Téma: pneu pro Yamaha WR 250R
15.9.2018 v 16:19
Zdravím. Teď jsem koupil Yamahu WR 250R. Dáte někdo dobrý tip na pneumatiky 50/50 případně 20/80? Díky!
2 reakcí na tento příspěvek pneu pro Yamaha WR 250R
Za mě buď Heidenau K60 Scout pokud plánuješ převážně silnici, ale zvládnou i obtížnější terén když se nebojíš. Nebo Mitas MC 23 Rockrider na víc terénu, každopádně na silnici sem to s nima dal na stupačku
1 reakcí na tento příspěvek pneu pro Yamaha WR 250R
Mám na Yamaze WR 125R MC 23 a nemohu si je vynachválit v terénu za mokra i za sucha drží luxusně a na silnici taky. I (do určité míry...pak už mám trochu bobky, přecejen to jsou pneu spíš do terénu ) klopit se s nima dá
Asi nebude moc velký rozdíl jízdních vlastností, jako u menšího bratříčka 125, tak za mne rozhodně MC 23
Teď to vypadá, jak kdybych chválil jen to, co mám, ale už jsem jich zkoušel víc a nejlepší jsou tyhle
Např. na origo pneu od Hondy na CRF 250L se nedá jezdit v terénu rozhodně ne za mokra, předek se smeká a ustreluje
Asi nebude moc velký rozdíl jízdních vlastností, jako u menšího bratříčka 125, tak za mne rozhodně MC 23
Teď to vypadá, jak kdybych chválil jen to, co mám, ale už jsem jich zkoušel víc a nejlepší jsou tyhle
Např. na origo pneu od Hondy na CRF 250L se nedá jezdit v terénu rozhodně ne za mokra, předek se smeká a ustreluje
Peppa21> Díky. Já jsem našel na webu tyhle tři tabulky. Něco se asi u nás vůbec nedá sehnat, ale spíš mířím víc mimo silnici... A na webu věnovanému wr 250 r doporučují kombinaci Pirelli MT-21 na předek a dozadu Dunlop D 606. Případně místo té Pirelli i dopředu Dunlop D 606... Nevím, jestli se ty tabulky nerozsypou, tak omluva...
Best WR250r 80/20 Use Tires
TIRE RATING MILES EXPECTED PRICE MORE INFO
*Shinko 705* 4.5/5 7000-8000 $46.88 More Info
Shinko 805 5/5 3000-4000 $71.78 More Info
MotoZ Tractionator 4.5/5 3000-4000 $125.88 More Info
Shinko E-804 4.5/5 6000-8000 $68.98 More Info
Heidenau K60 4.5/5 10,000 $151.88 More Info
Bridgestone TW302 4/5 3000-3500 $80.99 More Info
Continental TKC80 4.5/5 4500-5000 $83.88 More Info
Michelin Anakee 4/5 9000-1000 $107.99 More Info
Best WR250r 50/50 Use Tires
TIRE RATING MILES EXPECTED PRICE MORE INFO
Dunlop 606 4.5/5 3500-4000 $87.88 More Info
Kenda K784* 4.5/5 3000-4000 $74.88 More Info
Kenda 270 4.5/5 varies $41.88 More Info
Bridgestone TW302 4/5 300-4000 $80.99 More Info
Michelin T63 4/5 3000-4000 $69.99 More Info
Kenda 760 4/5 2000-3000 $59.88 More Info
Shinko 244 5/5 4000-5000 $49.60 More Info
Pirelli MT 16 4/5 varies $75.99 More Info
Best WR250r 20/80 Use Tires
TIRE RATING MILES EXPECTED PRICE MORE INFO
Michelin S-12 4.5/5 500 $75.99 More Info
Bridgestone M59 5/5 400-500 $87.95 More Info
*Michelin Starcross 5* 5/5 500-700 $75.68 More Info
Shinko F546 4.5/5 300-400 $54.55 More Info
Pirelli XCMS 4.5/5 500-600 $74.88 More Info
Pirelli MX Extra 4.5/5 400-500 $72.88 More Info
Bridgestone Battlecross 4/5 varies $95.88 More Info
Pirelli MX32 4.5/5 varies $79.88 More Info
Best WR250r 80/20 Use Tires
TIRE RATING MILES EXPECTED PRICE MORE INFO
*Shinko 705* 4.5/5 7000-8000 $46.88 More Info
Shinko 805 5/5 3000-4000 $71.78 More Info
MotoZ Tractionator 4.5/5 3000-4000 $125.88 More Info
Shinko E-804 4.5/5 6000-8000 $68.98 More Info
Heidenau K60 4.5/5 10,000 $151.88 More Info
Bridgestone TW302 4/5 3000-3500 $80.99 More Info
Continental TKC80 4.5/5 4500-5000 $83.88 More Info
Michelin Anakee 4/5 9000-1000 $107.99 More Info
Best WR250r 50/50 Use Tires
TIRE RATING MILES EXPECTED PRICE MORE INFO
Dunlop 606 4.5/5 3500-4000 $87.88 More Info
Kenda K784* 4.5/5 3000-4000 $74.88 More Info
Kenda 270 4.5/5 varies $41.88 More Info
