kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Petta> Já nevim no...mně teda nepřišlo, že by se tady někdo někomu vysmíval. I Dakarista to vzal v poho. Ale každej asi máme jinej názor. O nic přece nejde...
Vsak je to tam napsany. Uz to nebudem resit, kazdy to vidi jinak, ale prece se z toho neposerem..
Prodejce se vykeca na normu a vyrobce to nezajima. Potrebuje prodavat a ne resit, proc to bere. I kdybys mu reseni problemu prines na podnosu, posle te talian do hajzlu, ze ho to nezajima. Nestahne masiny z prodeje a nezmeni vyrobni program. On potrebuje prodavat. To treba bmw, to je jina pisnicka..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JirkaS2 píše: Frennky> Díky moc a nepodceňuj se, každá informace je dobrá. Stylem jízdy na tom budu asi podobně, jednak jsme v těch nejlepších letech a druhak už mám i trochu strach, před časem (delším) jsem nepěkně boural, tak mě to dost zpomalilo . Ona Agusta by byla taky v mém výběru, je italská, je krásná, má krásný zvuk, ale jelikož jsem jak se říká "prostorově výraznější" (193cm/110kg), vypadám na tom dost komicky. Mám je osezený od Ondry Metely a rozměrově mi nesedí. Musím si nějak naplánovat testovačku u Triumphu, ale nechám to asi na příští rok, zatím to není aktuální, ale láká mě to. Samozřejmě očekávám, že jejich 3-válce budou zase nastavením trochu jiný, tak uvidím. Jo a ty "zbývající sezony", to je jen humor, samozřejmě se cítím na 25 jako ostatně my všichni v tomhle věku
U Triumphu uvidis, ale trochu se obavam, ze proti te Aguste si moc nepomuzes. Street Triple je mrnavej. A na Speedovi jsem sedel jen v prodejne a o moc vetsi nez Street mi neprisel. Opticky ho zvetsuje samozrejme vetsi motor a mohutne koncovky vyfuku pod sedlem.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.08.2018 21:43:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JirkaS2 píše: dakarista> No já jsem se pak zpětně ve vlákně nepídil, kdo koupil a nekoupil a proč, nemyslel jsem nikoho konkrétního, jen jsem chtěl přispět s vlastní zkušeností, tak promiň, moje chyba. Jinak Tvým prioritám rozumím, proto jsem psal, že každému vyhoví něco jiného.
Jinak pokud to někomu žere 0,5ltr a víc, tak to je samozřejmě už dost. To alespoň dodatečně uznávám . Nezachytil jste někdo, jak se k tomu pak staví výrobce nebo dovozce? Jen se ohánějí oblíbenou větou "to je v normě" nebo to už někomu řešili opravou, výměnou nebo jinak? Pokud to vůbec má nějaký technický řešení, protože jsem nikde neviděl informaci, že by řekli, kudy to papá.
Na Facebooku se to resilo a oficialni stanovisko Ducati je, ze 1 litr na 1000 km je v norme. A olej se pry ztraci normalne pres pistni krouzky ve valci. Duvod proc nikdo neuvedl. Zkoumal jsem ted servisni manual k DVT motoru, jak to vlastne funguje. Pres ten DVT mechanismus se to fakt nema kam ztracet. Muselo by to blit olej ven na remeny, coz to nedela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak aby nedošlo k mejlce, ono se nedá říct doslova že to akceptuju v pravém smyslu toho slova, já bych byl taky radši, kdyby to nebralo nic, jen si s tím tak nějak nechci otravovat život a jinak dobrý pocit z motorky.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ostatni Ducati na to nebudou tolik trpet, protoze maji prekryv nastaveny kompromisni pro rozumny chod dole i nahore. No i kdyz vlastne spis jen pro rozumny chod nahore D Takze protoze Ducati normalne dole nefungujou, tak tim vlastne konstrukteri vyresili, aby to nezralo olej D Jak elegantni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To se tedy DUCATI moc nepovedlo. To by snad bylo lepší, kdyby tam nechaly ty původní motory z modelů 2010-2014, co má třeba Tifone.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Vsak je to tam napsany. Uz to nebudem resit, kazdy to vidi jinak, ale prece se z toho neposerem..
Prodejce se vykeca na normu a vyrobce to nezajima. Potrebuje prodavat a ne resit, proc to bere. I kdybys mu reseni problemu prines na podnosu, posle te talian do hajzlu, ze ho to nezajima. Nestahne masiny z prodeje a nezmeni vyrobni program. On potrebuje prodavat. To treba bmw, to je jina pisnicka..
Prosimtě jenom se rozepiš,v čem je BMW jiná písnička
Nezapomeň teda napsat,že všechny vzducháče boxery od novoty žraly olej (čest výjimkám) a s najetejma km se to zlepšilo.Že u všech K1200 (jedno jestli v R,S,nebo LT) šly kolem 35kkm do hajzlu převodovky.Řadový 2V 800 ze začátku taky nebyly pokaždý uplnej šlágr ve spolehlivosti.U S1000RR si po odpojení baterky řj nepamatovala celý naprogramování na Q.S. (ze začátku výroby nebylo přeci,tak si ho okruháři nechali dodat)
A v dlouhodobym testu snad jako jediný co pamatuju GS LC odešlo na motor někdy kolem 30kkm,kdy jim prolítlo spojkový ložisko do motoru a bylo po něm...
V žádnym z těchhle případů nedělala fabrika NIC... Jenom vim svolávačce na lámající se kardany..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na druhou stranu obcas se i vyrobce muze vydat spatnou cestou. Honda sveho casu mela VTEC a ten nasadila jen do VFR800 a dal v tom potom nepokracovala. Jenze ten VTEC narozdil od DVT mel jen dva stavy on/off. DVT umoznuje plynulou zmenu casovani, takze tam se da pomerne dost carovat. Teoreticky by vlastne pro snizeni spotreby toho oleje stacilo zmenit mapu DVT Uvidime do budoucna jak se bude nebo nebude DVT sirit.
FiZzeR píše: Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou trable, bez ohledu na zemi původu
V tom případě tahle : http://www.prvnikozi.cz/ firma nevyznívá uplně dobře
E: haha, trochu chlastam, takze tento prispevek patri k tomu prvnimu JirkoviS2...
Naposledy editováno 05.08.2018 23:15:58