Kle 500,spíše turista,na dálnici(vyjímečně) 120km/h-max 130,jezdím sám,při dovče s kuframa.A na mokru jezdím jak posraný-kdysi na simálovy v dešti hnusná krizovka,tak mám blok
Dík za info
Jinak ja mel jen jednou e08 a proste silnicni guma co na mokru klouze. Ta e07 je lepsi hlavne na sotolinach.
A s tim najezdem co ti vydrzi predni guma jezdis asi hodne na pohodu
1 reakcí na tento příspěvek mitas e-08 X e-07-zkušenosti
Jen upravím: Na vodě se chová předvídatelně (dost na hovno, ale dá se)
1 reakcí na tento příspěvek mitas e-08 X e-07-zkušenosti
První sada E07 - nájezd 10 000 km , obě se sjeli stejně , tak šli zároveň na výměnu . Byl jsem spokojenej - nájezd , pocit jistoty na mokru , na šotolině paráda . Tak jsem koupil zase E07 . Naprosto stejný dojmy a stejnej nájezd . Pak jsem si řekl že tu starou vránu už nebudu trápit po šotolinách a větší podíl bude mít asfalt , tak že zkusím E08 . Na silnici dobrý . Vzhledm k tomu že na mokru jezdím "vopatrně" , tak jsem nepocítil nějaký negativní chování na vodě . Zadek vydržel 10 000 km a předek byl na 50% , takže jsem k tomu předku ještě přikoupil novou zadní .
Ale pokud uvažuješ o Rumunsko , Ukrajina tak rozhodně E07 . Loni jsem se plácal v blátě kolem Gerniku v Rumunsku na těch E08 a vzpomínal jsem na sedmičky.
Další sada ale bude asi Shinko Trail Master
Naposledy editováno 08.07.2019 21:48:16
-MP- píše: Jezdím taky už jen Mitas. Na Transalpovi 600 . Styl mám jako ty - bez dálnic , sólo , s kuframa , tourist style , na mokru taky "vopatrně" .
První sada E07 - nájezd 10 000 km , obě se sjeli stejně , tak šli zároveň na výměnu . Byl jsem spokojenej - nájezd , pocit jistoty na mokru , na šotolině paráda . Tak jsem koupil zase E07 . Naprosto stejný dojmy a stejnej nájezd . Pak jsem si řekl že tu starou vránu už nebudu trápit po šotolinách a větší podíl bude mít asfalt , tak že zkusím E08 . Na silnici dobrý . Vzhledm k tomu že na mokru jezdím "vopatrně" , tak jsem nepocítil nějaký negativní chování na vodě . Zadek vydržel 10 000 km a předek byl na 50% , takže jsem k tomu předku ještě přikoupil novou zadní .
Ale pokud uvažuješ o Rumunsko , Ukrajina tak rozhodně E07 . Loni jsem se plácal v blátě kolem Gerniku v Rumunsku na těch E08 a vzpomínal jsem na sedmičky.
Další sada ale bude asi Shinko Trail Master
Vyzkoušel jsem 07 i 08. Teď mám na těch Shinko 705 najeto přes 6 tis. V suché šotoline stejné, na asfaltu lepší. Nájezd bude na zadku tak 10 tisíc a na jednu přední dvě zadní. A hlavně žádné úniky vzduchu.
KubaLC8 píše: Souhlas s Radus88
Jen upravím: Na vodě se chová předvídatelně (dost na hovno, ale dá se)
To je pořád ta lepší možnost. Raději předvídatelně nahovno než dobře ale nepředvídatelně ustřelovat jako mi kdysi dělalo ContiGO. Sice se vždycky zase chytla ale tu gumu od té doby nechci ani vidět.
Jinak Rumunsko super necelých 3000km a perfektní.
Kdyby je někdo chtěl, tak obě za troje červený rothmansky, vyzvednout tam v daným čase.
Asfalt 50/50 mimo mesto/mesto. Mimo obcí 80-110, ak mi strelí kotol 150. Správne nahustené gumy roztancujú moto niekde u 150km/h.
V meste 40-90, kolóna nekolóna, idem na svetlách vpred. Ak nie stredom, tak po krajnici v piesku. (Košice Krásna, Jazero).
Pár krízoviek už bolo, pri prudkom brzdení (ale že kurva prudkom) som na hladkom asfalte dostal šmyk na oba kola, ale auto za mnou skončilo v priekope, nebol by dobrzdil a nechcel do mňa uťať... ešte jeden šmyk bol za mokra.
Do toho momentu som mal obavy z tých gúm, ale po zastavení a uvedomení si, že som za dažďa zobral za brzdy fakt ako prasa a motorka sa podo mnou neposkladala, mi pridalo trochu odvahy za mokra- držia predvídateľne.
Jazdím okolo koní. (Hej, máme doma kone)
Tráva, šotolina, ujazdená polňačka sú úplne bez problémov. Ak na trávu naprší, tak pozor.
Lesné cesty, brody, drenážne tunely zvláda fajn. Kým nie je mazľák, alebo kamene nie sú obrastené tým zeleným šmykľavým svinstvom v potoku, prejde.
Summa summarum, univerzálky. Na svoje pomery a cenu veľmi dobrá univerzálka. Povedal by som, kam vyleziem pešo, tam ma donesú tieto mitasky. Tažký terén dávajú huršie, ale vyhrabú sa.
Na ceste nie sú úplne stratené tiež. Držia stopu primerne dobre, ich nájazd je výborný, hlučnosť vyššia.
Celkovo dobré gumy na motkanie sa kdekoľvek. Od diaľníc, po lesňačky a šotolinu človeka odvezú.
(byť fritzom, obujem ich v Berlíne smer Moskva a nebojím sa ničoho )
Naposledy editováno 01.11.2019 05:38:49
3 reakcí na tento příspěvek mitas e-08 X e-07-zkušenosti
Nic jinýho bych na takovou motorku nedával, pokud bych ji jezdil i po silnici. Na XT jsem měl i nějaký pirellky, stejný styl, a bylo to prakticky stejný, co do chování.
Ale to platí na daný styl motorek, což ale cestovní těžký enduro je jiná věc. Tam jsem se jich bál, protože i ten malej strom jezdí celkem rychle a na to podle mě ty gumy nejsou. Jsou poměrně tvrdý a styčná plocha je menší, špunty se hýbou, hlavně v náklonu. Neměl jsem na nich žádnou prekérku, ale držel jsem se hodně zpátky. Nasadil jsem na to Scorpiony trail II , a pohoda, jezdím po asfaltu 99 % . Na těch se nebojím v zatáčkách honit naháče a předjet je vnitřkem
Jednoho času som sa pohrával s myšlienkou kúpy E08 a spomenul som to večer na pive pri jednom tripe. Kámoš z Rakúska (ex slovák) mi to okamžite vyhovoril, že nech neblbnem, že či mi nestačí zlomenín :D
Když jsem šel z 07 do 08 tak jsem věděl že 08 je míň off a víc on road. Ale ona ta 08 zaostává za 07 i na asfaltu . A na mokrým zcela prohrává .
Opravdu jsem se na nula sedmičce cejtil mnohem jistěji . Na nula osmičce jsem si musel hodně dlouho zvykat .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |