Mám moto v servisu a řeším kardan,moto má mít najeto 67 000 ,
věřím tomu asi jako tomu,že čeští politici nekradou,
servisák mi řekl (moto Tichý LBC) ,že s kardanu leze již trochu guma a že to není nic moc,
na druhou stranu mi řekl, že na ještě horším kardanu,
najezdil na své 1150 několik tisíc možná desítek tisíc a pak když jel někam fakt daleko za čáru,
tak si ho radši vyměnil, jde mi o to,když jde ten kardan do háje,jako že se protočí,
padne hned,nebo to dobu jede jako když klouže spojka ? Za druhé, nemáte někdo kontakt na levnější kardan než za 18 tis kč ?
Co mi nabídnul (nový) ,říkal že má ještě poptanou nějakou repliku za předem neurčenou cenu,
máte někdo zkušenost s replikou ? Další možnost, koupě staršího, ale kde
,nikde jsem nenašel a aby si člověk nekoupil to co má v motorce,moc do toho není vidět,
jasně vůle v kloubkách si zkusíš,tisícihran vidíš,ale guma prý může vylezat i u nového...je to těžký jestli budete někdo tak hodný a trpělivý poradte prosím a hned mně nemrdejte, že už se to tady probíralo Moc díky
Naposledy editováno 30.11.2018 08:37:56
2 reakcí na tento příspěvek Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
ale že jsi v tom za +-30 na 100tkm to už se nezmiňuje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
Ja mam kardan, ktere se musi mazat kazdych 20 tis. km nebo dva roky Ale to je asi dany tim, ze se klouby toci nekryty venku ve veskerym bordelu....A nema tohle skvely gumovy spojeni
KubaLC8 píše: Tvl... všude kardááááán
ale že jsi v tom za +-30 na 100tkm to už se nezmiňuje
A pak že kupovat co 10 000 km (litrová mašina) řetěz vyjde draho...vyjde to úplně na stejno...
To se BMW opravdu nepovedlo, to je konstrukční vada zralá leda tak na žalobu...asi budu nazván prasetem, ale osobně bych to zavařil a vysral se na to (asi jako jednohmota a dvouhmota v autech)...a nebo jestli je v těle kardanu místo, tak ten silentblok předělat k obrazu svému - tak aby se hned zase nevysral...ale to už musí člověk něco umět a mít možnosti to vyrobit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
1 reakcí na tento příspěvek Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
1 reakcí na tento příspěvek Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
Co se týká kardanu od BMW a Guzzi, nedivil bych se kdyby to měli od stejného výrobce který toto řešení vymyslel. Pokud si dobře pamatuju na Deauville jsem měl silentbloky v zadním kole a o kardanu jsem nevěděl. Ani jsem neslyšel že by někomu kleknul.
2 reakcí na tento příspěvek Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
2 reakcí na tento příspěvek Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
Jinak BMW R1100GS mám také a tak jsem zvědav jak dlouho vydrží můj kardan...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
tomsoon píše: Zlatá řetězovka.Ten kardan je neekonomický a nic nevydrží.Když si vezmeme,že dobrá řetězovka vydrží 30000 km a stojí kolem 5 tisíc ,tak je to asi to nejlepší co na motorce může být a hlavně to nekrade výkon a nenabírá váhu.
No nevím, když ujedu na kardan 150tk tak za novej dám 18,.t kč když to ujedu na řetěz tak za to dám dle tebe 25,-t kč kde máš mazání každých 500 km mytí a omezení na cestách. Do kardanu naleju za 10tkm 2dcl oleje. Nějaké kilo navíc a ubrání výkonu u motorek co mají kardan nikdo nepozná, Můj názor.
1 reakcí na tento příspěvek Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
Jiri_V píše: Jenom poznámka k řemenicím na gumě, ty fungovaly zejména u automobilních motorů jako tlumič torzních kmitů pro klikovou hřídel, která jimi mohla trpět, aby neulítla po vyčerpání únavové pevnosti, bývaly zejména u vznětových 4 válců, které mají silnější rázy na kliku od pístů. Nyní to asi nahrazuje dvojhmotový setrvák na druhé straně kliky...
Jinak BMW R1100GS mám také a tak jsem zvědav jak dlouho vydrží můj kardan...
Zajímavý, měl jsem řadový benzínový šestiválec a měl jsem ho taky
Ty harmonické kmity vznikají ve všem, to je tak nějak efekt pístového spalovacího motoru, jeho chod je nerovnoměrný (hnidopich vytáhne rotační letecký motor, ale o tom řeč není).
A volnoběžka na alternátoru je kvůli ochraně tohohle tlumiče kmitů.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
dave-lister píše: gugo> Nejde o ochranu motoru, ale o ochranu řemenu. Při tom harmonickém běhu motoru by mohl prokluzovat a pískat. To čerpadlo a další blbosti mají setrvačnost a motor pořád malinko houpe.
No já si tedy spíš myslim že jde o to aby to celý jako soustava nezačalo kmitat na nějaký harmonický frekvenci,kterou vyvolají kmity toho motoru. Že by to nějak ochránilo řemen, tomu moc neverim.
1 reakcí na tento příspěvek Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
tomsoon píše: Zlatá řetězovka.Ten kardan je neekonomický a nic nevydrží.Když si vezmeme,že dobrá řetězovka vydrží 30000 km a stojí kolem 5 tisíc ,tak je to asi to nejlepší co na motorce může být a hlavně to nekrade výkon a nenabírá váhu.
A kolik tě to vyjde když k tomu připočteš zmíněné mazání a čas na údržbu?
Když chceš řešit extrémy, tak porovnej škodu způsobenou protočeným kardanem a škodu co udělá prasklý řetěz, když se blbě namotá a upraví ti stehno a karter
1 reakcí na tento příspěvek Protočený kardan / koupě kardanu z druhé ruky
Nejhorší je smrt z vystrašení.
Normálně jezdi... řešil bych to až se to po.sere.
Naposledy editováno 30.11.2018 22:35:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odstránenie nevytvrdnutého karosárs... BMW R 1150 GS Adventure | Destroyer | 3 | 21.10.2024 v 16:46 ja1 |
Výběr Gs bmw BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Trilip | 21 | 4.8.2024 v 19:09 JMan |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |