Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
kubacech píše: salahadin> podle toho co si psal, že na rezervu jde na on ne. A předpokládám že doplnit nádrž tě už napadlo
na rezervu to jede ale benzin chcije porad na zemNaposledy editováno 07.03.2019 13:59:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Je tam O kroužek,který časem ztvrdne a vibracema uvolní a teče to.Je tam opravdu malá styčná plocha
Prý je dobrý z Vitonu.
Tahle stránka mi dost pomohla: http://suzuki-dr-bi...z.cz/mikuniBST33.php
No a pak bych řešil kohout-zaměř se na membránu-může být přilepená a neotvírá....
Přepni ho na ON,odpoj přívodní hadičku do plováků,která je připojená mezi karburátory.Pak odpoj slabší hadičku,která vede od membrány kohoutu.Vem flašku a přepni na PRI-benzín musí téct volně.Pak přepni na ON a pusou udělej membráně podtlak(hlavně si nespleť hadičky,nebo si lokneš benzínu!).
Membrána by měla otevřít a benzín by měl téct!
Nebo máš v nádrži málo benzínu,proto to jede jen na rezervu a ne na ON,ale každopádně řeš ty plováky!!!
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
chcem sa opýtať, je tu nejaký cestovateľ, ktorý na GS500 bol niekde ďalej v zahraničí? Napríklad Chorvátsko alebo iná teplá krajina?
Zaujímalo by ma, ako táto motorka zvláda dlhšie jazdy v krajinách, kde je vysoká teplota, či to bude stíhať vzduch chladiť motor pri rýchlosti napr. 90-100 km/h a vzdialenosti cca 300 km denne, ak teplota bude tých štandartných 35-40 stupňov ako to v Chorvátsku býva?
Pýtam sa preto, že raz som išiel asi 100 kilometrový úsek keď boli 35 stupňové teploty po diaľnici tu u nás, išiel som asi 130km/h a keď som zastavil, bola extrémne rozpálená tak mám strach, ako by zvládla takúto horúcu krajinku.
Více na: https://www.motorka...?t=48404&pgr=256
Copyright © Motorkari.cz
Každopádně bych hlídal olej-maže a zároveň chladí motor.No chladič oleje z Fka by taky nebyl marnej.Sám o něm uvažuju.
Jinak teplota kolem 100stupňů je běžná,písty u vzducháčů mají poměrně velkou vůli...
Podle mě nejhorší je stát v kolonách,to pak můžeš smažit v oleji hranolky
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Teorie tady obecne, pro motorky je nejdulezitejsi specifikace API/JASO a dal je to podle manualu a teplot v kterych se to provozuje, proto ty same motorky na ruznych trzich maji jine cisla v manualech Viskozita automobilových motorových olejů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | Včera v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |