1 reakcí na tento příspěvek K 1200 RS
1 reakcí na tento příspěvek K 1200 RS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1200 RS
kokoška. píše: ...otestuj si motorek ABS je po sedačkou a musí při zmáčknutí brzdy vrčet...
Pod sedačkou ti "nevrčel" motorek ABS, nýbrž elektro-hydraulický posilovač brzd, který '99 stejně nemá, takže po zmáčknutí brzdy určitě nic neuslyší.
Jinak K1200RS je jedna z mála motorek, od které jsem toho moc nečekal a o to víc mě příjemně překvapila. Pohotovostní hmotnost 285 kg, vypadá na papíře brutálně, ale jak se rozjedeš, motorka se krásně vodí a ani ti to nepřijde tak těžký. Motor táhne nezáludně odspodu až k vršku, takový trochu Hondí průběh, na svižné cestování ideální. Je to vcelku kovadlina, hřídele v motoru jsou opravdu hřídele, žádné tyčky, motor má zaděláno na "nesmrtelnost". Vystřídal jsem už hodně strojů a s Káčkem bych klidně uměl žít Každopádně osobně bych vybíral kousky právě bez zmíněného posilovače brzd.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1200 RS
1 reakcí na tento příspěvek K 1200 RS
Kdyby to byla blbá motorka, asi bych po cca 5letech neskočil do její sestry. Jen tě to po zvyknutí na hmotnost bude pořád zrychlovat a zjistíš, že dle pravidel se moc jezdit nedá. Já už jí zpomalil i připojením PaVíka, ale občas na něj zapomenu .............takže až uvidíš letět za motorkou vozík, víš odkud povane vítr
Píšeš o modelu, který nemá posilovač - odpadne jedna asi největší bolest. Bohužel budeš mít model kde byly stížnosti na aerodynamiku přední kapotáže a plexiskla. Pozor ještě na model se sníženým výkonem 72kw oproti 96kw. Při normální jízdě se to ani nepozná - uškrcený model má zase větší krouťák.............staří germáni nechtěly čtyřventilovou cihlu do Káček, že se musí více točit a že chtějí dvouventil, který byl pružnější. Takže BMW se snažilo upravit motory na větší krouťák a pár těchto motorů určených pro LTčko se dostalo i do RSa.
Jezdím cestovně - svižný cesťák, který se umí pověsit v Alpách i za sporta a pozlobit - jen tě utahá na brzdách, tam musíš být dříve kvůli hmotnosti stroje. Získáš podvozkem - nedává sice velkou zpětnou vazbu, ale je neskutečně stabilní. Když chceš svižnou jízdu, pohyb levého kotníku tě nemine. Když chceš přesun, kopneš doma za 6 a pojedeš od 50 - 250km/h. Díky této neskutečné pružnosti motoru bez jediného cuknutí jsem požadoval model s tempomatem. Hodně náchylný stroj na přední gumu - ojedeš ji dříve než zadek, chce foukat dle výrobce, nebo i trochu víc. Častěji spíná ventilátor chladičů - klidně ve městě při čekání na zelenou, ale jezdil jsem i v Africe při teplotách přes 40°C a uchladilo se to.
Moc hezká motorka to není, ale je to takový dělník co nemá kromě posilovače brzd moc slabin. Technika již lety prověřená a ještě poctivý materiál. Opravíš si to doma téměř vše svépomocí - pokud alespoň víš jak vypadá šroubovák a golasada. Jestli se rozhodneš, tak ať slouží.