2 reakcí na tento příspěvek Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
2 reakcí na tento příspěvek Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
dejf. píše: a nechces se ty ludry zbavit celkove? Ja bych to koupil i s tim zalomenym sroubem klidne...kdyz das nakou rozumnou cenu
ty hodně scháníš litr viďNaposledy editováno 28.01.2016 10:16:02
2 reakcí na tento příspěvek Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
1. prostriknout necim co se dostane mezi zavit a blok /wd,brzdovka/ + rozumne ohrat. /parkrat zopakovat/
2. poklepat zalomeny sroub.
3. vyvrtat do nej 4 diru a namlatit do ni torx
4. vysroubovat (doleva)
pokud to nezabere, tak bud vytahovaky na zalomeny srouby ... nebo nabok a kyselina dusicna viz zde
edit; nebo me to privez , sice mam plnou dilnu ale tohle zmaknem venku.
Naposledy editováno 28.01.2016 11:07:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
3 reakcí na tento příspěvek Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
Thunder píše: kurňa a povolils ten jistící šroub?
to me taky napadlo, ale podle meto je tak ze ten ram je nasazenej na bloku a vtom je teprve zavit. Takze kdyz to stahnes nema to vliv na tanhle sroub. Ale muzu se mylit ono to neni moc videt.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
-Když povolíš ten jisticí šroub, vsuvka v rámu by měla jít posunout cca 5mm od motoru
-nachystej si pořádné sikovky které půjdou vsunout do mezery mezi motor a vsuvku, klidně bych na to vhodné kleště obětoval, obrousil, ohnul aj...
-vem vhodný kus kulatiny a přes díru šroub intenzivně poklep...
-horkovzduškou pořádně nahřej domek na motoru, bude to chtít hodně času, motor ti bude "brát teplo"
-připravenýma kleštěma šroub vytoč...
Thunder píše: kurňa a povolils ten jistící šroub?
Sukyz píše: Thunder> ten na rámu povolim bez problémů
Sukyz: Thunder to myslel tak-zda jsi ho povolil předtím, než si začal povolovat ten, cos utrhl...Ale z podstaty věci s tím ten pojišťovací šroub nesouvisí, poněvadž se k němu zřejmě člověk přes kapotu stejně nedostane aby ho povolil před tím, než vytočí ten co drží padák, navíc jistí pouze vymezovací pouzdro bez závitu-tudy ten šroub jen prochází...
edit:
mám ten samej systém uchycení motoru v rámu na Buse a padáky jsem už několikrát tímto způsobem přidělával a co si pamatuju, tak ten jistící šroub na to asi fakt nemá vliv, protože drží pouze vymezovací pouzdro .
Možná by stačilo povolit ten jistící šroub a zkusit s tou vložkou pohnout, pokud je bez závitu jako že asi určitě jo, tak by měla jít zastrčit víc do rámu(rozuměj směrem od motoru) a ve vzniklé mezeře by se měl odhalit kousek závitu /toho utrženýho šroubu/ a pokud tam bude dost místa, šlo by tam za to možná něčim vzít a zkusit to povolit...
Naposledy editováno 30.01.2016 14:08:52
Ven to dostaneš asi třemi způsoby doma:
1/ pokud není moc zatuhlej tak si seženeš vrták pro levotočivé vrtání - a na pomalé točkx či do nej tračiš a on vyjede
2/ máš takzvané "vytahováky" a pak klasicka. Navrtat a vytahovákem
3/ nemáš vytahováky a nebo je to moc hluboko. Pak ho přes futro aby jsi nevrtal špatně nebo aby ti to neuhlo navrtás a s nějakým lepidlem do nej naštoubuješ vrut
A poslední možnost - motor ven s šroub v nějaké nástrojáně odvrtat nebo odjiskřit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
PETARDAK píše: Sukyz> je možné, že ten kdo padáky montoval dal šroub na závitové lepidlo... v horším případě, tam někdo místo šroubu M10x1,25 narval obyč. metriku M10 a už při utahování ten šroub načnul a ty jsi to "jen" dokonal...
-Když povolíš ten jisticí šroub, vsuvka v rámu by měla jít posunout cca 5mm od motoru
-nachystej si pořádné sikovky které půjdou vsunout do mezery mezi motor a vsuvku, klidně bych na to vhodné kleště obětoval, obrousil, ohnul aj...
-vem vhodný kus kulatiny a přes díru šroub intenzivně poklep...
-horkovzduškou pořádně nahřej domek na motoru, bude to chtít hodně času, motor ti bude "brát teplo"
-připravenýma kleštěma šroub vytoč...
Když se chce vytočit šroub či svorník z bloku, tak se vždy nahřejvá ten štoub či svorník a nikdy ten blok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
PEPAFJR píše: Když se chce vytočit šroub či svorník z bloku, tak se vždy nahřejvá ten štoub či svorník a nikdy ten blok.
Hmmm, zajímavé asi proto, ať se ten šroub či svorník, teplem roztáhne a víc se v tom hliníku kousne .... asi nás to na učňáku i na průmce učili špatně a víc než 35 let to dělám blbě...
Naposledy editováno 31.01.2016 07:56:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
PETARDAK píše: Hmmm, zajímavé asi proto, ať se ten šroub či svorník, teplem roztáhne a víc se v tom hliníku kousne .... asi nás to na učňáku i na průmce učili špatně a víc než 35 let to dělám blbě...
Víš on je to takovej starej trik, ten svorník se nahřeje dřve a protáhne se do délky, tím se zmenší na průměru a jde vyšroubovat, mnohokráte vyzkoušeno.
Jo svorníky, šrouby, koleje či jekl na vrátkách se roztahujou vždy do délky a ne do průměru. Asi nějakej špatnej učňák
Naposledy editováno 31.01.2016 08:19:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
PEPAFJR píše: Víš on je to takovej starej trik, ten svorník se nahřeje dřve a protáhne se do délky, tím se zmenší na průměru a jde vyšroubovat, mnohokráte vyzkoušeno.
Jo svorníky, šrouby, koleje či jekl na vrátkách se roztahujou vždy do délky a ne do průměru. Asi nějakej špatnej učňák
Stačí, to tomu šroubu, svorníku... říct, nebo mu to dáváš rozkazem písemně, že teplem se má kus železa roztáhnout jen do délky a ne všemi směry, tedy i na průměru??? A např. při montáži ložisek, ložisko chladíš(mrazíš) ať je kratší a náboj nahříváš ať je delší??? Nás teda ve fyzice učily, že materiál se teplem roztahuje všemi směry...
1 reakcí na tento příspěvek Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
PETARDAK píše: Stačí, to tomu šroubu, svorníku... říct, nebo mu to dáváš rozkazem písemně, že teplem se má kus železa roztáhnout jen do délky a ne všemi směry, tedy i na průměru??? A např. při montáži ložisek, ložisko chladíš(mrazíš) ať je kratší a náboj nahříváš ať je delší??? Nás teda ve fyzice učily, že materiál se teplem roztahuje všemi směry...
Ano ložistko nahříváš aby se prodloužil jeho obvod tedy délka, čímž se zvětší jeho průměr.
1 reakcí na tento příspěvek Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny šroub v motoru Suzuki GSX-R K5
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 604 | Dnes v 09:37 IvanDvoutakťák |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |