Naposledy editováno 28.04.2008 19:58:27
Naposledy editováno 28.04.2008 19:57:36
zdenda67>mno jde mi oto že když vzadu budu mít 15tky a v předu 21čky tak to nepujde:)...prostě musím mít všechny 4 stejné,aby to šlo..potřeboval sem se jen ujistit jestli je na er-5 mužu dát!
ale nemusis je mit vsecky stejne. Klidne muzes mit vepredu 15W a vzadu 21W, je to fakt jedno.
Japko>zdenda67>mno jde mi oto že když vzadu budu mít 15tky a v předu 21čky tak to nepujde:)...prostě musím mít všechny 4 stejné,aby to šlo..potřeboval sem se jen ujistit jestli je na er-5 mužu dát!
ale nemusis je mit vsecky stejne. Klidne muzes mit vepredu 15W a vzadu 21W, je to fakt jedno.
Jedno to není, u novějších motorek je přerušovač dělaný na určitou watáž a jakmile tam je jiná, bliká to rychleji, jinak to funguje v pohodě, nic neodejde, to se bát nemusí, ale pokud chce šetřit baterku, doporučuju sehnat přerušovač elektronický, tomu je to fuk, co tam je, pokud tam dá odpory, nic neušetří.
zdenda67>Bergr-jak to dorovnám?
das tam paralelne odpor k tomu, teda pokud mas prerusovac citlivy na zatizeni - ja trebas na kave nemam . A pro napeti 13.5 V a pokud tam mas zarovky 15W tak bys tam mel fiknout odpor kolem 27 ohm - paralelne k te zarovce. A ten odpor by mel byt konstruovany minimalne na 10W nebo vic, at tolik nehreje.