globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
 
9.11.2012 v 23:14
Ahoj pánové, měl bych dotaz k mému TDDI 1.8 rok 2000. Dneska jsem přijel k čerpací stanici, zastavil a po cca dvou minutách se od motoru začalo ozývat strašidelné klepání. Motor jsem hned zhasl a šel se podívat pod kapotu, jenže nikde nic urvaného, výfuk, prostě vše OK. Motor jsem tedy na chvilku natocil, cca deset vteřin je OK a pak ten theater začne, jde to přímo z motoru jakoby pod hlavou. Rozvody jsou dělané pře čtyřiceti tisíci, naštěstí motor běží takže potkaný asi nebude. Jediné co mě napadá, že jsem odmastil motor, je možné, že mohla mastnota natéct na rozvoďák a ten přeskočit? Ale přijde mi docela divné že na volnoběh, ani jsem nevrnknul o plyn. Olej je předepsaná formula a měněný před 5tis. Auto jsem tedy na vleku odvezl a budu shánět servis neboť jsem naprostý laik. Motor má natočeno 190tis. a jede jako za mlada a je stejně tichý. Ještě je tedy odpojen EGR ale to asi na nic vliv nemá, je odpojen přes dva roky.

Stalo se tohle už někomu z Vás, co myslíte že to může být a jak nákladná může být úřípadná oprava?

Předem díky za rady!!!
Omlouvám se za OT, ale tady jsem se vždycky dostal pomoci, tak věřím že i v případě auta tomu nebude jinak, už si nevím rady.

Uzavřeno 11.11.2012 v 09:08 uživatelem Blesk90
Předchozí
1 2
Následující

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

9.11.2012 v 23:19 | Nahoru | #1
kde a co jsi tankoval? začal bych pal. filtrama a ověřenou nafrou

1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

9.11.2012 v 23:23 | Nahoru | #2
Hulí to, není vyšší volnoběh? Nedostalo se ti prostě jen trochu toho odmašťovadla do sání? Pak by to chvíli klepalo než by to tuhle sračku zbaštilo a byl by zase klid.

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

9.11.2012 v 23:31 | Nahoru | #3
Jezdím od té doby co mám auto pouze na Shell a jsou to kovové zvuky, obávám se, že to by nafta asi neudělala, ne?

(reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

9.11.2012 v 23:33 | Nahoru | #4
V_i_c_i> na volnoběh jede normálně na 900 a auto vůbec nekouří. Jak to začalo cvakat tak jsem to hned vypnul a rozhodně nemám v plánu s tím jet dokud já a nebo servis nezjistí co to je, nerad bych sháněl nový motor... od odmaštění jsem najel 300 Km, byl jsem dnes v Polsku.

Naposledy editováno 09.11.2012 23:34:16

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

9.11.2012 v 23:36 | Nahoru | #5
Tak to by odpovídalo. Obzvláště pokud to začalo dělat bezprostředně po tom čištění. Prostě je to takový tvrdý pravidelný kovový zvuk. Takže sundat sání, vyčistit a vytřít hadrem. Kdyby to žralo olej tak to bude hulit a bude vyšší volnoběh.
Nebo to může být hydroštel po smrti. Ale takhle těžko radit když to člověk neslyší.
Kdyby přeskočil rozvoďák tak to nepoběží stejně. Bude to blbě startovat, mít špatnej volnoběh apod.

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 00:17 | Nahoru | #6
Zkontroluj i vstriky.....taky delaj bordel u Fordu zvlast jsou haklivy na naftu motor klape jak traktor...jediny na co to bezi ok je DieselVerva.....jak budou striky nacaty ihned menit...,jinak zacnou kapat...a pist je propalenej na to tata

3 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 00:24 | Nahoru | #7
čerpadlo,vstřiky, nevim jak toto,ale tdci má malej rozvodáček jen na čepadlo. Shod kryt a koukni zda je vše ok. Pak to pošli do prdele bo naftovej Ford v baráku je prokletí Kamarád řiká,že vše od F stojí za hovno. Ford,Fiat a Fšechny francouzký auta.

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 00:43 | Nahoru | #8
Podívej se na volnoběžku alternátoru a na napínák řemene alternátoru..

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 01:18 | Nahoru | #9
pomůžu ti ho roztlačit ,až ho budeš házet ze skály

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 02:05 | Nahoru | #10
focus stranky
pouzij tam hledani, pripadne doufej,, ze Ti odpovi uzivatel foki

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 07:03 | Nahoru | #11
Občas dou hezký zvuky i z "klíňáku" , nemůže to jít odtamtud? Celkem na to funguje WDčko.

Jinak politika aut od "F" je i v Benešově.. Apropo, víte proč němci začli vyrábět Oply?

Aby Ford nebyl nejhorší.

1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 07:13 | Nahoru | #12
No mám s tím nalítáno 130tis, dával jsem tam motor a nikdy nebyl problém, dneska ráno malej poznatek když jsem to zkusil tak natočit tak chytně hned ale kolísá volnoběh a motor hulí bíle...

1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 08:04 | Nahoru | #13
Asi těsnění nebo hlava. Ale u F spíš hlava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 08:36 | Nahoru | #14
baks> evidentně jo, uvidíme, ještě mě napadlo jak se projeví zavzdušnění a nebo ucpaný vstřik?

(reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 08:45 | Nahoru | #15
Blesk90> kdyby si měl zavzdušněné palivové potrubí, tak by to nejelo vůbec...ucpaný vstřik - no podle mě by to jelo nepravidelně - ze 4V se ti rázem stane 3V, že...ale spíš ty vstřiky přidřeš/zadřeš než ucpeš

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 09:29 | Nahoru | #16

Mandela píše: čerpadlo,vstřiky, nevim jak toto,ale tdci má malej rozvodáček jen na čepadlo. Shod kryt a koukni zda je vše ok. Pak to pošli do prdele bo naftovej Ford v baráku je prokletí Kamarád řiká,že vše od F stojí za hovno. Ford,Fiat a Fšechny francouzký auta.



jezisi ty ses vocas jak daleko vidis.
1. nema TDCI ale TDDI, zajiste vis jaky jsou mezi tim rozdily, takze i budes vede to, ze TDDI neni commonrail tudiz neni tak moc nachylny na kvalitu nafty.
2. na spolehlivost fordu jsi prisel sam nebo sis to vymyslel u piva?

(reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 09:42 | Nahoru | #17
KubaLC8> Zatím jsem byl spokojen

1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 09:50 | Nahoru | #18
Kdyby jsi to měl zavzdušněný, tak by ti to nechtělo chytit a ucpaným vstřikem to nebude kouřit bíle. Třeba budeš mít štěstí a bude to jen těsnění, neuvařil jsi to někde ? A nebo si neměl velkou teplotu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 10:01 | Nahoru | #19

Blesk90 píše: No mám s tím nalítáno 130tis, dával jsem tam motor a nikdy nebyl problém, dneska ráno malej poznatek když jsem to zkusil tak natočit tak chytně hned ale kolísá volnoběh a motor hulí bíle...



tesneni pod hlavou nebo praskla hlava. Jak vypada olej?

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 10:25 | Nahoru | #20
Typuju KO vstřik zajeť si na diagnostigu nekdo se to zní dá i poznat

(reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 10:34 | Nahoru | #21
Medved> Když jsem odšrouboval výko tak mi přišel napěněný, a vypadá to, že zmizela i trocha vody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 10:36 | Nahoru | #22
baks> a co když bude vstřik dávkovat blbě a válec nebude pálit? Určitě neuvařil... děsím se, co mi řeknou v pondělí ale snad to nebude potkaný nebo něco podobnýho když motor jde...

1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 10:44 | Nahoru | #23
Co hydrošteli? :)

Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 10:50 | Nahoru | #24
použiji citaci z jednoho českého filmu: "Pane vyhoďte ten vergl ."

edit: dyť píšeš: "Motor má natočeno 190tis. a jede jako za mlada a je stejně tichý" takže problém vyřešen ne?

Naposledy editováno 10.11.2012 10:53:35

(reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 11:19 | Nahoru | #25
Blesk90> pokud bude blbe davat vstrik a valec nebude palit,tak to poznas na vykonu.....pokud bude davat blbe tak,ze bude kapat...,tak ten vales propalis jedna radost.....,ale vstrik je potom hlucnej a mlati.....pokud je to hlava ...,nebo tesneni ...kontroluj teplotu vody (zacne rychle stoupat),ubytek vody,vodu v oleji,olej ve vode atd......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 11:20 | Nahoru | #26

Mandela píše: čerpadlo,vstřiky, nevim jak toto,ale tdci má malej rozvodáček jen na čepadlo. Shod kryt a koukni zda je vše ok. Pak to pošli do prdele bo naftovej Ford v baráku je prokletí Kamarád řiká,že vše od F stojí za hovno. Ford,Fiat a Fšechny francouzký auta.


Jsi rozený "odborník"
Mám asi desáté auto, dalších asi 10 jsem měl firemních. Moje zkušenosti:
1)
na svou cenu je největší shit Prassat. Co za ty prachy fašouni zmrví, to je s podivem...! Odcházení váhy vzduchu už nekomentuji, to je stará věc a u Ochcávky nebo Toleda to dělalo vždy, ale čerpadlo by u auta za mega odcházet nemuselo. I když ty váhy vzduchu mohli fašouni za ty roky taky vyvinout lepší. Co si ale Prassat dovolil, že klekl úplně, při klidné jízdě po rovině motor zhasnul a hotovo, to je vrchol. Prassat je auto jen do konce záruční lhůty, pak s ním praštit ze skály Prodal se po ujetých 235.000km a už nikdy do VW nesednu.
2)
naprostým opakem kazících se Prassatů je HONDA a FORD...!!!
S Hondou jsem v životě nic neměnil, nikdy nic neodešlo a nikdy Honda nezastavila. Výměny jen oleje a svíček. Loučil jsem se s ní při odchodu do jiné firmy, najeto 160.000km a vše super. Pak jsem jí zahlédnul občas dalších 10let.
3)
Se svým prvním Mondeem (benzínovým) jsem najel 320.000km, pak s ním do 400.000 km jezdil kolega. Jediná věc na výměnu byl po sedmi prosolených zimách poslední díl výfuku. Nic víc...! Nikdy neměl jedinou ani drobnou závadu, nikdy se nic neměnilo z motorových částí. Jen ten tlumič výfuku po 7 zimách a jeden vypínač světel.
4)
Teď mám Mondeo TDCi s 200k a je to stejné, chodí jak hodinky. Najeto 112.000 km zatím za 20měsíců. A než uvidí řidiči Prassatů a Baforáků zezadu dva laufy, zkouší občas závodit. To je ale brzy přestává bavit

TDDi jsem neměl, ale jinak je Ford Mondeo nejkvalitnějším autem na trhu, ať už v benzínovém dvoulitru, tak v TDCi s 200koňmi. Kámoš tlačil i Meďoura SLK, když mu klekl motor. 4 známí měnili turba v Renaultech, jednomu bouchlo na dálnici a způsobil ekologickou katastrofu zasráním dálnice olejem. Atd....

Naposledy editováno 10.11.2012 11:22:59

(reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 11:54 | Nahoru | #27

hondacbf1000 píše: Jsi rozený "odborník"
Mám asi desáté auto, dalších asi 10 jsem měl firemních. Moje zkušenosti:
1)
na svou cenu je největší shit Prassat. Co za ty prachy fašouni zmrví, to je s podivem...! Odcházení váhy vzduchu už nekomentuji, to je stará věc a u Ochcávky nebo Toleda to dělalo vždy, ale čerpadlo by u auta za mega odcházet nemuselo. I když ty váhy vzduchu mohli fašouni za ty roky taky vyvinout lepší. Co si ale Prassat dovolil, že klekl úplně, při klidné jízdě po rovině motor zhasnul a hotovo, to je vrchol. Prassat je auto jen do konce záruční lhůty, pak s ním praštit ze skály Prodal se po ujetých 235.000km a už nikdy do VW nesednu.
2)
naprostým opakem kazících se Prassatů je HONDA a FORD...!!!
S Hondou jsem v životě nic neměnil, nikdy nic neodešlo a nikdy Honda nezastavila. Výměny jen oleje a svíček. Loučil jsem se s ní při odchodu do jiné firmy, najeto 160.000km a vše super. Pak jsem jí zahlédnul občas dalších 10let.
3)
Se svým prvním Mondeem (benzínovým) jsem najel 320.000km, pak s ním do 400.000 km jezdil kolega. Jediná věc na výměnu byl po sedmi prosolených zimách poslední díl výfuku. Nic víc...! Nikdy neměl jedinou ani drobnou závadu, nikdy se nic neměnilo z motorových částí. Jen ten tlumič výfuku po 7 zimách a jeden vypínač světel.
4)
Teď mám Mondeo TDCi s 200k a je to stejné, chodí jak hodinky. Najeto 112.000 km zatím za 20měsíců. A než uvidí řidiči Prassatů a Baforáků zezadu dva laufy, zkouší občas závodit. To je ale brzy přestává bavit

TDDi jsem neměl, ale jinak je Ford Mondeo nejkvalitnějším autem na trhu, ať už v benzínovém dvoulitru, tak v TDCi s 200koňmi. Kámoš tlačil i Meďoura SLK, když mu klekl motor. 4 známí měnili turba v Renaultech, jednomu bouchlo na dálnici a způsobil ekologickou katastrofu zasráním dálnice olejem. Atd....



Třeba ti to chodí jak hodinky díky tomu, že už ty nové nafty jsou skoro všechny PSA motory. Ty starší forďácké nebyly zas takový zázrak,

(reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 11:57 | Nahoru | #28
hondacbf1000> 200koni v ropaku to uz musi bejt zajimave. Rozhodne podvozek bude super.

(reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 12:22 | Nahoru | #29

Mandela píše: čerpadlo,vstřiky, nevim jak toto,ale tdci má malej rozvodáček jen na čepadlo. Shod kryt a koukni zda je vše ok. Pak to pošli do prdele bo naftovej Ford v baráku je prokletí Kamarád řiká,že vše od F stojí za hovno. Ford,Fiat a Fšechny francouzký auta.


si zapomněl na Folcvagen

1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?

10.11.2012 v 12:24 | Nahoru | #30
co tak zajet do servisu? Budeš to vědět hned a přesně a ne tady experimentovat:)
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist