globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedrží otačky
31.3.2019 v 18:00
Prosím o radu. Mam Bandita 600 ročník 2003. Nedávno jsem ho nechal servisovat, svičky, ventily, karburace atd. Po servisu jezdil jako novej. Asi 4 vyjižďky s nim bez problému. Dneska jsem ho chtel vytahnout jenže po nastartováni mě chcípl a ne a ne nastartovat znovu. Nechal jsem ho 20 min a po té start s sitičem všechno ok. Když sitič stáhnu začnou klesat otačky až umře. Nevíte v čem by mohl byt problém ? Je fakt, že posledně jsem bandita mil vapkou, ale pak jsem jeste na nem jel do garáže. Tak jestli by se nejak dostala voda do benzinu ? Nebo se nejak rozhodili karbce ?

Nedrží otačky

31.3.2019 v 19:24 | Nahoru | #1
Entombed:
podívej se do šachet se svíčkama, jestli tam nenatekla voda.

Nedrží otačky

31.3.2019 v 19:37 | Nahoru | #2
Asi tak, alebo tomu zvýš voľnobežné otáčky /ak to bude už vládať rachotiť na N/ a potom ich stiahneš.

Nedrží otačky

31.3.2019 v 20:28 | Nahoru | #3
Šachty jsem kontroloval. Voda nikde. Otáčky nastavím hodně, ale po delší době se to začne stejně dusit. Kontroloval jsem hadice sání vzduchu a v pohodě. Fakt už nevím jedině mě napadá, že něco s benzínem i když jsem 2x za sebou tankoval 100 oktanovej benzín od Benziny.

Nedrží otačky

1.4.2019 v 09:03 | Nahoru | #4
Pravděpodobně ucpaná volnobezna tryska v karburatoru.

Nedrží otačky

1.4.2019 v 15:12 | Nahoru | #5
Podobnej problem jsem resil u kdysi u pritelkyne Horneta. Byla to vypadla hadicka od podtlaku v nadrzi... Zkus kouknout jestli jsi ji vapem nevyhodil nekde...

Nedrží otačky

1.4.2019 v 21:37 | Nahoru | #6
Entombed:
ta hadička podtlaku k palivovému kohoutu je dobrý postřeh. Náš karburátorový bandit mě kdysi pozlobil, než jsem přišel na to, že je ta hadička po manipulaci s nádrží hodně zalomená a uskřípla se, potom to nestíhalo doplňovat plovákové komory.

Naposledy editováno 01.04.2019 21:38:31

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží otačky

11.4.2019 v 13:51 | Nahoru | #7
Tak měl jsem jí v servise a prej moc benzínu v motoru. Servisák musel vyměnit olej protože byl i tam. Prej sám nechápe jak je to možný. Kohout benzín nepropouští je přepnutej na rezervu. Teď mě napadá, že mě na dálnici upadla hadice sání do jednoho z válců(kravál jak dvouválec od Ducati), nemohl jsem hned zastavit a jel jsem ještě kus dál, tak mě napadá, že motor pak blbě spaloval a benzín se tak dostal do oleje. Divný je, že se mi to projevilo až po třetím dni.
Je moje teorie správná ?

Naposledy editováno 11.04.2019 14:32:30

(reakce na) Nedrží otačky

11.4.2019 v 17:36 | Nahoru | #8
Entombed> Nene jsou to jehly plovaku. http://www.suzukibandit.cz zadej do hledat benzin v oleji.Daval jsem odkaz ale nefungoval.

Naposledy editováno 11.04.2019 17:40:32

Nedrží otačky

11.4.2019 v 17:46 | Nahoru | #9
Jo a kazdej trochu slusnej SERVIS by to mel vedet.Pokud das kohout na PRI tak ti benzin natece do motoru vsechen. A je maler.

Nedrží otačky

12.4.2019 v 09:52 | Nahoru | #10
Díky. Tak teď je mi to jasný. Takže servis seřizoval karbce a ty jehly pak přestali těsnit. To mám teda radost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist