globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém se zapalováním...
4.7.2011 v 11:14
Čau, koupil jsem rozdělaný motor Honda xl 200r. Motor mám už v kupě, ale mám problém se zapalováním. Cívka je přidělaná na víku, ale nevím do jaké polohy mám dát píst abych mohl cívku na rotor nasadit, aniž bych jí poškodil kvůli špatnému nastavení předstihu a špatnému nastavení snímače otáček, který by dával impuls svíčce ve špatné poloze pístu. Doufám že jsem to popsal dobře, popř. můžu upřesnit. Předek díky za rychlé rady.


1 reakcí na tento příspěvek Problém se zapalováním...

4.7.2011 v 11:24 | Nahoru | #1
Upřesni to, případně nafoť..

Rotor by měl mít na klice klínek nebo kolíček, aby nešel pootočit. Cívky jdou našroubovat taky jen na jedno místo, případně se dají o pár milimetrů posunout do stran kvůli seřízení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se zapalováním...

4.7.2011 v 12:27 | Nahoru | #2
c.j.> Během dne to ještě nafotím, ale největší problém je v tom, že známý mě říkal, že není jedno, do kterého místa se cívky nasadí na rotor. Pokud je to prý ve špatné poloze ( úvrati) pístu, tak můžu spálit ty cívky a snímač otáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se zapalováním...

4.7.2011 v 17:26 | Nahoru | #3
Varadero95>...tihle takyodborníci z řad známých jsou největší mor...většinou netuší, o čem je řeč, ale vypadat zasvěceně je tak lákavé...jak tu zaznělo, nasadit to špatně je docela problém, leda snad hrubou silou - koukni se na http://www.cmsnl.com/xl200r-1984-usa_model7684/partslist/?q=XL200, část LEFT CRANKCASE COVER/ALTERNATOR a na PULSE GENERATOR, je to docela polopaticky nakreslený a měl by to být ten motor, i když možná máš jiný ročník...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se zapalováním...

4.7.2011 v 18:59 | Nahoru | #4
mmp> Takže si myslíš, že jinak, než dobře to nasadit nejde? a co horní a dolní uvrať pístu?

(reakce na) Problém se zapalováním...

5.7.2011 v 10:02 | Nahoru | #5
Varadero95> ...když se pořádně podíváš na obrázek altiku, je tam vidět drážka pro klínek nebo kolík (součástka poz.4) - a č.5 nasadit jinak ani nejde kvůli vývodům kabelů, takže proud to dávat bude a pulse generator - no když to nasadíš nesprávně, ve špatné poloze kliky, tak to vůbec nenastartuješ a pak marně přemýšlím nad způsobem, jak se spálí snímač otáček nebo cívky - na http://www.4shared.com/get/gxamcRPV/Honda_XL200_Service_Manual.html si stáhni manuál v ang., nezaheslovaný rar a po rozbalení jsou to jednotlivé sekce v pdf - jsou tam fotky, popis a obrázky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XL 200 r Honda XL 200 linos 10 24.5.2016 v 20:48 linos
Repas kliky Hodda XL 200 R Honda XL 200 OndraCBRXX 6 26.1.2016 v 08:01 OndraCBRXX
jak spravne nastavit motor pri vyme... Honda XL 200 bartto 5 8.7.2015 v 18:56 bartto
Která je lepší? Yamaha DT 125 R, Honda XL 200 DejvAndrle 4 7.6.2015 v 11:32 DejvAndrle
napinaci lista Honda XL 200 bartto 5 21.5.2015 v 19:12 spacy


TOPlist