paolo_novy Přidat reklamu

Téma: SV 1000S + Laďáky
28.4.2008 v 21:28
Zdravím, na svém SV mám pár dní namontovány koncovky Scorpion, zvuk je samozřejmě super, o tom nemá cenu diskutovat. Subjektivně mám pocit lepšího spodku, dá se jet bez obtíží o cca 500 otaček níže, o něco lepšího zátahu ve vrchu, pro změnu o cca 500 otáček výše. Až potud jen spokojenost, ale co mě dost irituje je to střílení do výfuků následkem chudší směsy při zavření plynu na první 4 rychlosti a to vše jen od 4tis do zhuba těch 2,5tis otáček. Jinde nic, ve vrchu je to OK... Vycházel jsem z předpokladu, že si to lambda sama zkoriguje ale mám najeto zatím cca 200km a nic, pořád stejné... Dotaz spočívá v tom, proč si to řídící jednotka na popud signálu z lambdy sama neobohatí? A vůbec, poprosil bych majitelé SV 1000 o nějaké ty zkušenosti s různýma koncovkama... Co se zlepšilo/zhoršilo, co zmiňované střílení, spotřeba (mimochodem u mě stále stejná) atd. atd. Myslím, že vás tu pár je.

Prosím jen o "normální" odpovědi/zkušenosti/rady, nejlépe od lidí znalých problému.

Díky
Wilder

SV 1000S + Laďáky

28.4.2008 v 21:37 | Nahoru | #1
Zdar,mám namontovány koncovky výfuku od zn. Ixil.Najel jsem s nima asi 500km a to střílení se nezměnilo,pořád to střílí jako svin.Zdá se mi že motorka má o malinko lepší spodek,ale jinak to je asi to samí.Spotřebu neřeším,takže nevim jestli si to veme víc,ale předpokládám že by se to spotřeby paliva nemělo dotknout.

SV 1000S + Laďáky

28.4.2008 v 21:38 | Nahoru | #2
No taky mě to střílení asi čeká...

SV 1000S + Laďáky

28.4.2008 v 21:46 | Nahoru | #3
SValovec> Jasně! Ja právě pozoruju to střilení jen takhle ve spodu, jinak celkem OK... Však ono to zlehka střílelo i s originály, ale spíš jen tak jakoby poprskávalo při těch samých otáčkách jako to dělá teďka... Zřejmě bude mít SV už z výroby nastavenou malinko chudší směr kvůli homologačním normám nebo bůhví čemu.
Díky za zkušenosti

Wilder

SV 1000S + Laďáky

28.4.2008 v 21:50 | Nahoru | #4
Ahoj tak měl jsem ten samý problém na Z1000. Nechal jsem motorku naladit v servisu. Byl jsem nucený koupit Powercommander. Jak jsem se dozvěděl u ladiče tak stříkačka si prostě směs upravit neumí! Jestliže uděláš takový zásah do motoru KN filtr, laďák. Toto mi řekl pán který ladí motorku Ondrovi Ježkovi. Nezbývá než koupit PCIII nebo Ingitech. Mě byl doporučen Ingitech. Motorku ladil pan Radek Frank z Holubic.

SV 1000S + Laďáky

28.4.2008 v 21:57 | Nahoru | #5
Raduzek> Filtr mám originál (téměř nový), KN neplánuju i když by tohle možna problém alespoň čáastečně vyřešit mohlo, vzhledem k větší propustnosti vzduchu. Do PWC3 USB se mi moc 10000Kč investovat nechce a Ignitech mám cca 2km od baráku... Záhadou mi tedy ale stále zůstává, na co je tam vlastně ta lambda sonda? Potom by tam jaksi postradala smysl...

Díky
Wilder

SV 1000S + Laďáky

28.4.2008 v 21:59 | Nahoru | #6
Jo ještě dodám, první co mě napadlo, byla netěsnost koncovek na přírubě, jednoduše že si to někde přisává falešnej vzduch. Všechno jsem prošel a OK, nikde nic

SV 1000S + Laďáky

28.4.2008 v 22:03 | Nahoru | #7
Mno s tím filtrem máš pravdu. KN-ko ti v tom udělá velký průvan a je to chudé jxvina. S tou lambdou mi to vysvětloval asi tak, že ta reaguje v malých rozmezích změny stavu. Jako např. změna teploty(zima, vedro), tlak vzduchu, vlhkost atd. atd

SV 1000S + Laďáky

28.4.2008 v 22:05 | Nahoru | #8
Stejně tak když během dne motorku měříš na brzdě, vždycky prý naměříš jiný výkon. Nekdy jsou i velké rozdíly právě díky počasí.

SV 1000S + Laďáky

28.4.2008 v 22:17 | Nahoru | #9
Raduzek> Jo jo, o brzdě tohle vím... Ne "prý", ale určitě... Na tohle mám vliv mnohem vice faktorů než jen počasí, ale vlsatně se to dá shrnout i takhle

Wilder

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 08:02 | Nahoru | #10
wilder: ses si jistej ze ma SV1000 lambda sondu? ja si myslim ze ne... vicemene lambda serizuje bohatost kvuli tomu aby se neodkouril katalyzator a ne kvuli naladeni smesi....
takze pokud melo SV v origo vyfucich kat, tak je mozny ze tam lambda je, pokud ne, pochybuji o tom...

kazdopadne pokud tam mas ted ladaky je lambda zbytecna, v pripade doladovani mapy commanderem apod se lambda premostuje aby v tom nedelala bordel...

kazdopadne TL jako predchudce toho motoru s ladakama nestrili a myslim ze teda ani SV by nemelo....

kdyz TL strili kolem 4tis je to netesnosti ve svodech...

pokud si svody prosel a netesnost si nenasel, tak na 90procent tipuju na tzv PAIR system - system kterej pousti tryskou na zacatku svodu(hned na vystupu z valce) nebo dokonce hned do vyfukoveho kanalu vzduch - je to tam kvuli emisim a s ladakem se to takhle chova - reseni- trysku ucpat a vse okolo - podtlakovej ventil, hadicky atd vyhazet... usetri se navic na vaze....

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 13:33 | Nahoru | #11
assassin> PAIR system to může a nemusí dělat, já mám PAIR (u kawy KLEEN) odpojenej, výfukový svody dotažený a střílí to stejně.

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 13:36 | Nahoru | #12
zlatá guzza z roku 2001. KN, průchozí Leo Vince a žádný střílení nic, akorát to pocitově líp táhne :) ale to že guzzi maj rády volnější dýchání je obecně známo :)

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 13:40 | Nahoru | #13

PeťasZ750>assassin> PAIR system to může a nemusí dělat, já mám PAIR (u kawy KLEEN) odpojenej, výfukový svody dotažený a střílí to stejně.



no ja kwau neznam, neni to karburtorovy? ja motor z TL znam celkem dobre, SV je hodne podobnej a vim ze kdyz je vse OK tak TL nestrili... kdyz jo muze za to netesnost vyfuku - coz PAIR system v podstate je...

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 14:03 | Nahoru | #14
assassin> Z750(S)/Z1000 předchozího modelu jsou stříkačky bez lambdy s neřízeným katem v koncovce. Vstřikování sekundárního vzduchu je podobně jako u Suzy přes podtlakovej ventil, akorát vstupy nejsou u výfukových svodů ale nahoře přes ventilový víko.

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 14:11 | Nahoru | #15
má zkušenost - chudší směs má na svědomí spíše sportovní filtr než sportovní výfuk... Ještě když jsem měl Savage, vyměnil jsem za průchodný filtr a to jste měli vidět jak to zoufale nejelo, díra samá díra. Vrátil jsem papírák a časem dal průchodný výfuk a... všechno v pohodě... tehdy jsem vůbec nešahal do karbce a spokojil se se sériovým filtrem a laďákem.

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 15:01 | Nahoru | #16
Mam Yoshimury, obcas si to malinko streli, ale jen obcas ( tak pri 2 z 10ti zavreni plynu). Mel jsem predtim Bandita 1200, a ten i po serizeni bohatosti srilel daleko vic

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:02 | Nahoru | #17
Assassin> Čekal jsem Tě tu, že se ozveš... Kdysi jsme spolu tady na foru poměrně dost diskutovali, tuším že to bylo kolem roku 2001, resp. když byl tenhle web a vše kolem něj ještě v plenkách. Takže TeLe máš stále? A stále to samé?

Jsem si naprosto jistý, že má SV1000 lambda sondu! Je píchnutá v pravém svodu pod motorem, zhruba v půlce, kde se svody z obou válců zbíhají dohromady (je schovaná pod plastovým klínem - u eSka). Dále v origo výfucích opravdu katalyzátory jsou (3-cestné) Tan PAIR systém mě už taky napadl, ale s tímhle se mi laborovat příliš nechce, nemám s tím žádné zkušenosti a bůh ví, co by to dělalo po odpojení. Jinak o dolaďování PC3 vím, ale ta cena!!! Dneska jsem to procházel po práci znovu a nětěsnost ve svodech jsem vážně nikde neobjevil.

Pravdou je, že SV motor a TL jsou opravdu konstrukčně až na pár odlišností téměř stejné (vlastně úplně), ale naladění, mapy atd je/jsou už o něčem jiném, ale tohle jistě víš.

Nejde mi o žádného toho koně navíc, ba ani newtonmeter...Chtěl jsem jedině zvuk a ten je impozantní. Naopak budu vděčen, když ty Scorpiony 5 či více koní neseberou

Wilder

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:02 | Nahoru | #18
Já mám na SV1000 Leo Vince, KN filtr a nestřílí. Jo a taky tam mám zapojený TRE, ale nevím zda to má na střílení či nestřílení do výfuku vliv.

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:09 | Nahoru | #19
Shakalik> A s těma Yoshima už jsi to koupil? Pokud ne, pozoruješ nějaký rozdíl oproti origo? Co se zlepšilo/zhoršilo? Maš Power commander, KN, DNA, BMC? Co ten PAIR systém, odpojen nebo stále funkční? Mě to právě střílí jen v těch již zmiňovaný otáčkách a nejvice pravě někde pod 4000ot do cca 3500., jinak OK! Níže to pak už jen jakoby poprskává a to dělali i origo výfuky, jen to nebylo tolik slyšet...

Wilder

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:11 | Nahoru | #20
Walk> Co je to TRE?

Wilder

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:15 | Nahoru | #21
Wilder>Mysliš že se může něco poškodit,tim střílenim?

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:18 | Nahoru | #22

Wilder>Assassin> Čekal jsem Tě tu, že se ozveš... Kdysi jsme spolu tady na foru poměrně dost diskutovali, tuším že to bylo kolem roku 2001, resp. když byl tenhle web a vše kolem něj ještě v plenkách. Takže TeLe máš stále? A stále to samé?

Jsem si naprosto jistý, že má SV1000 lambda sondu! Je píchnutá v pravém svodu pod motorem, zhruba v půlce, kde se svody z obou válců zbíhají dohromady (je schovaná pod plastovým klínem - u eSka). Dále v origo výfucích opravdu katalyzátory jsou (3-cestné) Tan PAIR systém mě už taky napadl, ale s tímhle se mi laborovat příliš nechce, nemám s tím žádné zkušenosti a bůh ví, co by to dělalo po odpojení. Jinak o dolaďování PC3 vím, ale ta cena!!! Dneska jsem to procházel po práci znovu a nětěsnost ve svodech jsem vážně nikde neobjevil.

Pravdou je, že SV motor a TL jsou opravdu konstrukčně až na pár odlišností téměř stejné (vlastně úplně), ale naladění, mapy atd je/jsou už o něčem jiném, ale tohle jistě víš.

Nejde mi o žádného toho koně navíc, ba ani newtonmeter...Chtěl jsem jedině zvuk a ten je impozantní. Naopak budu vděčen, když ty Scorpiony 5 či více koní neseberou

Wilder



...a stejnej nick? nejak si te nevybavuju... ale to je fuk... jo TL je stale stejne...

tak ted jsem zase o neco chytrejsi ja, necekal jsem tam katy a lambdu:)

kouknul sem se do manualu a je to tak:)


tak SV uz pousti vzduch primo do vyfukovejch kanalu, na zkousku muzes jen shodit ty hadice co sem je zvyraznil cervenejma obdelnikama a ty diry nejak ucpat - kus hadice skripnutej nebo tak neco ... a vyzkouset ... pak se na to daj vyrobit takovy elegantnejsi ucpavky a da se pak najit jak osalit ridici jednotku aby nehazela chybu kdyz vyhazis i ty ten solenoid valve a hadice...

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:25 | Nahoru | #23
wilder: me to ted strili taky na 4tis - mam v haji tesneni v zadnim svodu - typicka zavada u TL... ono na tech 4tis asi prechazi to vstrikovani do jinyho rezimu...

TRE je Timing Retard Eliminator... nektery suzi maj seskrcenej kroutak na prvni 2-3 kvalty na mape predstihu (suza ma pro kazdej kvalt separatni mapu predstihu i vstrikovani) a to TRE dela v podstate jen to ze si i na tyhle "postizene" kvalty motorka mysli ze je tam 4ka nebo 5ka... ma to vliv na akceleraci na zminene rychlosti pri castecnem otevreni plynu, ne na full gas, tam sme na brzde nezaznamenali zmenu, ale pri jizde je znat ze je to takovy plynulejsi....

da se to udelat tak ze se na dratech co vedou ze senzoru zarazene rychlosti rozpoji konektor co jde do ridici jednotky, zmeris jakej odpor tam ten senzor radi (je to jen radic odporu) a odpor odpovidajici treba petce tam zapojis na pevno(pripadne na prepinac)

jsou i lepsi elektornicke verze, ktere zachovavaji na kazdej kvalt Ok signal, jen na ty prvni si muzes vybrat jakej kvalt to tasm bude emulovat ... ma to vyhodu ze treba na neutral to nebezi na 5kovou mapu, konkretne u TL nektere kusy bezeli na tu petkovou mapu na neutral divne... ja u meho nepoznam zmenu...

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:27 | Nahoru | #24
TRE = Timing Retard Eliminator. Suzuki používá u stříkaček myslím že na prvních čtyřech kvaltech omezení výkonu při plném přidání plynu (je tam určité časové zpoždění) kvůli emisím a hlukovým limitům. Tahle chytrá krabička připojená do elektroinstalace dokáže tyhle omezení obejít. Maximálka se nezvýší, ale motorka reaguje "víc za plynem.." např. zde: http://www.ivansper...products.com/tre.htm

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:27 | Nahoru | #25

SValovec>Wilder>Mysliš že se může něco poškodit,tim střílenim?



obecne pri velkej rane tam muze vzniknout takova tlakova vlna ze to premuze pruzinu na ventilu a pootevre ho to - pak hrozi kolize s pistem, ale spis podpaleni... ale myslim ze zrovna tohle strileni v kombinaci s otevrenejma koncovkama - tzn malej tlak... tohle neudela... ale tezko rict jak to posoudit... je ale spousta motorek co takhle strili i v serii a taky funguji...

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:32 | Nahoru | #26
Teď jsem si to po sobě přečet a je to tak jak píše assassin, tj.ne při plném přidání plynu, ale při jeho otevření cca v první polovině.

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 19:34 | Nahoru | #27
assassin> Hmmm,tak budu doufat,že se tim střílením při podřazování nic nezkurví. :\

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 21:16 | Nahoru | #28

Wilder>Shakalik> A s těma Yoshima už jsi to koupil? Pokud ne, pozoruješ nějaký rozdíl oproti origo? Co se zlepšilo/zhoršilo? Maš Power commander, KN, DNA, BMC? Co ten PAIR systém, odpojen nebo stále funkční? Mě to právě střílí jen v těch již zmiňovaný otáčkách a nejvice pravě někde pod 4000ot do cca 3500., jinak OK! Níže to pak už jen jakoby poprskává a to dělali i origo výfuky, jen to nebylo tolik slyšet...

Wilder


Pair neodpojen, filtr KN ale ne primak, ale klasicky do airboxu, myslim ze nema o tolik vetsi propustnost nez obyc papirak. Rozdil ve vykonu je skoro neznatelny.Respektive mi prijde ze to jede stejne

Naposledy editováno 29.04.2008 21:18:32

SV 1000S + Laďáky

29.4.2008 v 21:54 | Nahoru | #29
Shakalik> Fajn díky za zkušenosti

Wilder
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist