Jezdim teď na ČZ 175/487 a jsem spokojený.
Jenže na inzerci jsem objevil Yamahu RD 125 DX a prostě jsem se zamiloval.
Mám prodat ČZ a koupit Yamahu? Bude to lepší co se týče jízdních vlastností nebo stejný?
A pak největší problém, kolik ta Yamaha tak přibližně žere na 100 km?
Předem dík za odpovědi.
S pozdravem
Sojky
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX
Je pěkné že mi radíte 350ku ale já mám řidičák jenom na 125ku. No těch ND se taky bojim ale co se může posrat u takovýhle motorky? Jediný co tak to můžu zadřít nebo začne blbnout elektrika. Zde jsou technický údaje Yamahy. Jinak k Zetce, vadí mi maximálka 90 km/h a ty její strašný vibrace.Jinak je to spolehlivej nenáročnej stroj s malou spotřebou. A jak tady někteří píšou tak vlnění jsem nezaznamenal ani při jízdě na hraně její možností.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX
Sojky>Hofner> Z tohohle rámu co má 487 vychází většina motokrosů ČZ takže ten špatnej určitě nebude. Brzdy jsou dostačující i když já bych uvítal ve předu kotouč. No a motor je slabotka, 13 koní, 4 rychlosti a ještě navíc blbě odstupňovaný, velký vibrace a mizerný chlazení, je prostě takovej ne moc povedenej. Jediný co by to napravilo tak to motor z nějakýho čz motokrosa a upravit převody na silniční.
Já mám tu samou motorku, takže mi nic nemusíš psát:) ČZ 180/487 je úplně motorově stejná, jako 175/487-477, akorát to má pátý výbrus už z výroby. S tím rámem si nejsem jistej, jestli to tak je, ale to je nepodstatný. Dávat tam motor z motocrossa je blbost, jelikož by to třeba lítalo jak blázen, ale ty mtory jsou dole mrtvý, pak dlouho nic a najednou kopanec, nehledě na to, že člověk na to najezdí pár hodin a je to zralý na generálku a žere to jak tank. Motor 487 je naprosto blbovzdornej a vydrží dosta má relativně úpříznivou spotřebu když s tím člověk jezdí normálně (s motrem, co měl před GO 39250 km jsem najezdil 4500 km, spotřeby od 3,3 do 4,2 na st km, průměrná spotřeba za sezonu 3,87 l / 100 km, olej to toho nepočítám). Čízy jsu vibrátory, ale dokud nbudeš vlastnit moderní čtyřválec, nebo hodně dobře udělanej dvouválec, budeš vždycky vědět, co to jsou vibrace. Pokud ženeš čízu na krev, tak se nevidím, že píšeš o vibracích :) Dost záleží na stavum motoru- ložiska, vyvážení klikovky, stav čepů, jeslti nehází spojkovej koš (velmi častá příčina vibrací motoru na Jawě 350, nevím jak na íze, ale za podívání se a to člověk nic nedá, stačí odmontvat levý víko- stojí to trochu času a novej převoďák). KAždopádně ať už jedno, nebo druhý, obě motorky ti můžou způsobit pěkný úbytek financí a popotahování před soudem. Jelikož řízením vozidla,na které nemá člověk příslušné oprávnění....An ČZ překračuješ max povolenej objem (125 ccm), an Yamaze máš zase větší výkon než 11 kw. nechci moralizovat, každej ať si to dělá jak chc. Ale je znáejc pár případů, kdy nebyl púolicajt tak blbej, přepočítal si žebra na válci čezety a bylo zle. Je to docela běžnej jev v ČR, že se stavěj 175tky na 125tkový papíry. Ale to jen tak na okraj. je mi to vcelku ukradený, na životě mě tím nikdo neohrožuje (pokud teda nemá papírově 11kw mito a má ho odškrcený na max výkon a dělám na tom pak píčoviny, ale to je zase jiná kapitola). KAždopádně bejt tebou, tak se na maximálku vyseru, s čízou nejezdím až na krv a spíš zapracju na pořádný technice jízdy. Na rovině za to umí vzít kdejake vůl, ale umět využít plnej potenciál motorky (a že číza na dobrejch pneumatikách s nechá líbit sakra náklony) umí málokdo.
Hofner>Sojky>Hofner> Z tohohle rámu co má 487 vychází většina motokrosů ČZ takže ten špatnej určitě nebude. Brzdy jsou dostačující i když já bych uvítal ve předu kotouč. No a motor je slabotka, 13 koní, 4 rychlosti a ještě navíc blbě odstupňovaný, velký vibrace a mizerný chlazení, je prostě takovej ne moc povedenej. Jediný co by to napravilo tak to motor z nějakýho čz motokrosa a upravit převody na silniční.
Já mám tu samou motorku, takže mi nic nemusíš psát:) ČZ 180/487 je úplně motorově stejná, jako 175/487-477, akorát to má pátý výbrus už z výroby. S tím rámem si nejsem jistej, jestli to tak je, ale to je nepodstatný. Dávat tam motor z motocrossa je blbost, jelikož by to třeba lítalo jak blázen, ale ty mtory jsou dole mrtvý, pak dlouho nic a najednou kopanec, nehledě na to, že člověk na to najezdí pár hodin a je to zralý na generálku a žere to jak tank. Motor 487 je naprosto blbovzdornej a vydrží dosta má relativně úpříznivou spotřebu když s tím člověk jezdí normálně (s motrem, co měl před GO 39250 km jsem najezdil 4500 km, spotřeby od 3,3 do 4,2 na st km, průměrná spotřeba za sezonu 3,87 l / 100 km, olej to toho nepočítám). Čízy jsu vibrátory, ale dokud nbudeš vlastnit moderní čtyřválec, nebo hodně dobře udělanej dvouválec, budeš vždycky vědět, co to jsou vibrace. Pokud ženeš čízu na krev, tak se nevidím, že píšeš o vibracích :) Dost záleží na stavum motoru- ložiska, vyvážení klikovky, stav čepů, jeslti nehází spojkovej koš (velmi častá příčina vibrací motoru na Jawě 350, nevím jak na íze, ale za podívání se a to člověk nic nedá, stačí odmontvat levý víko- stojí to trochu času a novej převoďák). KAždopádně ať už jedno, nebo druhý, obě motorky ti můžou způsobit pěkný úbytek financí a popotahování před soudem. Jelikož řízením vozidla,na které nemá člověk příslušné oprávnění....An ČZ překračuješ max povolenej objem (125 ccm), an Yamaze máš zase větší výkon než 11 kw. nechci moralizovat, každej ať si to dělá jak chc. Ale je znáejc pár případů, kdy nebyl púolicajt tak blbej, přepočítal si žebra na válci čezety a bylo zle. Je to docela běžnej jev v ČR, že se stavěj 175tky na 125tkový papíry. Ale to jen tak na okraj. je mi to vcelku ukradený, na životě mě tím nikdo neohrožuje (pokud teda nemá papírově 11kw mito a má ho odškrcený na max výkon a dělám na tom pak píčoviny, ale to je zase jiná kapitola). KAždopádně bejt tebou, tak se na maximálku vyseru, s čízou nejezdím až na krv a spíš zapracju na pořádný technice jízdy. Na rovině za to umí vzít kdejake vůl, ale umět využít plnej potenciál motorky (a že číza na dobrejch pneumatikách s nechá líbit sakra náklony) umí málokdo.
Já mám u Čízy napsáno čz 175 typ 487 obsah 125. Je to legálně přepsaný joko vyvložkovaný na 125 ccm takže můžu jezdit se 175 ccm válcem. A ta Yamaha má v TP 11kW. A s tou maximálkou bych to taky moc nehrotil ale v zatáčkách se s tim dá kouzlit slušně. Mám tam obutý Michalin Pilot Sporty a ty podrží vždycky, na pravou stranu to jde až do stupčky a na levou do páky stojánku. Jediná závada co mě na ní teď trápí tak jsou blinkry, chcípání když dlouho stojim na křižovatce a tekoucí vidle(akorát nechápu jak to může chcát vrchem..
Naposledy editováno 10.07.2009 20:32:08
Za časů mého mládí-přelom 80tejch a 90tejch jsem měl 350/639(ty voe kotóóč),3 kámoši MZ 150 a Muflon(nikdo mu jinak neřek)ČZ 175/477.
No a kdo to všem natíral v zatáčkách???Bílá Číza se mihla vnitřkem točky a já na 350 po tečně ven,páč jsem to neustál srdcem(hadí pohyb)a kámoši na MZ krásně jak přibitý a ve výjezdu mohutný MZetí zátah...Ale na Muflona neměl nikdo!
Já bych koupil krásnou,zachovalou MZ,ale zase jsme u těch dokladů že?!
Vy..r se na to a vydrž s ládováním prasátka na velkej bike...
znám to dobře, najezdil jsem na ní desítky tisíc kilometrů a jezdím na ní stále, přestože už mi v garáži stojí několik dalších, novějších, výkonnějších strojů..
tahle motorka mi přirostla k srdci svojí univerzálností. na silnici se chová velmi dobře (především po osazení novějšího typu tlumičů a kotoučovou brzdou) přitom zvládne bez rizika poškození i lehčí terénní vložku)
motor je naopak celkem povedený (477) protože když si uvědomímo dobu jeho vzniku, koncem 60let, kdy podává výkon (dle verze 13-15k) když jawa 350 měla nějakých jednadvacet v poměru objemu a výkonu jednoznačně lepší. nemá tolik problémů se seřízením a nevadí mu trvale plný výkon, jako dvouválcům... spotřeba okolo 4l běžnou jízdou.. pravda je ta, že v dnešním provozu spíše dostatečný, než velký výkon...
ale: při troše zacházení a údržby, co potřebuje, bude jezdit mnoho let, a když už bys něco popravil, tak se vejdeš s generálkou do několika tisíc, spíše ale jen drobné závady odstraněné za pár stovek.. pneumatiky stojí 2000 sada a vydrží mi vždy minimálěn rok, při velmi intenzivním používání v denním provozu.
RD ti nepřinese výkon navíc, nepřinese ti lepší jízdní vlastnosti - tehdy nebyli japonci zdaleka tam, kde jsou dnes - ale přinese ti řadu problémů se sháněním dílů do motoru, který bude mít taky své odježděno a co u čízy obnáší třeba píst 500kč, u RD ti vyjdou na několikanásobek, pokud se ti je vůbec podaří sehnat. problém můžeš zažít i třeba se sháněním jen pouhých brzdových destiček...
proto, pokud chceš zajímavý motocykl, nebráním se ničemu, ono to dnes již zajímavé je, moc jich tu nejezdí, ale každopádně bych RD nebral jako jediný motocykl v garáži.
RD350-400 už je trochu jiná káva, tak riziko problémů stojí za to, že ten motocykl je vzhledm k věku a objemu skutečně svižná včelka... přesto mít ji jako jediný motocykl bych asi nedoporučoval..
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX
Dneska jsem byl v Jindřichově Hradci na akci v jedné stopě bezpečně a jel jsem sprinty na 1/4 míle ale neměřil se čas ale konečná rychlost, bylo to zlehka do kopce a to číza nemá ráda. Jinak dojeli jsme v pořadí: Kawasaki Z 750, ČZ 175/487(já), Jawa 350 Blue Style, Jawa 350 Kývačka, Yuki Sport, Honda CG 125, ČZ 150 C. Myslim si že to nejde tak špatně když Zedo dojelo jenom o cca 30 metrů předemnou. Moje rychlost na konci 1/4 míle byla 77 km/h.
Rozhodl jsem se že si Zetku nechám a na Yamahu se vys..u.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |