globalmoto_kveten





Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!


Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04

Zpátky do minulosti!!!

11.12.2019 v 00:44 | Nahoru | #17161


Naposledy editováno 11.12.2019 00:54:13

Zpátky do minulosti!!!

11.12.2019 v 00:53 | Nahoru | #17162
S tou jednoduchou brzdou ze soutěžáku se toho moc neubrzdilo! Určitě to bylo první, co se muselo vyměnit!

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

11.12.2019 v 21:07 | Nahoru | #17163
Já bych ty JUNIORY vubec nezatracovall,sám jsem měl 250 BANÁN-válec tam dělal Mistr Janka,jelo to moc ,potom 350 trubka voda.Dobrý jezdec s tím občas ,zejména na vodě porazil i YAMAHU.Z pruměrné výplaty se dalo závodit bez sponzoru,neplatily se vklady,ale dostávali jsme startovné,premie za umístění a mnohdy i hodnotné věcné ceny.V MISTROVSTVÍ REPUBLIKY navíc cestovné,nocleh pro jezdce a mechanika,sravné-případně poukázku na jídlo.Taže těm dobrým i něco zbývalo.Nemysleme si,že v ITALII,v 60létech jezdilly všichni na MV AGUSTÁCH a BENELLI-většinu pole tam tvořili 4 taktní 1 válce DUCATI a AERMACHI a ty neměli větší výkon jak ty naše JUNIORY..Taková byla doba a na ty závody rád vzpomínám,

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

11.12.2019 v 21:47 | Nahoru | #17164
imoladu> Přesně si to napsal, tak to bylo, není za mě co dodat !

2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

12.12.2019 v 21:25 | Nahoru | #17165
Jinak ten orig. JUNIOR BANÁM je nesehnatelný,jeho cena-když náhodou někdo sežene převyšuje cenu YAMAHY 250-350,a je skoro stejná jak 4 válcových 500 YAMAHA. Já ho v roce 1976 prodal za 7000Kč.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

13.12.2019 v 23:33 | Nahoru | #17166
imoladu> Kamarád takového Juniora má, ale o prodeji nechce ani slyšet, spíš přemýšlí, že si ho připraví na veterány.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

13.12.2019 v 23:53 | Nahoru | #17167
imoladu> Že jsi toho Juniora prodal za 7 000,- korun je normální. před více než 40 lety nikdo nemohl předpokládat jak budou jednou veteráni v kurzu. Jeden můj známý prodal dvě Jawy 500 ccm ročník 1957 za 6 000, - korun někdy kolem roku 1983 a nedávno si koupil tu samou pětistovku Jawu za 315 000,- Kč!!!!! Letos na podzim si pořídil litrového veterána Gold winga Hondu jen za 120 000,- Kč a tu Jawu prodal prvnímu zájemci už za 330 000,- Kč!!! Ceny stoupají pořád!
Příbuzný koupil v roce 1979 za 4 000,- korun Mercedesa z roku 1935, kterého loni střelil za 850 000.- Kč....

Zpátky do minulosti!!!

14.12.2019 v 22:36 | Nahoru | #17168
Banán na prodej by byl. Ale je to otázka nabídnuté ceny.

Zpátky do minulosti!!!

28.12.2019 v 19:59 | Nahoru | #17169
Teraz keď sú sviatky a mám trocha viac času,prehrabal som sa v "odpadkoch" a našiel som článok uverejnený v Svete motorov v roku 1983. Nech sa páči.









Naposledy editováno 28.12.2019 20:00:43

Zpátky do minulosti!!!

29.12.2019 v 20:39 | Nahoru | #17170


Zpátky do minulosti!!!

29.12.2019 v 21:13 | Nahoru | #17171
Jsem si jist, že Pietro Tedesco, autor tohoto článku , mně promine tento můj příspěvek mimo téma ,
když jeho obsah bude minulostí až po půlnoci dnešního dne ...

Jedná se totiž o závažný fakt , že na tomto serveru (Motorkáři.cz) začíná "vystrkovat rohy" cenzura
v tom jejím pravém smyslu slova

Pod článkem JAK VYBRAT NOVOU BATERII ve dnešní (29.12.2019) rubrice ČLÁNKY byl původně
i odkaz pro vkládání komentářů čtenářů článku o motocyklových bateriích .
Vložil jsem můj komentář dnes ve 13:19 a spolu se mnou dalších šest čtenářů tohoto článku .

Později byly všechny naše komentáře smazány , zmizel i odkaz pro vkládání a pod článkem zůstalo pouze

Nahlásit chybu v článku
Vytisknout článek
Přidat do oblíbených článků na Motorkáři.cz
Objednat reklamu

Nelze to brát jinak, než že všechny tyto komentáře zněly značně negativně a "tak nějak" se nehodily
ke všem doporučením v článku uvedeným .

Pro upřesnění kopie našich původních komentářů pod článkem JAK VYBRAT NOVOU BATERII :
***************************************************************************************************************

Jak vybrat novou motobaterii
Text: PR článek | Foto: Depositphotos.com | Zveřejněno: Dnes | Zobrazeno: 2 300x

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste

ABMOTO Praha 5
Kompletní servisní práce na Vašem motocyklu, či skútru.
abmoto.cz

Komentáře
*************
MichalHanak (7) napsal 29.12.2019 v 18:15
Dobra reklama

hycomat (3) napsal 29.12.2019 v 15:57
Neviete čítať? Článok je jasne označený ako PR.

Slavek-moto 29.12.2019 v 17:09
Zas tak uplne jasne ne. Na hlavni strance v mobilnim prohlizeci neni oznaceni zadne,
az po rozkliknuti a to v miste, kde byva autor, takze i ja jsem to prehledl a cetl ty hovna.
Kdyby to bylo jasne od zacatku, ani bych to neotviral, protoze na reklamni kecy
(reklama = opakovane klamat) nejsem zvedavej.

Americkej (6) napsal 29.12.2019 v 15:09+1
Já čekal srovnání klasiky a lithia a místo toho jsem dostal takovouhle snůšku s.aček

hrotek (8) napsal 29.12.2019 v 13:50
Hned po docteni clanku mi bylo jasne o co jde. Zase tak jak to delaji v autosalonu na prime.
Lehce podhodit reklamu na servis a prodejce. Hlavne nic nedelejte sami jen at ma sponzor
ksefty. Takze mel jsem znackove i neznackove baterie. Za me muzu rict ze i exide nebo varta
sla stejne rychle do kitek jako neznackove baterie. A naopak. Nejlepsi rada z celeho clanku
je starat se o baterku. Idealne hodit ji na udrzovaci nabijecku kdyz se nejezdi a je klid.

=================================================================

IvanDvoutakťák (2991) napsal 29.12.2019 v 13:19

Údajně GELOVÉ baterie , jak je pod tímto názvem nabízí např. Banner
""s rounovým separátorem a vloženým gelovým elektrolytem "" O-: ,
jsou plněny normálním elektrolytem při výrobě
anebo dodávány suché se šesti ampulemi elektrolytu , který zákazník
plní do baterie sám a uzavírá víčko NATRVALO .

SKUTEČNÉ gelové baterie plní VÝROBCE tekutou směsí elektrolytu
s práškem křemičitého skla a uzavírá je NATRVALO před zabalením a distribucí .

Jen TYTO baterie (např. značky LANDPORT) mají maximální odolnost proti vibracím,
nízkým teplotám a zajišťují bezkonkurenčně nízké samovybíjení ,
když je baterie mimo provoz . Tuto technologii používají armády .

==================================================================

zds (-1) napsal 29.12.2019 v 13:14+1
jedna hvězdička bohužel mín nejde.Autor článku by měl být politik, dlouhý článek o ničem.

Více na: https://www.motorka...43081.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz

==================================================================

VRLA akumulátory AGM a GEL
***************************************


========================================================================================

https://www.battery....y_AGM_a_GEL__240.pdf

Naposledy editováno 30.12.2019 16:58:16

Zpátky do minulosti!!!

29.12.2019 v 21:21 | Nahoru | #17172
Vodou chlazená MTX 250 - odkaz na foto na jawamaniak:

Motor z 513, takže čtyřkvalt

Naposledy editováno 29.12.2019 22:48:29

Zpátky do minulosti!!!

29.12.2019 v 21:26 | Nahoru | #17173

Zpátky do minulosti!!!

30.12.2019 v 13:16 | Nahoru | #17175
Dovoluji si "přeposlat" část úvahy mého přítele, nadšeného bajkera,
který vyučuje jadernou fyziku na jedné z japonských univerzit, o tom,
jak ho udivuje, že se už podařilo simulovat řízení automobilu počítačem,
který byl rychlejší než řízený člověkem, ale v případě motocyklu se toto
dosud zdaleka nepodařilo
Myslím, že jeho angličtina je srozumitelná i při její částečné znalosti.

======================================================

Motorcycles are amazing machines, because we still cannot simulate them accurately.
For example we can simulate nuclear reactors with a precision of a few percent.
So we know very well how to simulate a complex machine like a nuclear reactor,
or even a complete nuclear power plant, but we cannot simulate a motorcycle with any
level of accuracy. If you read the scientific papers about motorcycles, you will find many
different models. In other words, we do not even know how to approach the calculation.
And at the same time, bicycles and motorcycles are used every day.

It is very difficult to create a motorcycle robot. To create a motorcycle robot, you must know
how to control the motorcycle and then program the robot accordingly. But we don't really
know how to control a motorcycle. Even if you ask the most experienced rider, they cannot
tell you exactly how they do it. Thus the MOTOBOT project is very interesting, because you
need to learn about the control of the motorcycle, about intuitive learning, training a robot.
As far as I know, MOTOBOT is still very much slower than a human rider.
This is rather surprising because in 2014 Audi already showed that a self-driving car
can be faster than a human been.



https://www.motoring...ot-car-faster-human/

Zpátky do minulosti!!!

30.12.2019 v 13:52 | Nahoru | #17176
Commonwealth racing Hero of late 90´s - Mick Doohan the Ausie
***************************************************************************



Zpátky do minulosti!!!

31.12.2019 v 10:39 | Nahoru | #17177
Dosud MOTOBOT na Valeho zdaleka nestačil . . .
**********************************************************




Naposledy editováno 31.12.2019 10:48:44

Zpátky do minulosti!!!

31.12.2019 v 10:49 | Nahoru | #17178
Tady si opět někdo plete pojmy minulost a budoucnost
To už je diagnóza, anebo spíš neschopnost vložit příspěvek do správného tématu

Zpátky do minulosti!!!

31.12.2019 v 10:54 | Nahoru | #17179
I já Vám , PinkPanthere , přeju do dalších let tu nejpříznivější diagnózu .
Jinak, co se týče videí o MOTOBOTu, tak už taky patří minulosti .
Jako i všichni žlučovití dědci , ať už s M.cz profilem veřejným, či neveřejným .
Nebýt např. Rosha, Kohlsteina, Josefa58, Jana26 a několika dalších,
moc bychom si toho totiž pod článkem Pietra Tedesca neprohlídli a nepřečetli .

Naposledy editováno 31.12.2019 11:36:01

Zpátky do minulosti!!!

31.12.2019 v 13:33 | Nahoru | #17180
Na Silvestra bohužel připadá i jedno smutné výročí naší motocyklové silnice.
31.12.1967 po nehodě na cestovním motocyklu kdy vezl kolegům do Jawy v bandasce polévku pro kterou se ironií osudu musel vracet domů protože poprvé ji zapomněl, zemřel ve Vršovické nemocnici náš vynikající motocyklový závodník a tovární jezdec Jawy pan Gustav Havel.
Čest jeho památce.

Na domě v ulici Vršovická 42 před kterým se nehoda stala je umístěna pamětní deska:

Hrob se nachází na hřbitůvku za Ruzyní u výpadovky na Karlovy Vary.

Zpátky do minulosti!!!

31.12.2019 v 22:58 | Nahoru | #17181
Nějaká starší žena mu vběhla do cesty a dopadla lépe, jen se zlomenou nohou!

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

4.1.2020 v 19:52 | Nahoru | #17182
Jedno už historické foto z GP Španělska - Madrid 1971. Jos Schurgers, Jan de Vries, Barry Sheene, Jarno Saarinen

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

5.1.2020 v 01:22 | Nahoru | #17183
tomini> Velcí kluci na padesátkách!

Zpátky do minulosti!!!

5.1.2020 v 08:18 | Nahoru | #17184
Pěkná dobová fotka
Zvláštní že Jarno a Jan De Vries sedí na strojích se stejným číslem 4.

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

5.1.2020 v 11:11 | Nahoru | #17185
Rok 2015. Škoda, že už nebyli všichni čtyři...

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

5.1.2020 v 11:51 | Nahoru | #17186
L&B> Pěkné foto, teď už starších pánů z okruhu Spa-Fracorchamps v pozadí zatáčka Raidillon, paráda.

Zpátky do minulosti!!!

8.1.2020 v 21:06 | Nahoru | #17187
Dám sem dvě fota ČZ 350 ohc a ČZ 420 ohc.

Zpátky do minulosti!!!

8.1.2020 v 21:07 | Nahoru | #17188
Hořice, ale nevím rok.

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

8.1.2020 v 22:51 | Nahoru | #17189
Všetko sme tu stará parta už tu pred rokmi prebrali a všetky tie fotky sa vyťahujú odznova. Staša, Deliman, Kročka, rok by mal byť 1965, pokiaľ som to nezabudol

Naposledy editováno 08.01.2020 22:52:30

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

9.1.2020 v 20:23 | Nahoru | #17190
Retro> Všechno už je probrané, zbývají jen elektromobily a migranti...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist