AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Milan: ty si ze mne vážně děláš prdel. Žádné "JEN" prostě nová věc má záruku a musí fungovat, když nefunguje, opravte to, když to neopravíte, vraťte prachy a strčte si to do prdele, tek zkurvený sráč.... A že to Jawa milostivě ví, a že to řeší? NEŘEŠÍ. Serou na to a posílají majitele k Hrňousovi... jak říkal Vlasťák, přes půl republiky... Tím že ti řekli že ten zgarb je OK, i když není udělali totéž, jako kdyby vzali tvůj ksicht a vytřeli si s ním prdel a ty sis to nechal líbit! A Evidentně si to údajně nechávají líbit i jiní - jak píšeš. To že ti zasraní neschopní zmrdi od bobří řeky řeknou novému majiteli co jim tam nechal čtvrt mega: "Milý pane ještě si zajeďte támhle do Prostřední Lhoty, tam bydlí pan Hrnous a ten vám za deset litrů předelá celou elektriku, jinak vám to nebude jezdit" - tak reakce každého normálního člověka s pudem sebezáchovy by byla že si vezme prachy zpět a nechá jim tam ten bastl ať se s ním poserou, když stejně nejezdí... Všichni ostatní výrobci dělají motorky na ježdění... A ony jezdí... Jezdí dlouho... Jezdí dobře... Že je Adenium o třídu dál než J650 - to asi skutečně je, protože J650 a Classic především je dílů na úrovni průměrného učně druhého ročníku v oboru zámečník, které udělal v pondělí ráno po nočním tahu městem.... Nicméně ostatní motorky, a je jedno jestli je to Japonec nebo ne, byli o další dvě třídy dál, už před 30 lety.... jediné co tam za něco stojí je motor, protože ho nedělali oni.... Ale co je to platné, když ta jejich elektrika to stejně znehybní...
Myslíš si že třeba Kabourek když si u něj koupíš novou Yamahu tě pošle za Hrňousem? Nepošle..... není proč a jako zkušený kšeftman by si to nikdy nedovolil, to se prostě nesmí stát, jinak by mohl ten svůj salón zavřít za tejden.
Jawa je panoptikum, dům hrůzy, partička těch nejhorších sviní přinejmenším v čechách. Značku zneužili, pošlapali, znehodnotili...
Takže kdo tvrdí že je srdcař Jawař a uvažuje o nákupu z aktuální produkce, je to buď blázen a nebo slepec.
Stydím se za cokoli co má na nádrži ten znak a je to novější než J640, která v polovině 90. let jako laciná obyčejná motorka ještě dávala
trošičku smysl a kupodivu vydržela pár let fungovat, než začly problémy.... Protože na zmíněných šrotech leží ta dehonestace....
Nejsem srdcař Jawař, jsem spíše na ČeZety, ale dostl dlouho byla historie propletená, takže mi Jawy nejsou ani nikdy nebyly úplně ukradené... A nemusím se díky
bohu stydět za značku ČZ, která už sice neprodukuje žádné motorky, ale spoustu jiných věcí, které jsou kvalitní, prodávají se a živí tu fabriku
a její značku, což je výrazně lepší, než to co provozuje Jawa, jako vysávání rozpočtu, tvorba zmetků a oblbování lidí. Pro značku Čz jsem deset
let na plný úvazek pracoval a stydět se za to nemusím. Pracovat pro Jawu nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kire640 píše: A co tohle?
O tomhle dnes ráno vyprávěl kluk na Starý Huti - byli v Indii, jeli do Nepálu, půjčovali si indický Enfieldy - 4 klasický pětistovky a jeden tenhle novej zgarb - sralo se to celou cestu a má to i konstrukční vady, dojel s naprasklou kyvkou, říkal že by ho nechtěl ani zadarmo.
Čau, Tom
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: Já, Tom a Čmoud hlásíme krásné, ač navlhlé ráno.
Ještě bych upřesnil proč se tak zasněně koukáme na to xtéčko.Majitel byl 6 měsíců na cestě najel 52 tkm a trasa byla přes Balkán do Turecka,Gruzie,Ázerbajdzán,Irán,Turkmenistán,Tádžikistán,Kyrgystán,Kazachstán,Mongolsko,Bajkal,Vladivostok a zpět do Čech.Doufám, že jsem na nic nezapomněl.Loni po cestě ho sejmul náklaďák a zlomil mu nohu, takže se musel vrátit domu a letos to dojel.Vrátil se před 14 dny
Tady se můžete podívat na celou jeho cestu
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Toto je téma na dlouhou diskusi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Právě jsem se vrátil z výletu na čezetě z Chřibů na Bunč. Viděl bych to na takovou obdobu hospůdky u Rozvědčíka. https://www.turistika.cz/mista/bunc/detail
Jel jsem zpět s kamarádem na XT 600 po lesních zatáčkovitých cestičkách zapadaných listím. Podvozkově to motorka zvládala dobře a motorově taky protože je to až k Moravě do Otrokovic celou cestu z kopce.
Z motorky už mě neteče olej jako dřív a svítí skoro jak třinda tak doufám můžu říct že jsem problémy v rámci možností vychytal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše:
Z motorky už mě neteče olej jako dřív a svítí skoro jak třinda tak doufám můžu říct že jsem problémy v rámci možností vychytal.
Milan1963>U některých zaměstnavatelů do jde, záleží taky nakolik je dotyčná práce sezónní. Ale co jsem tak četl, většina to řeší výpovědí a po návratu si seženou novou práci. Nebo nastoupí zpátky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Rád bych vyjel někam do světa ale asi ne na dýl než měsíc. Prostě já jsem spokojený s menšíma výletama na 3 až 10 dní a být rok v čudu mě vůbec neláká.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Na 100let ČZ mám plánované volno taky celej tejden,tak snad se nic nepo...
Naposledy editováno 04.11.2018 20:13:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Bimbam píše: Jenom k těm pilám na benzín nebo elektriku - znám pár lidí kteří ty levné pily v kauflandu, plusu a jiných krámech kupují prostě proto, že vědí že když to budou používat normálně často ( pořezání třeba pěti kubíků dřeva na špalky za den) a líp ještě častějš, že to nevydrží do konce záruky a půjdou si zase pro jinou v rámci záruky no a nebo jim vrátěj peníze. Prej se to vyplatí..... mně by se asi nechtělo takhle blbnout. Já třeba jsem si koupil před lety nějakou husku na benál a až na jedno poškození startovacího špagátu a jeho elementů frčí bez potíží - už toho ale pořežu míň než dřív - tak patnáct kubíků ročně, protože kotel baští černé uhlí a dřevo mám akorát na roztápění a na topení v Olinkárně a v kovárně v kamnech.
Protože nezkusili skutečně dobrou pilu aby poznali že práce s ní je jednak o trvanlivosti, ale také o lepším výkonu, bezchybné ergonomii, minimu vibrací a zbytečného hluku.
Mám Stihlku, vyšla na skoro dvacet tisíc a nelituju ani jediné koruny.... Práce s ní je radost. Otec mi nadával, že jsem dement s takhel drahou pilou... a pak volá že tam má strom co není schopen přeříznout ( Moutnfield mrdka za půl ceny) abych přijel a rozčísnul mu to... Stihlka fík a je.... Svoji první pilu jsem měl Contra-Stihl, když jsem vybíral další pilu, nechtěl jsem za žádnou cenu pilu slabou, vzal jsem silnou... Že je maličko těžšínež malá? ano je, o kilo... ale proti Contrášovi váží půlku... Výkon, spolehlivost, ergonomie, komfort. Mám MS310 víc než 10 let, nařezala toho mraky. Když jsem jí kupoval, byla to horká novinka, proti konkurenční Husce byla ve všem výrazně lepší, protože Huska dobíhala starou řadu, než to asi o rok nebo dva později dohnala....
Ten květen/červen dohodnem v průběhu zimy.
Naposledy editováno 04.11.2018 20:33:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Čmoud píše: Furt jsem si řikal komu to patří, že bych s nim chtěl dát řeč a von celou dobu seděl vedle mně a nebo předemnou
Já ho venku s klukama ulovil a možná půl hodiny zpovídal.
Bezva týpek.
Skromnej, tichej ale bezvadnej.
Akce to byla super, nějaký obrázky kvality mdlé a telefonní zde .
Zrcadlovka se mi nechtěla tahat.
A k věcem obecně.
Dědek říkal: "... nejsem dost bohatej na to, abych kupoval levný věci..."
To tesat do kamene.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
laďa-prášil píše: pech.> stihl já měl malou 180. Je dobrá stále i když je to hobby - hoblipilka. Jinak Huska 365
365 mám taky, k tomu dvě lišty, dlouhou a krátkou. Dokáže to řezat osm hodin v kuse. To sice nepotřebuje moc lidí, ale pokud na to dojde, třeba při nějaký kalamitě, je jim nějaká šlupka z Mountfieldu k prdu právě v čase, kdy jí budou potřebovat nejvíc. Ale každého věc. Jako vždycky se dá vzít rámovka a potrápit svaly. A u toho přemýšlet, co koupit příště.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Kafi> Já pořád přemýšlím o 350 OHC. Výkon to má o něco větší a uživatelsky je určitě přívětivější než ta moje stará olejnička. Jako cestovní náhrada 350 2T by to mohla být dobrá volba. Jenže to bych musel tu 2T 350 prodat a to se mi nějak nechce
Nápad dobrý, ale než si za cca 100tis koupit novou čínu, pár drobných přitlačím a koupim nového japonce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: No já bych neco Kafimu poradil - obrátil bych se na hochy z Jawy, že když mu tak pěkně nachystali třindu do Ameriky, esli by si nechtěli u něj a u fandů značky napravit reputaci .
A poskytnout mu Adenaura s Hrňousovým tuningem.
Pravděpodobnost úspěchu je 50% - a to je celkem slušná naděje.
No a pokud by to nevyšlo - tak by bylo jasné, jak to Jawa se svýma ovečkama myslí...
Co se týče té motorky, tak motor asi nebude úplně nahovno a podvozek dobrý je...teda odolný (pokud ho dobře svaří ).
Já už Jawě nevěřím ale koukám po tom mém XJ kolik by stálo ho udělat tak, aby zvládl 50k km a jinak je v merku staré XT na které stojí GO motoru 25tis + podvozek..
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Já už Jawě nevěřím ale koukám po tom mém XJ kolik by stálo ho udělat tak, aby zvládl 50k km a jinak je v merku staré XT na které stojí GO motoru 25tis + podvozek..
Jak se říká, 4 válce = 4x větší pravděpodonost, že se něco podělá. Udělat GO na sterém XT tak to dá 50k km v pohodě. Záleží jak je na to trénovaný jezdec. O cestování na tomto jednoválci by mohl vyprávě zdejší uživatel yeuop. Na XT toho světa projel dost.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |