1 reakcí na tento příspěvek Je tahle motorka 2T nebo 4T
http://www.bikez.com..._125_racing_2006.php
http://www.bikez.com..._racing_125_2007.php
http://www.bikez.com..._125_racing_2008.php
http://www.bikez.com..._125_racing_2009.php
tušim že sou všechny 2T
Naposledy editováno 30.10.2011 09:45:58
1 reakcí na tento příspěvek Je tahle motorka 2T nebo 4T
1 reakcí na tento příspěvek Je tahle motorka 2T nebo 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tahle motorka 2T nebo 4T
gsxr750 píše: já bych tipl ,že to bude osmitaktnímotor cype
osmitakty se čoveče přestali vyrábět tuším, že v roce 1864... ale nejsem si jistej...
HornisGSX píše: osmitakty se čoveče přestali vyrábět tuším, že v roce 1864... ale nejsem si jistej...
Nojo, neměly šanci. Nahradily je 5-takty patentované naším nejslavnějším vynálezcem Járou Cimrmanem .
Jinak, k tématu, přímo tady na motorkářích byl tuším test této Derbiny. Byla tam s ní ještě jedna dváca, tak pohledej. Ale asi to bude ten 2T do 2009 a 4T od 2010. Ale s jistotou můžu říct, že 2007 byl 2T, protože jsem na ní jel a nejela vůbec špatně.
1 reakcí na tento příspěvek Je tahle motorka 2T nebo 4T
1 reakcí na tento příspěvek Je tahle motorka 2T nebo 4T
1 reakcí na tento příspěvek Je tahle motorka 2T nebo 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tahle motorka 2T nebo 4T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tahle motorka 2T nebo 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tahle motorka 2T nebo 4T
bledemon píše: Jeffrey123> jenom počítej každých cca 15tkm s pístem+nikasilem a do 30tkm GO kliky.
motor z DT ..takže bych to neviděl tak černě tipuju,že kolem 30t. ten motor vydrzi bez vetsich problemů
The_Kučí píše: motor z DT ..takže bych to neviděl tak černě tipuju,že kolem 30t. ten motor vydrzi bez vetsich problemů
klidně i 40 tis , kámošovo NSR to taky vydrželo a mělo plnej výkon , moje DT má najeto 30 tis a motor furt zní dobře , nevim jestli to těch 40 vydrží , ale musí , protože ted nemám prachy na GO
Naposledy editováno 26.10.2019 15:10:26
bledemon píše: Jeffrey123> jenom počítej každých cca 15tkm s pístem+nikasilem a do 30tkm GO kliky.
S timhle souhlasim ale jen v případě že motce nebudeš dělat čoro moro jinak bych to zkrátil ale musim zaklepat já sem dál ložiska na klice který se mi vysypali světe div se přesně v 20001km a jakože vim že se říká že ložiska na klice daj 20tisíc moje dali ještě o kiláček víc naštěstí se mi vysypalo jen jedno domu sem ještě dojel,byla to prasárna ale dalo se ložiska sem udál kliku sme převážily a bomba nic veprdelce nebylo a nikasil mi bylo líto dělat po15ti tisících ač drastycké destruktyvní jízdy ale po rozdělání hlavy a pak i válce sem zjistil že dělat nikasyl by bylo leda tak preventyvní ovšem jasný mi bylo že zbytečný :) Takže kdo maže ten jede oilmaster sem měl na max a někdy když sme veděl že se pojede okruh tak sem ještě míchal benzín,jasný je to pochoden ale jistota je jistota. Schrnu to proč sem psal tenhle sloh. PREVENTYVNĚ JE TO SPRÁVN OVŠEM NĚKDY I ZBYTEČNĚ,NEJSEM JEN UŽIVATEL ALE I SAMOZVANEJ MECHANIK A TAK SEM SI OČEK TO KDY CO SE ASI POSERE.Jak s tim člověk zachází tak s tim schází intervaly sou + - a taky vážně pozor při koupi někdo nakecá že je nikasil a hovno hovno slavný soude :)Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto na 3/4 plynu ztratí výkon a ch... Derbi GPR 125 Racing | wr3nch | 2 | 26.3.2024 v 23:10 ja1 |
teče olej z výfuku Derbi GPR 125 Racing | asdvb | 13 | 2.2.2023 v 19:47 Beranidlo |
2T zahřívání - Derbi gpr 125 racing Derbi GPR 125 Racing | wr3nch | 1 | 23.8.2022 v 23:07 Ariete |
Jak naladit karburator Derbi GPR 12... Derbi GPR 125 Racing | AimCat | 0 | 9.3.2021 v 14:27 AimCat |
Ukazatel zařazené rychlosti na Derb... Derbi GPR 125 Racing | Jindra-CB500 | 2 | 1.10.2020 v 14:29 JPechy |