Je možné aby se třeba matice na menším kolečku primárního převodu povolila a kolečko se na tom kuželu kliky protáčelo???
Dnešní tlačení bylo doslova smrtící. Budu rád za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek Cukání, nepravidelný chod...
1 reakcí na tento příspěvek Cukání, nepravidelný chod...
Ono se mi chvíli před tím zdálo že moc netáhne, to trvalo nějakých 50m pak jsem si už ničeho nevšiml a pak švác, konec. Kroužek to doufám nebyl, motor se při prošlapování točí.
Jeden rodinný přítel mi vyprávěl o své motorce značky Praga. Tam se poměrně brzy zadřelo ojniční ložisko (něco s klecí). A zkušený jezdec motokrosu nebo endura nevím, hned řekl, že je to ložisko, snad slovenské? A že tam hodí japonské a bude na dlouho vyřešeno.
michal19 píše: KRAFTWERK > myslíte asi ten za cca 110 Kč? Jako motorák, dobře beru, pravděp. ho vyměním (mám PP 90), ale čím ředíte benzin? Také tímhle mogulem?
Ono se mi chvíli před tím zdálo že moc netáhne, to trvalo nějakých 50m pak jsem si už ničeho nevšiml a pak švác, konec. Kroužek to doufám nebyl, motor se při prošlapování točí.
Jeden rodinný přítel mi vyprávěl o své motorce značky Praga. Tam se poměrně brzy zadřelo ojniční ložisko (něco s klecí). A zkušený jezdec motokrosu nebo endura nevím, hned řekl, že je to ložisko, snad slovenské? A že tam hodí japonské a bude na dlouho vyřešeno.
samozřejmě do benzínu dávám MOGUL TS a do převodovky MOGUL trans 90 - má stejné vlastnosti jako PP90 - já bych dával PP90 ale u nás ho neseženu, samozčejmě varianta by taky mohla bejt pootočený rotor nebo vačka ale to se mi nezdá sundej válec a hned uvidíš...
1 reakcí na tento příspěvek Cukání, nepravidelný chod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání, nepravidelný chod...
1 reakcí na tento příspěvek Cukání, nepravidelný chod...
Mám už rozpůleno ale memůžu na nic přijít Kroužky jsou všechny dobré, ségrovky tam byly také, píst měl dost karbonu a byl na pár místech pod kroužky začerněný. Já prostě nevím.
Pamatuju si ještě jak jsem jel ve dvojku do kopce 70 na čtverku. Nekecám, ta táhla neuvěřitelně. Startování hrůza ale sílu měla.
Dík za ten Mogul TS vyzkouším jej.
KRAFTWERK píše: čeplin> jsou úplně stejný ten poměr platí pro m2t který nebyl žádné extra mazivo pro ten jak jsem říkal TS stačí 1:40 jsou ale tací co poradí i 1:100 míň než 1:40 určitě ne. a nebrzdit dlouho motorem
teď nevim kdo , ale psal tu někdo že do Jawy 350 leje plnou syntetiku a leje 1:50
ideální je slušnej minerál o SAE 30-40 api TC - je jedno kdo ho vyrobil, mogul TS je příklad jednoho z nich. viskozitou vhodný, mazací schopností velmi dobrý, za odpovídající cenu, zanedbatelná karbonizace.
píšu to sem ale asi po 1000007!!!!!
prostě syntetiku do tehle motorů bude lít jen čistokrevnej BLB bez ponětí o strojařině, jednak proto, že je to olej pro tyto motory nevhodný a špatný, je prostě určen na využití zcela jinde, druhak je to házení perel sviním.
Pokud jsi shodil válec, asi víš co se stalo, zda je v pořádku a chyba je jinde, nebo je hotovej... pošli kdyžtak foto, jak vypadá.
pokdu jsi to skutečně zadřel, záleží jak... je možné, že spodek to přežil, je možné, že
ne...
JInak do převodovky nepatří PP90, nýbrž PP75, s přimhouřeným okem PP80. Jednak to píše chytrá kniha (dílenská příručka) a druhak na PP90 to za chladna trochu neochotně řadí a přibírá spojka.
Naposledy editováno 17.06.2011 14:27:07
prostě 1:100 ani 1:75 ať nikoho nenapadně, protože ten motor, dvouválec obzvlášť si to dlouho líbit nenechá a zemře...
michal19 píše: KRAFTWERK > Mogul TS teda zkusím. Jezdil jsem čas i na M2T ale to byl dost omyl. Vím že to píšou i v brožuře a je to na to stavěné, ale zdálo se mi, že ho polovina vyteče výfukem a za mnou zůstává hodně hustá clona bílého dýmu.
Mám už rozpůleno ale memůžu na nic přijít Kroužky jsou všechny dobré, ségrovky tam byly také, píst měl dost karbonu a byl na pár místech pod kroužky začerněný. Já prostě nevím.
Pamatuju si ještě jak jsem jel ve dvojku do kopce 70 na čtverku. Nekecám, ta táhla neuvěřitelně. Startování hrůza ale sílu měla.
Dík za ten Mogul TS vyzkouším jej.
ono taky stačí když je to hodně přehřátý....mohl se ti hnout i ten předstih jak tu někdo psal... svíčka, cívka, fajfka, kladívko, kondenzátor všechno to může dělat a třeba jen pži vibracích
I mechanik u p. Jakuby říkal že jej sám používal a bez problémů.
Dnes mi taky řekl že jsou na klice nesprávná ložiska, která se při zahřání roztáhnou tak, že nezůstanou žádné vůle a tím se také ničí. Tento kousek půlím po 1. tak jsem to nijak tušit nemohl.
PP 90. Spousta jezdců i prodejců vám jej doporučí, čí radou než jejich se jako "nezasvěcený" mám řídit?
Né že by to nešlo si ložiska vyměnit doma, ale mají na to nástroje a bohaté zkušenosti. Nechci to zbytečně ničit. Jinak motor si už poskládám sám.
Patrně se to moc hřálo + ta ložiska a píst, ne zrovna vhodný olej a brždění motorem tomu asi taky nepomohlo. Nakonec můžu být rád, že jsem nenapáchal tak vysoké škody. Nezakouslo se to ve válci, ojnice je na tom velmi dobře.
Celé jak jste psal svíčka, faja... budu muset ještě zkontrolovat.
na kliku a ostatně i ty další dvě co v motoru jsou, patří ložiska "C3" mají provozní vůli ale také jsou ve vyšší odolnosti celkově.
vyměň rovnou gufera, blbě se může k levému, ať to pak neděláš znova.
na montáž a demontáž spojky si sežeň plechove přípravek, ať zbytečně nekurvíš koš.
pokud bys je sehnal v zakrytém provedení, kryty vyloupnutím odstranit.
ložiska se lisují ručním lisem, stačí cca 2tunový -ten patrně nemáš.
kroužek může mít vůli ve válci maximálně milimetr, pro montáži novýho cca 0,3mm ve funkční ploše, pokud je volnej moc, k čemuž vůle vyšší než milimetr svádí, se potom protočí pře zámek a praskne... to se dá očekávat spíš u motoru dost jetého.
Naposledy editováno 18.06.2011 11:38:40
Motor celkově vypadá dobře. Až mi udělají výbrus a vlisují nová ložiska (cca 1 - 2 týdny) mají toho teď dost, udělám pár fotek montáže.
Taky jak nastavit karburátor. Myslím že by to měl být 2. zářez (shora) na jehle a ředění tak 1:33 ?
1 reakcí na tento příspěvek Cukání, nepravidelný chod...
hlavně záběhu, nedusit, nešetřit
Takže jestli tomu rozumím správně: mám jezdit na "půl plynu", ale ani nepodtáčet, určitě nedusit. Přidáváte při zajíždění někdy i aditiva?
Díky za všechny rady.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |