kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.03.2019 07:07:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tady K7 endurance
jako K7 serie este de, oproti k9. to je fakt hnus. Takovy velky divno tvary este vic natoceny dolu, jak u cestaku...
Naposledy editováno 08.03.2019 07:56:32
Attim píše: t_freedom> nojono ...
Teď má T novýho Speed Twina, není to Thruxton z pohledu komponent, jízdní pozice, je to spíš na pohodu na kafe, ale na druhou stranu motor je stejnej jako v Thruxtonu, obutý do Rosso 3, nemuselo by to bejt úplně marný a celkem se mi to i líbí
Do toho jsem se zamiloval, naštěstí to má pár ale... 1) ten předek by si to zasloužilo aspoň z Thruxtona R 2) když jsem na to sednul, tak ta uzoučká nádrž nemá žádnou oporu pro kolena....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: dejf.> tam jsou taky nejaky aftermarket 6 pisty co? Jestli nejsem slepej...
Ta motorka je do poledního šroubku "aftermarket"... Endurance speciál SERTu.
Edit. Až na tu nádrž...
Naposledy editováno 08.03.2019 09:33:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: kokonhead> jo, tak jasny, todle by mel bejt snad endurance bike, to je nasypany cely. Ale marne hloubam v pameti kdy se zacly montovat bremba do serii gsxr. Od 2011-12? Jinak na vobrazku je k10, rek bych
Tady K7 endurance
jako K7 serie este de, oproti k9. to je fakt hnus. Takovy velky divno tvary este vic natoceny dolu, jak u cestaku...
Na litra v sérii dávali Bremba snad od roku 2012. Každopádně SERT jezdí Nissiny doposud. Ale na té první fotce je OEM nádrž (tady už endurance), divný. S tím určitě nezávodili. Nejspíš jen testy...
Naposledy editováno 08.03.2019 09:35:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Sefo> měl si "dostatečnou" vůli... lepší víc než míň
twl to máš v tý 1098čce motor z 916 ?
maže to na to vahadlo dobře?
No jo říkali, že to dělalo hlavně u starších duken.
Nevim doufám, že to maže dobře, ale napadlo mě, jestli to nemohlo bejt, jak jsem to zahodil na okruhu a chvíli to běželo na zemi. Co myslíš?
Pav.