Bridgestone TW302 4/5 300-4000 $80.99 More Info
Michelin T63 4/5 3000-4000 $69.99 More Info
Kenda 760 4/5 2000-3000 $59.88 More Info
Shinko 244 5/5 4000-5000 $49.60 More Info
Pirelli MT 16 4/5 varies $75.99 More Info
Best WR250r 20/80 Use Tires
TIRE RATING MILES EXPECTED PRICE MORE INFO
Michelin S-12 4.5/5 500 $75.99 More Info
Bridgestone M59 5/5 400-500 $87.95 More Info
*Michelin Starcross 5* 5/5 500-700 $75.68 More Info
Shinko F546 4.5/5 300-400 $54.55 More Info
Pirelli XCMS 4.5/5 500-600 $74.88 More Info
Pirelli MX Extra 4.5/5 400-500 $72.88 More Info
Bridgestone Battlecross 4/5 varies $95.88 More Info
Pirelli MX32 4.5/5 varies $79.88 More Info
1 reakcí na tento příspěvek pneu pro Yamaha WR 250R
Ahoj, jezdil jsem na Wr 250 R čtyři roky a taky jsem laboroval s drapákama převážně do terénu. Vyzdvihnu Pirelli MT 21, super guma, nenechá tě ve štychu ani v blátě, akorát má menší kilometrový nájezd. Dunlop D 606 je výborná univerzálka . Já jsem v terénu nejspokojenější s Mitas XT 754 (ale je bez homologace)
1 reakcí na tento příspěvek pneu pro Yamaha WR 250R
MT 21 jsem měl na předku i zadku, obě dobrý. D 606 a XT 754 jsem jezdil jenom na zadním, na předním Metzeler Six days.
Ty D606 bych ŕekl že jsou podobný jak MC 23. Chtěl sem je zkusit ale když sem.viděl tu cenu tak sem šel do Mitasu radši Každopádně amíci je hodně jezdí a prakticky nic jinýho nedoporučujou. Jinak o jaký rady se ti jedná ? Jezdim teď Wrko 3tim rokem on i off road, i nějakej ten vejlet sem na tom podniknul, úpravy taky proběhly tak se ptej kdyžtak
Friday 13> jako vylepšení kryt motoru a chladičů snad psát nemusím, to jízdní vlastnosti nezlepší, ale větší rozeta je fajn, přidá na síle a zlepší manévrovatelnost při nízkých rychlostech, myslím že jsem dával větší o 3 zuby, aby nedřela ve vodítku. Pak důležitý do terénu je nahuštění pneu a haltry, vepředu nechávám tlak 0,8 a vzadu jelikož XT 754 je tvrdá guma stačí mi podle poslední vyjížďky 0,4 . Na rovince to plave, ale ve výjezdu oceníš. Úpravy na motoru ani výfuku jsem nedělal. Ještě kryt pastorku se mi zanášel blátem, tak aby po jízdě šel vymýt vapkou, vyrobil jsem si ho podle amíků ze staré hliníkové lopaty.
1 reakcí na tento příspěvek pneu pro Yamaha WR 250R
Ještě trochu doplním. Dobrý je taky koupit silnější duše. Co se týče převodu tak teď mám 14/50, predtim sem měl 13/48 je to prakticky to samý, do terénu ideál, motorka je pak míň ucukaná. Výhoda 14z kolečka je že se míň opotrebovavá vodítko řetězu, s 13z. to může způsobit že se ti řetěz zahryzne do kyvky Co se týče zvýšení vykonu tak mám fmf výfuk, oddělanej AIS a klapku na filtrboxu. Oproti sérii to jede trochu víc ve vyšsích otáčkách ale ztratil sem zas něco na spodku. Powercommander mám objednanej, ale někde se to asi zaseklo, takže o tom mohu dát vědět později...snad... Jen dávej bacha že těmahle úpravama se ještě víc ochudí už takhle chudá směs. což pro motor neni ideální, proto je dobrý jako první úpravu výkonu pořídit právě ten powercommander pomocí kterýho směs doladíš a motor pak bude míň ucukanej a bude mít lepsí reakci na plyn.
Peppa21> Safra to je informací, ale samozřejmě za všechny moc díky!!! Dneska jsem měnil na předku brzdový kotouč, destičky a dával pancéřovou hadici, pojezdím a dám URČITĚ vědět. Ptát se budu v každém případě, v off začínám - hodí se všechny zkušenosti. Jinak o změně velikosti rozety vím, taky o tom uvažuju. 14-50 je pravděpodobně super nápad, tvůj vlastní? A powercommander jsou další prachy - dej vědět, jestli to stojí za to. Do motoru sahat nechci, na moto je laděná koncovka výfuku Arrow s homologací a svod FMF power bomb. Vepředu Heidemau K 60, vzadu Michelin Sirac...
1 reakcí na tento příspěvek pneu pro Yamaha WR 250R
vím že je to už měsíc starý vlákno,..ale na tady tyhle výlety že člověk jezdí on/off se velice osvědčila dualsport Dunlopka D952, která krásně zapadá do skupiny 50/50, je to tvrdá guma co hodně vydrží, na které bezproblémů jedeš po silnici a v terénu sou docela obstojné,..jezdili ji kámoši na WRRku, DTčku,..jezdí to i kamoš co je spíš takový on/off výletník na své WR450F a je naprosto spokojen,...jinak na univerzál typu Conti TKC80 se vykašli nebudeš pak spokojený ani na silnici ani v terénu,...tu Conti jsem jezdil a hodně to klouže,..jestli budeš víc a víc jezdit terén koupíš stejně plnohodnotný drapák,...(já třeba jezdil na WRkách FIM enduro pneu s nízkým štuplem např EF07 atd),..a jestli víc silnici zůstal bych u originálů, které nějakou tu polňačku bezproblémů zvládnou a dle recenzí sou na silnici fakt dost dobré,..
jo a jak píšou borci,..jestli bude pro tebe hlavní priorita jako pro mě dej na WRRko určitě větší rozetu,..já jezdil 13/50 a v lese a v různých výjezdech fakt super,..tehdá se i kolegové na ostrých divili co na tom dokážu vyjet,..na přejezdy si musel často řadit,..na motard kolech bych zase převod 13/42 neměnil,...možná 14z kolečko by bylo lepší, mám ho doma ale už se mi s tím moc nechce laborovat,..
jo a jak píšou borci,..jestli bude pro tebe hlavní priorita jako pro mě dej na WRRko určitě větší rozetu,..já jezdil 13/50 a v lese a v různých výjezdech fakt super,..tehdá se i kolegové na ostrých divili co na tom dokážu vyjet,..na přejezdy si musel často řadit,..na motard kolech bych zase převod 13/42 neměnil,...možná 14z kolečko by bylo lepší, mám ho doma ale už se mi s tím moc nechce laborovat,..
Rischwon> ahoj, díky. teď jsem se konečně dostal do terénu (ten je pro mě prioritou). na vrknutí motka téměř nereaguje, ale nevím, jestli to není jenom problémem v sedle... ta přemýšlím o změně rozety, zkusím tedy doporučovaný převod 14-50. má smysl se zaobírat powercommanderem? případně ještě nějaké nápady na zvýšení výkonu ve spodku? to, že přijdu o rychlost nahoře, mě fakt netrápí! díky všem
To že reaguje hůř je způsobený tim laďákem. AIS a klapku v sání máš nebo ne? Mám ten stejnej problém, ale když se moto zahřeje je to lepší. Ten svod teďka nevim jakej má vliv ale myslim že taky posiluje střední a horní pásmo otáček. Reakce na plyn lze kromě pořízení PC (kterej mimochodem pořád nemám doma ) řešit taky přenastavením TPS senzoru. Jinak pro silnější spodek a dobrou reakci na plyn by byl asi ideální origo vejfuk + PC pro bohatší směs + svod??. Nebo používat častěji spojku
1 reakcí na tento příspěvek pneu pro Yamaha WR 250R
Ono celkově se ta motorka chová jako 2T. Nic nic a najednou vystřelí. Prostě se to chce naučit správně používat spojku a plyn
Peppa21> Se spokou a s plynem se snažím pracovat, co to jde. Přesto motorka při zaspojkování a vrknutí plynem téměř nereaguje. Na AIS a klapku v sání se podívám, popravdě netuším. Je možný, že za to může doopravdy ten laďák... Těžko říct, třeba někoho něco chytrého napadne... A nebo to už řešil. Ale se spojou v záběru a vrknutí plynem WR ani neposkočí. Tíme ale nepopírám, že za všechno můžou jen moje ruce...
Já vim, jen řikam co tam máš . Akorát pořád nevim co od toho očekáváš, nikdy to dole nebude mít sílu jako 6 kilo. Už sem to zjistil v horách v Bosně. Týpek na drz si dal za 3 a jen si pobrblával a já měl celou dobu vytočenou dvojku/trojku a hodně přes spojku. Prostě objem ničim nenahradíš. Ikdyž jestli chceš zkusit néco co nejspíš v čr nikdo nemá tak kup 290 kit.
1 reakcí na tento příspěvek pneu pro Yamaha WR 250R
Ještě si můžeš zkusit pohrát s nastavením CO, to nastavuje směs v 1/3 otáček, to by mohlo trochu pomoct
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 293, 294] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8800 | Včera v 23:07 karelsychra |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L | Dovi | 1815 | 27.1.2023 v 13:31 cross119 |
Někam někdy v termínu 21/5-29/5 Kawasaki Z 440, Yamaha WR 250R, KTM 1290 Super Adventure | Animals21 | 1 | 17.5.2022 v 19:40 igor1100 |
Yamaha WR250R, Honda CRF250L koupě Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L | panlesu | 3 | 7.5.2021 v 19:33 Animals21 |