Poraďte, doporučte díky.
Naposledy editováno 13.05.2009 07:10:23
Tohle si přečti
http://hamletovygumy...stredniho_objemu.pdf
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu GS500?
V rozmeru pro GS500E jde jako predni koupit bezkonkurencni Dunlop Qualifier. Vyborne drzi na vsem, neuklouzne pri brzdeni.
GT501 je guma s dlouhou zivotnosti, ktera nezradi v chladnem pocasi ani na mokru. To samy nemuzu rict o SportDemonu, ten za chladneho pocasi neprijemne ustreluje.
Deadman>Na gumach se setrit nema. Gumy maxxis jsou pro lidi, co doma prepiraj sprcky aby usetrili.
V rozmeru pro GS500E jde jako predni koupit bezkonkurencni Dunlop Qualifier. Vyborne drzi na vsem, neuklouzne pri brzdeni.
GT501 je guma s dlouhou zivotnosti, ktera nezradi v chladnem pocasi ani na mokru. To samy nemuzu rict o SportDemonu, ten za chladneho pocasi neprijemne ustreluje.
Deadman>Na gumach se setrit nema. Gumy maxxis jsou pro lidi, co doma prepiraj sprcky aby usetrili.
V rozmeru pro GS500E jde jako predni koupit bezkonkurencni Dunlop Qualifier. Vyborne drzi na vsem, neuklouzne pri brzdeni.
GT501 je guma s dlouhou zivotnosti, ktera nezradi v chladnem pocasi ani na mokru. To samy nemuzu rict o SportDemonu, ten za chladneho pocasi neprijemne ustreluje.
To by me zajimalo co jezdis ze si tohle dovolis tvrdit, znamej je ted ma na litrovym fazeru...Tak by me zajimalo proc si myslis ze jsou tak spatny?
Kup GT501 - i pres jejich cenu - neprohloupis
Stev>Conti Twist bych nebral, měl jsem ji na GPZ. Na suchu, když se zahřeje, drží celkem dobře, ale jak zaprší je lepší to dotlačit, vůbec to nedrží.
presne tak, ja sam je ted mam obuty a jakmile spadne par kapek tak pri vetsi akceleraci to jde hned do driftu. ale nekdy je to sranda jinak na suchu drzi dobre zadni mam ojetou cca 0,5 cm od hrany.
Kdybych mel jezdit pouze na tom co se tam davalo v dobe vyroby, mel bych i na Jawe dodnes kamenny Barumky s prilnavosti ocelove obruce.
PS. na aute za asi 20 litru mam gumy za desitku. Obcas me nakej ***** prinuti proverit brzdny ucinek.
http://www.michelin-...sse/pilotactiv.shtml
obchod:
http://pneuws.osobnipneu.cz/moto.php
(s dph 4660,- + 200 doprava)
Je to uplne jina motorka - luxusni. Nic jineho bych uz neobul.
Takze ted fakta:
- GS rok tusim 92 znamena, ze gumy tehdy dostupne v danem rozmeru byly vzdy vyhradne diagonalni
- je jedno, jestli na motorku obujes radialky nebo diagonalky, pokud je obujes na obe kola. Kazdou gumu jiny koncepce se nedoporucuje, i tuhle variantu jsem zkousel a nepocitoval zadny negativa - je samozrejme mozny, ze se to nejak projevit muze a nekdo to pozna.
- na predni kolo doporucuju za vsech okolnosti to nejlepivejsi, co v dane kategorii a hrubosti vzorku muzes na svoji motorku sehnat. Ustreleni zadniho kola a kontrolovanej drift muzes ustat, ale pokud ti utece predek, je to vzdy loterie. Pokud jezdis spis turistiku a brzdis vic motorem nez predkem, u lehky motorky predni guma moc neubejva, takze investice do ni neni takova ekonomicka rana z dlouhodobyho hlediska. Diky tomu, ze nektere sportovni motorky maji vpredu tento rozmer (110/70-17) se daji sehnat i skutecna lepidla, se kterymi v beznem provozu prakticky neni nutno rozlisovat mezi jizdou na suchu a za mokra
- na zadni kolo mi prijde rozumny obout kompromis mezi stylem jizdy a zivotnosti. A ne vzdy plati, ze tvrdsi a guma vydrzi dele. Zaroven dvakrat drazsi guma nemusi jeste znamenat, ze te to z dlouhodobeho hlediska stoji draz. Konkretni priklad? Pirelli MT75, cena dva az dva a pul tisice, vydrz necelych 6 tisic. Protipolem je Metzeler Tourance, ktera pri porizovaci cene kolem tri tisic najela na my petistovce na zadnim kole temer neskutecnych 24 tisic km, pricemz celkove mela motorka s Touranckou jistejsi chovani. Ovsem tahle guma se bohuzel nedela v rozmeru pro GS (je 130/80R17 a gs ma 130/70-17), takze
- sam ze sve zkusenosti i ze zkusenosti lidi kolem sebe muzu s klidnym svedomim prohlasit, ze Pilot Sport nedava pri ostrejsi jizde zatackovyma usekama takovou jistotu, jako GT 501. To, jestli je to jen naznaceni, ze dal uz bych nemel klopit, nebo je to uz temer pred ustrelenim, nedokazu posoudit - destrukcni test jsem ani ja ani kolegove nezkouseli. Tak jako tak ale obe tyhle gumy patri k tomu lepsimu, co lze s normalnim rozpoctem zakoupit
- pokud si nekdo mysli, ze sem silenec, je to jeho vec. A mozna ma pravdu. Pokud ano, jen dodavam, ze jsem spokojenej silenec. Obcas experimentuju, ne ze by vsecko vyslo, ale kdyz uz se to podari, stoji to za to - viz predchozi zminka o najezdu na Tourance. Naposled jsem gumy prezouval vcera a nastartoval tim dalsi experiment - chovani silnicni motorky obute do spuntu: http://sim.boruvkov..._gum_piwa/index.html
Jinak Maro, kdyz obujes na motorku s vahou 130 kilo a vykonem 14ti poniku na zadek lepivou gumu, ktera jinak patri na 200 kilovou motorku na predek, tak pri solo jizde ji proste neprehrejes a nebude ubejvat o nic rychlejs, nez pri spravne montazi na prednim kole motorky pri castym brzdeni predkem. Geometrie podvozku motorky ale trochu jina bude diky jinymu tvaru oblouku hribku gumy, ale na to se da navyknout - stejne ma kazdy vyrobce trochu jiny tvar a zvykas si pokazdy po prezuti na neco jinyho. Cenove to samosebou muze byt blbost na zadek takovou lepivku davat, na stranu druhou vzdy zalezi na tom, za jakych podminek to je a proc. Takze pokud bych tu gumu dostal darem, proc ne
Deadman>Sukin> Az pojedes po desti v obci po hlavni a vyjede ti tam dedek se skodovkou, ty "vyhozeny prachy" ti zachrani motorku nebo aspon zmirni nasledky srazky. Nez tu gumu sjedes, ta investice se ztrati v porovnani s projetym benzinem. Brzdovy desticky taky nekupujes ty nejlevnejsi.
PS. na aute za asi 20 litru mam gumy za desitku. Obcas me nakej ***** prinuti proverit brzdny ucinek.
Kravina....
http://davidhavel.pi...noveho-s-modrou.html
- záznam z 21.3. 2008
DavidHavel>Já si dal na ER-5 Maxxisky a jsem s nimi maximálně spokojený...
Heled, nechci ti nijak sahat do svedomi, ale prijde mi, ze si ponekud protirecis - kliknul jsem na odkaz, co jsi sem hodil a hned na zacatku toho denicku vidim nasledujici:
- na mokrých panelech není dobré prudce akcelerovat - zadní kolo ihned podklouzává
- poprvé jsem ustál prudké brždění přední brzdou, při kterém jsem dostal kolo do smyku, nicméně naštěstí nesklouzlo do boku... uff!
Takze esi to chapu spravne, proste to nedrzi, na vode klouze, predek pri brzdeni utrhnes, ale ty jsi s tim maxxismalne spokojeny?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |