti letech nechat zrepasovat centrál
2) každý má jiný styl jízdy
jezdím svižně a mám raději tvrdší podvozky...po 500 km po okreskách za odpoledne už jsem byl trochu zmlácený
3) každý jezdí jiné trasy
jestli pojedeš na dovolenou dálnici, nebo si budeš dávat zatáčky za barákem - jiné nastavení. i na okruhu jsou pro sportovní motorky jiná nastavení - nastavení pro brno není ideální pro most
takže skoro všichni nezávodníci, kteří do podvozku smysluplně šáhli, udělali jedno nastavení, které jim vyhovuje pro většinu situací (protože s tím opravdu někdy laboruješ tisíce km) a při jízdě ve dvou maximálně přitáhnou zadní pružinu.
např. 990 adv má obrovský rozdíl mezi "tvrdý terén" a "silnice". jezdím nastavení pro silnici a na lehké enduro vyjížďky nepřeklikávám (je to cca na 20 minut), jen vyměním gumy. na celovíkendovou akci v těžším terénu se už, kromě výměny pneumatik za špunty, vyplatí překlikat
tak si to naklikej dle tvého většinového stylu jízdy na tvé většinové typy cest a jezdi
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita
- není to v jistých případech až tak podstatné, pokud nechceš zajíždět lepší časy na okruhu nebo nějaké trati
Pokud ti jde o to jezdit s ženou, je lazení zadního tlumiče naprosto pasé (protože je to složité). Tam prostě musíš počítat s tím, že půjdeš na doraz, protože budeš značně zatěžovat stroj... motorka není auto a není to tahač. Prostě dáš na nejtužší, pokud máš stavitelnou i tlumivost musíš jí také zvýšit (úměrně v rozsahu) aby ti neposkakovala prdel (ale pochybuju že má Banďour až tak sofistikované tlumení).
- každá motorka se musí ladit individuálně, jde o to, aby rozložení vah bylo v tvém případě 40předek-60zadek a tlumiče byly v půlce svého zdvihu a to za situací jakou preferuješ (tedy v tvém případě by to měl být průjezd zatáčkou s baťohem s mírným plynem)
-> z toho zajisté pochopíš, že odladit správnou funkci tlumiče je věc individuální v závislosti na kondici tlumičů hmotnosti a tvých jezdeckých schopností a preferencí
to jest jen lehký výcuc z odborné literatury a z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 5 | 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 21 | 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s |
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 34 | 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s |
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit | Fanda-gsxr | 2 | 27.5.2021 v 06:51 milor |