Dik
M.
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita
Rozhodne som ale nechcem ponat toto vlakno jako recenziu na B12 vzduch vs voda...
dufal som v nejaku tabulku kde bude pre takuto zataz taketo nastavenie pre rozne rezimy jazdy, ale evidentne sa nikto moc nezaoberal nastavovanim podvozku je to asi o laborovani kazdeho sudruha...
El-Chio píše: Na B1250 je podvozok celkom uchadzajuci, jediny problem tam je ram, ale zas aspon je sranda, ked to zacne obcas tancovat.
Rozhodne som ale nechcem ponat toto vlakno jako recenziu na B12 vzduch vs voda...
dufal som v nejaku tabulku kde bude pre takuto zataz taketo nastavenie pre rozne rezimy jazdy, ale evidentne sa nikto moc nezaoberal nastavovanim podvozku je to asi o laborovani kazdeho sudruha...
trochu rozvedu, co jsem ti předtím stručně napsal
s podvozkem jsem laboroval na každé motorce (b6, h9 bez nastavitelného podvozku, h9 s nastavitelným podvozkem, 990 sm-t, 990 adv...u xr400 to bylo udělané na trochu těžšího kluka než jsem ho koupil, 690 e a 450 exc). ktm mají tabulku jak v návodu k obsluze a plus minus mi to vyhovuje (nejsem ochoten tisíce km laborovat s nastavením, jako u b6 a h9, aby mi to vyhovovalo víc).
1) základem je údržba
čas od času vyměnit olej v tlumičích a cca po šesti letech nechat zrepasovat centrál
2) každý má jiný styl jízdy
jezdím svižně a mám raději tvrdší podvozky...po 500 km po okreskách za odpoledne už jsem byl trochu zmlácený
3) každý jezdí jiné trasy
jestli pojedeš na dovolenou dálnici, nebo si budeš dávat zatáčky za barákem - jiné nastavení. i na okruhu jsou pro sportovní motorky jiná nastavení - nastavení pro brno není ideální pro most
takže skoro všichni nezávodníci, kteří do podvozku smysluplně šáhli, udělali jedno nastavení, které jim vyhovuje pro většinu situací (protože s tím opravdu někdy laboruješ tisíce km) a při jízdě ve dvou maximálně přitáhnou zadní pružinu.
např. 990 adv má obrovský rozdíl mezi "tvrdý terén" a "silnice". jezdím nastavení pro silnici a na lehké enduro vyjížďky nepřeklikávám (je to cca na 20 minut), jen vyměním gumy. na celovíkendovou akci v těžším terénu se už, kromě výměny pneumatik za špunty, vyplatí překlikat
tak si to naklikej dle tvého většinového stylu jízdy na tvé většinové typy cest a jezdi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 5 | 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 21 | 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s |
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 34 | 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s |
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit | Fanda-gsxr | 2 | 27.5.2021 v 06:51 milor |