globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastaveni podvozku bandita
10.7.2013 v 13:01
Ahoj, rad by som sa nejak naucil na bandaske nastavovat podvozok pre rozne prilezitosti (jazda sam, jazda vo dvojici, okruhova jazda, jazda po dobrej ceste, jazda po D1...) Ale vobec netusim hlavne u zadneho tlmicu kde sa da nastavit tuhost a rychlost odpruzenia jak na to. Su nejake pravidla ktore platia vseobecne? Alebo je to ciste o tom co komu vyhovuje?
Dik
M.

1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni podvozku bandita

11.7.2013 v 11:37 | Nahoru | #1
Na B1250 je podvozok celkom uchadzajuci, jediny problem tam je ram, ale zas aspon je sranda, ked to zacne obcas tancovat.
Rozhodne som ale nechcem ponat toto vlakno jako recenziu na B12 vzduch vs voda...

dufal som v nejaku tabulku kde bude pre takuto zataz taketo nastavenie pre rozne rezimy jazdy, ale evidentne sa nikto moc nezaoberal nastavovanim podvozku je to asi o laborovani kazdeho sudruha...

(reakce na) Nastaveni podvozku bandita

11.7.2013 v 14:23 | Nahoru | #2

El-Chio píše: Na B1250 je podvozok celkom uchadzajuci, jediny problem tam je ram, ale zas aspon je sranda, ked to zacne obcas tancovat.
Rozhodne som ale nechcem ponat toto vlakno jako recenziu na B12 vzduch vs voda...

dufal som v nejaku tabulku kde bude pre takuto zataz taketo nastavenie pre rozne rezimy jazdy, ale evidentne sa nikto moc nezaoberal nastavovanim podvozku je to asi o laborovani kazdeho sudruha...



trochu rozvedu, co jsem ti předtím stručně napsal

s podvozkem jsem laboroval na každé motorce (b6, h9 bez nastavitelného podvozku, h9 s nastavitelným podvozkem, 990 sm-t, 990 adv...u xr400 to bylo udělané na trochu těžšího kluka než jsem ho koupil, 690 e a 450 exc). ktm mají tabulku jak v návodu k obsluze a plus minus mi to vyhovuje (nejsem ochoten tisíce km laborovat s nastavením, jako u b6 a h9, aby mi to vyhovovalo víc).

1) základem je údržba
čas od času vyměnit olej v tlumičích a cca po šesti letech nechat zrepasovat centrál
2) každý má jiný styl jízdy
jezdím svižně a mám raději tvrdší podvozky...po 500 km po okreskách za odpoledne už jsem byl trochu zmlácený
3) každý jezdí jiné trasy
jestli pojedeš na dovolenou dálnici, nebo si budeš dávat zatáčky za barákem - jiné nastavení. i na okruhu jsou pro sportovní motorky jiná nastavení - nastavení pro brno není ideální pro most

takže skoro všichni nezávodníci, kteří do podvozku smysluplně šáhli, udělali jedno nastavení, které jim vyhovuje pro většinu situací (protože s tím opravdu někdy laboruješ tisíce km) a při jízdě ve dvou maximálně přitáhnou zadní pružinu.

např. 990 adv má obrovský rozdíl mezi "tvrdý terén" a "silnice". jezdím nastavení pro silnici a na lehké enduro vyjížďky nepřeklikávám (je to cca na 20 minut), jen vyměním gumy. na celovíkendovou akci v těžším terénu se už, kromě výměny pneumatik za špunty, vyplatí překlikat

tak si to naklikej dle tvého většinového stylu jízdy na tvé většinové typy cest a jezdi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 5 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 21 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 34 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit Fanda-gsxr 2 27.5.2021 v 06:51 milor


TOPlist