Vyčistil jsem odvzdušnění nádrže, ale nepomohlo to. Navíc když chcípne a zkusím otevřít víčko nádrže, tak jde otevřít normálně, bez podtlaku a ani s otevřeným víčkem nejde nastartovat. Pro jistotu jsem vyčistil i čidlo stojánku, taky nepomohlo. Dneska jsem si všiml, že když chcípne a otočím klíčkem, tak čerpadlo nevrčí jako normálně, ale jen tak zlehka „povrkává“. Když jí nechám pár minut, tak zavrčí jako normálně a motor chytne. Stává se mi to jen, když je venku větší horko a jedu dýl, když jedu kratší trasy, nebo není takový vedro, tak za to můžu tahat, jak chci a nikdy mi nechcípne. Respektive stalo se mi to loni, tak jsem vyčistil odvzdušnění nádrže, pak normálně běhala, ale zase už byl podzim, takže možná nebylo takový horko, z jara taky jezdila normálně, až teď se mi to stalo dvakrát – zkusil jsem to znova vyčistit, ale nepomohlo to.
Takže mě napadlo, jestli se nemůže nějak hřát benzínový čerpadlo, až nakonec prostě úplně vynechá a potřebuje trochu vychladnout? Nebo tohle dělá něco jinýho? Moc se v tom nevyznám, nestalo se někomu něco podobnýho, nebo nemáte prosím někdo tip co vyzkoušet? Nechci to rovnou dávat do servisu, pokud by to bylo něco, co bych si mohl udělat sám doma. Možná jsem na něco zapomněl, tak pokud by měl někdo nějaký nápad, nebo připomínku, tak klidně pište. Díky za všechny rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
E: čerpadlo vrčí podle toho, jaký je tlak na railu před vstřikama ale nevím jak rychle po chcípnutí ten tlak zmizí takže to lehké povrkávání nemusí být špatně.
Naposledy editováno 10.06.2019 09:21:10
2 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
přidám se do diskuze, jelikož mám naprosto stejný problém se stejnou motorkou. Příznaky chcípání mám absolutně stejný jako jsou uvedené výše, dělá to od minulé sezóny. Kontroloval jsem také čidlo stojánku a odvzdušnění nádrže ale změna žádná. Určitě budeme rádi za nějakou radu, protože já dál nevím co s tím...díky všem
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
koncaky na stojane a chcipaku premneras ohm metrem/mulitetrem,
cidlo otacek sa da skontrolovat treba postupovat podla manualu,
skusit pohledat na zahranicnych forach ,je pravdepodobne ze stym budu mnet aj druhy skusenost,
skusit youtube,
serivis mozno sa stym stretli a budu vedet hned reagovat, kazdopadne ked si spomemete dajte vedet cim to bylo , druhy si to mozu potom vyhledat , drzim palce mnejte sa
naopak cerpadlo musi tlacit po celu dobu jizdy , a pokad vydava chrasteni alebo netypicke zvuky tak urcite neni dobre, takze si aj to skus odsledovat,
a pokad ti to skape za jizdy nechaj tam hodeny kvalt a sleduj ci ti tachometr resp otackomer ukazuje cca adekvatne otacky , ked ano tak cidlo otacek to nebude , ale iba vtem pripade ze nemas automat hh tam bys ty otacky hledal marne v tem pripade
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
priklanam sa vicemne k temu cerpadlu , odsledujte ci vam pri tej strate vykonu spadnu aj otáčky na budikoch, ked ne tak s dost velku pravdepodobnostu je to tym cerpadlem, nedokaze vyvynut potrebny tlak ale to je iba muj pocit nejsem zadny odbornik
Každopádně až budu mít chvilku tak jí proměřím, koukal jsem do manuálu jak se měří ty čidla, tak uvidím jestli něco zjistím a dám případně vědět. Dík za tipy
Redflamengo píše: cidlo neutralu by nemnelo mnet vliv , signalizuje iba neutral, cidlo stojanu a chcipaku su dost podstatne, cidlo stojanu pokad neni funknce a neni to vyklemovane tak sa bez neho nerozjedes , sluzi totiz na ochranu pred moznym urazem ked zapomenes zaklapnut bočak ,
priklanam sa vicemne k temu cerpadlu , odsledujte ci vam pri tej strate vykonu spadnu aj otáčky na budikoch, ked ne tak s dost velku pravdepodobnostu je to tym cerpadlem, nedokaze vyvynut potrebny tlak ale to je iba muj pocit nejsem zadny odbornik
Právě, že otáčky spadnou na nulu, než to chcípne, plyn skoro nic nedělá, je to absolutně udušený - otáčky prostě nula. Mě ohledně toho čerpadla zarazilo, že právě vždycky vrčí když se otočí klíčkem (což má dělat), ale když takhle chcípne a otočím klíčkem, tak jen tak povrkne, až když jí nechám chvilku vychladnout, tak zavrčí normálně a nastartuje.
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
Značkový servis v Hlučíně mě poslal tam kde končí záda, neservisují totiž staré a u nich nekoupené motorky.
A asi se bude blbě opravovat závada, která nejde vyvolat.
Ještě jsem našel ve vedlejším vláknu (z 750) ,že měl někdo podobný problém a byl to ,,skrat ve slučovači pod světlem" , ale nevím jestli to tam mám taky a ani co to je.
A když to chcípne za jízdy tak otáčky letí dolů stejně tak jako rychlost, když vypnu spojku, tak je to chcíplé. Přidat plyn nepomáhá. Jen vypnout zapalování, počkat cca 8s a pak klíček zapnout a normálně nastartovat (vše za jízdy se zmáčknutou spojkou) pak to chvíli jelo a zase znova. Opakoval jsem to asi 10x pak to už nešlo. Po 10min. pauze jsem nastartoval a dojel domů 20km bez závady (byl už večer a nebyl takový hyc a v nádrži byla tak 1/3). Třeba nemá ráda horký benzín...
Pokud svítí kontrolka FI a moto má možnost nějaké autodiagnostiky ať už vyblikávání a nebo kód na displeji tak nechat zobrazit v době poruchy. Nevím teď jak to má tahle Káwa, u mé moto (GSX1400) stačí proklemovat dva piny v diagnostickým kabelu a autodiag jede a ukazuje na displeji buď bez závady 00 a nebo kód závady.
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
Dnes mi to chcíplo po 110 km s jednou pauzou na kafe a birel někde uprostřed. Bylo to 5 km před cílem, na dvě nastartování jsem dojel. V garáži jsem to nechal běžet na stojanu dokud to nezdechlo.
Vypnu a zapnu zapalování a čerpadlo nic jen cvak. Nechal jsem to tak a po cca 30 sekundách se čerpadlo rozběhlo a na drb to chytlo. Je tam nějaké čidlo co hlídá čerpadlo? Se mi nezdá, že by čerpadlo reagovalo na teplotu když se pokazí, nějak si myslím, že když je po něm, tak cvak a stojím navždy. Ale nevím zatím se mi to nestalo... Projít ty svorkovnice je asi dobrý nápad, jen nevím jestli je to ono. Udělal jsem chybu, měl jsem doskákat k pumpě, nalít tam benzín (studený) a zjistil bych jestli to přestane.
A zavadu bych nehledal ve vstrikovani, ale prvne zkusil jestli ti to v dobe zavady vubec hazi jiskru.
Tam bude podle me zakopanej pes. (neni signal, neni jiskra)
Promer snimac polohy kliky...mel by mit nejaky predepsany odpor.
Zkontroluj konektory a draty od snimace do ridici jednotky.
Pak to muze byt samozrejme i ridici jednotka.
Naposledy editováno 13.06.2019 12:03:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
grooll píše: Určitě elektrika, pokud ti otáčky na tachu spadnou hned na nulu a motor si ještě poblafává tak bych se zaměřil na čidlo otáček na klikovce/vačkách nebo kde to měří.
E: čerpadlo vrčí podle toho, jaký je tlak na railu před vstřikama ale nevím jak rychle po chcípnutí ten tlak zmizí takže to lehké povrkávání nemusí být špatně.
Čerpadlo má jet furt, má zabudovanej regulátor tlaku a vratku. Pokud "povrkává", je to špatně.
Desítky z té doby měly ten problém, že když se v nádrži vysrážela voda (třeba dlouhé stání s poloprázdnou nádrží, biosračky apod), čerpadlo vyrezlo a projevovalo se to podobně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
Jarrinn píše: FiZzeR> ale to by mu pri roztocenym motoru nepadly otacky na nulu. I kdyz je mozny ze to signal do tacha muze brat z nejakeho vstriku...ale i tak by rucicka nepadla, jen by tam nesel benzin
Kdyby to bylo čidlo, rozsvítila by se kontrolka imo (FI).
Netvrdím že to bude stopro v čerpadle, ale možnost to je
Naposledy editováno 13.06.2019 12:20:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
Pro zajímavost, starý RSV třeba bez čidla kliky dál jede, akorát svítí chyba a po vypnutí motoru už nenastartuješ.
E.: a že to nechceš dávat do servisu - to buď bez starosti, tady ty občasný a blbě nasimulovatelný závady všichni děsně milujou, takže tě s tím beztak nejspíš pošlou v prdel
Naposledy editováno 13.06.2019 12:41:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Z750S vs ZR7S Kawasaki Z 750S | JP78 | 4 | 26.10.2024 v 12:25 V.e.n.c.a__zr7s |
Palivoměr Kawasaki Z 750S | Sarka-Farka | 8 | 12.8.2024 v 10:25 Sarka-Farka |
Kódování klíčů Kawasaki Z 750S | Valda5555 | 2 | 25.5.2024 v 17:53 mim1 |
Zasekávání volnoběhu a hrubý zvuk Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R | j8rda7 | 2 | 6.9.2020 v 19:07 RAMIR |
Zkušenosti s Kawasaki Z750 S Kawasaki Z 750S | dawsn | 26 | 21.6.2020 v 17:03 Vencl1 |