už od asi 9 let se strašně těším až si budu moct pořídit vlastní motorku, jenže jsem od té doby moc nevyrostla a měřím pouze 155cm. Jeden známí má Hondu CBR 125, která mi výškově vyhovuje, jenže abych si pořádně užila i delší cesty s kamarády potřebovala bych něco silnějšího, minimálně 250ku. Zatím mám jen AM a teď i B a dále si budu dodělávat. Zná někdo typ motorky, která by pro mě mohla být, prosím?
Omlouvám se pokud neodepisu brzy ale jsem stále studentka a nemám moc volného času.
Naposledy editováno 19.02.2020 12:30:48
1 reakcí na tento příspěvek Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
Pokud chceš 250 výběr určitě je, třeba Inazuma250 apod
Stačí si projít katalogy dealerů , zamluvit si zkušební jízdy a pak vybírat
Nebo si projdi zdejší bazar ....
Dost napoví motokatalog, můžeš si zkontrolovat u všech vybraných modelu výšku sedla popřípadě možnost nastavení /snížení
Naposledy editováno 03.11.2019 11:44:06
1 reakcí na tento příspěvek Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
1 reakcí na tento příspěvek Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
1 reakcí na tento příspěvek Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
Protože jejich velikost a tvar mají zcela zásadní vliv na výběr motorky!
A hlavně jde o prachy, ale to až v prvé řadě.
... 155cm není zas tak málo.
2 reakcí na tento příspěvek Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
RUTAN píše: nevím, jak to máš s řidičákem, ale co nějaký Monster 620 ? klidně škrcená verze, něco se najde. ta motorka je hodně nízká , přesně pro tebe..
jako pomalu znalec na snižování motorky na ulitmum si dovolím nesoulasit. Ta motorka je možná nízká, ale byla by si poměrně hodně natažená dopředu k řídítkům. Možná by to šlo samozřejmě řešit nějakýma klemama, ale ta nádrž je poměrně dlouhá.
Manželka tvrdí, že má taky 155cm, ale se skutečnosti tak 153. Monster byl první volba, ale po zkoušce v bazaru jsme ji zavrhli.
Omlouvám se, nevšiml jsem si příspěvku HorniseGSX, takže beru zpět.
Nejdřív měla SZR660, lehká a fajn motorka, ale ten samý problém, je tam hodně sportovní posez byla moc natažená dopředu a omezovalo jí to v zatáčkách.
Pak jsme vzali ER6N 2009, už je s ní více méně spokojená, ale chtělo to 2 roky ježdění, hodně úprav a kvalitní padáky. Nechal jsem snižovat sedlo (skoro nemělo smysl, je dost široké, ale stejně se přešívalo), pak jsem snižoval zadek na pružině jak jinou vloužkou pod pružinu, tak "přepákováním". Samozřejmě popuštěný předek. Myslím, že to mělo docela neblahý vliv na nastavení a má to hodně přitvrzené, ale dá se.
Ale jak píšu, za prvé, nedívej se jen na výšku sedla, ale i na celkový posez. Snižovat budeš muset každou a asi na žádné (možné nějaký chopery) nedosáhneš oběma na pevno na zem. Chce se to hodně učit, hodně trpělivosti jak tvojí tak tvého"mechanika". Určitě ji první sezénu nějak nelešti a nelakujj a blinkry kupuj ve velkoobchodním balení po kartonech.
Jinak jdou ještě koupit např. boty Daytona Lady se zvýšenou podrážkou, ale to je cena kolem 10tisíc.
Nepíšeš nic o rozpočtu, ani o stylu. Myslím, že třeba Honda Rebel, Kawasaki Vulcan vypadají celkem nízké, ale nezkoušeli jsme. Jo a ještě doporučím někoho sebou na cesty. Kdo ti ji případně zvedne na parkovišti, vycouvá z něho, aniž by si to někomu opřela o auto atd. Někdy jsou naše cesty ve stylu, že tu křižovatku tím směrem nevyjedu, tak jedeme jinam . Když to nešlo, tak jsem přejet svojí, přejet její, nastavit podle vodováhy na rovnou plochu a tam jsem jí ji předal zpět (ale pokud jde o zážitky, tak jsou i tam, kde ostatní je nepotkají )
Naposledy editováno 03.11.2019 18:43:38
1 reakcí na tento příspěvek Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
Krátká geometrie je důležitá hodně, jak píše kolega mmks.
Ale to může být i FZ6, klidně. Nebo cb500 f .
Problém budou silničky obecně, sice se daji otočit řidítka na tlumicich, ale záleží kolik je mista k nádrži.
U cesťáku pomůže dát užší riditka, a to o dost. Často to i stačí, je to hodně na trojuhelniku.
Pozor na snižování v podvozku, musí se oboje stejně, jinak se mění geometrie, vlastnosti motorky. Může být i nebezpečné, pokud se to neumí. Úhel hlavy řízení musí být zachován.
Edit: stylová Moto Guzzi Nevada jezdí krásně.
A Valentino Rossi víš kolik měří?
Naposledy editováno 03.11.2019 20:00:15
Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
2 reakcí na tento příspěvek Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
(reakce na) Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
2 reakcí na tento příspěvek Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
A kup, co se ti líbí, musíš z toho mít radost. Já z KLEpadla taky skoro nedosáhl na zem.
A mrkni na https://www.motorka...is-vysoka-20503.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
Takových dotazů je tady plná prdel, stačí zapojit mozek a minimálně se pokusit podat nějaké důležité informace.
Děvčica totiž napsala "dotaz do Bravíčka".
...a ani se dál neobtěžuje. Třeba jí něgdo poradil na Fejsu.
1 reakcí na tento příspěvek Poradíte malému děvčeti s láskou k motorkám
Jinak snižování motorky na podvozku je až poslední zoufalý pokus kterýmu bych se snažil vyhnout. Vždy, i když se to udělá dobře, to změní geometrii podvozku, omezí maximální náklon atd.