paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 20:50 | Nahoru | #38221

Frennky píše: Petta> Já nevim no...mně teda nepřišlo, že by se tady někdo někomu vysmíval. I Dakarista to vzal v poho. Ale každej asi máme jinej názor. O nic přece nejde...



Vsak je to tam napsany. Uz to nebudem resit, kazdy to vidi jinak, ale prece se z toho neposerem..

Prodejce se vykeca na normu a vyrobce to nezajima. Potrebuje prodavat a ne resit, proc to bere. I kdybys mu reseni problemu prines na podnosu, posle te talian do hajzlu, ze ho to nezajima. Nestahne masiny z prodeje a nezmeni vyrobni program. On potrebuje prodavat. To treba bmw, to je jina pisnicka..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 20:55 | Nahoru | #38222
nechci nejak rejpat ale myslim ze tohle je lepsi nez ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:07 | Nahoru | #38223
Frennky> Díky moc a nepodceňuj se, každá informace je dobrá. Stylem jízdy na tom budu asi podobně, jednak jsme v těch nejlepších letech a druhak už mám i trochu strach, před časem (delším) jsem nepěkně boural, tak mě to dost zpomalilo . Ona Agusta by byla taky v mém výběru, je italská, je krásná, má krásný zvuk, ale jelikož jsem jak se říká "prostorově výraznější" (193cm/110kg), vypadám na tom dost komicky. Mám je osezený od Ondry Metely a rozměrově mi nesedí. Musím si nějak naplánovat testovačku u Triumphu, ale nechám to asi na příští rok, zatím to není aktuální, ale láká mě to. Samozřejmě očekávám, že jejich 3-válce budou zase nastavením trochu jiný, tak uvidím. Jo a ty "zbývající sezony", to je jen humor, samozřejmě se cítím na 25 jako ostatně my všichni v tomhle věku

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:07 | Nahoru | #38224
nic jooo

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:10 | Nahoru | #38225
Hoši penzion trojkamen, pletu se nebo to patří někomu tady z "našich"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:20 | Nahoru | #38226
DoktorARO> Nepleteš, ano Trojkámen, ale doktor sem moc nechodí. Každopádně se na nás můžeš odvolat .

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:21 | Nahoru | #38227
GeorgePanek> No tak jo, no. Ten design náhodou byl dle mě nadčasový, je to dnes už klasika a celkem hezká. Jen já jsem dvouválcovej, tak tam prdnout ten a udělat z toho SUCATI nebo KTMS nebo SAPRILIA a bylo by . Třeba takový pěkný dvouvýfukové XJR nebo GSX v krásném stavu by byl hezký retro kousek do garáže pro "omaštění oka ".

Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:25 | Nahoru | #38228
Kurvá DUCATI MULTISTRADA JE TO NEJ TOP A HOTOVO

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:25 | Nahoru | #38229
Frennky> dikec

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:26 | Nahoru | #38230
GeorgePanek> a ty nam sem nedavej nejaky japonsky jebky

E: staci ten Rakouskej kousek

Naposledy editováno 05.08.2018 21:31:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:27 | Nahoru | #38231

JirkaS2 píše: Frennky> Díky moc a nepodceňuj se, každá informace je dobrá. Stylem jízdy na tom budu asi podobně, jednak jsme v těch nejlepších letech a druhak už mám i trochu strach, před časem (delším) jsem nepěkně boural, tak mě to dost zpomalilo . Ona Agusta by byla taky v mém výběru, je italská, je krásná, má krásný zvuk, ale jelikož jsem jak se říká "prostorově výraznější" (193cm/110kg), vypadám na tom dost komicky. Mám je osezený od Ondry Metely a rozměrově mi nesedí. Musím si nějak naplánovat testovačku u Triumphu, ale nechám to asi na příští rok, zatím to není aktuální, ale láká mě to. Samozřejmě očekávám, že jejich 3-válce budou zase nastavením trochu jiný, tak uvidím. Jo a ty "zbývající sezony", to je jen humor, samozřejmě se cítím na 25 jako ostatně my všichni v tomhle věku



U Triumphu uvidis, ale trochu se obavam, ze proti te Aguste si moc nepomuzes. Street Triple je mrnavej. A na Speedovi jsem sedel jen v prodejne a o moc vetsi nez Street mi neprisel. Opticky ho zvetsuje samozrejme vetsi motor a mohutne koncovky vyfuku pod sedlem.

Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:28 | Nahoru | #38232
Kdo dneska v Brne udelal double? No preci DUCÁTI

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:41 | Nahoru | #38233
Už jsem to tady víceméně psal, měli jsme a částečně ještě máme 9x Ducati, na S4 jsem měl téměř 60tkm, 998 oproti tacho měla určitě taky daleko víc, řekl bych taky 50 - 60tkm a u žádné jsem nikdy neregistroval spotřebu oleje, tzn. Nikdy jsem nedoléval, na 959 máme téměř 4tkm a suprquadro téměř jistě taky olej nebere, brácha si v roce 2002 kupoval novýho Dominatora, Hondu ne Nortona a ten si snad do první garančky téměř litr vzal, pak už vůbec nic, žraly starý Yamahy, FZ 750 i FJ 1200, ale ty měly odpracováno,...tudíž je pro mě osobně naprosto nepřijatelný, aby nová moto brala olej, řeči, že je to v normě nebo normální je blbost, pak se jedná o konstrukční vadu motoru, bohužel je to dnes normální i u aut, vím o škodovkách. V době neuvěřitelných technologií, vychytávek, který řidiči v autě nebo na motorce vůbec nepotřebujou vadu jako je spotřeba oleje v motoru prostě nechápu. To samo není nic osobního vůči novému přispěvateli JS2, ale to co on akceptuje, je pro mě nepřijatelný.

Naposledy editováno 05.08.2018 21:43:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:41 | Nahoru | #38234
_Hans_> No tak to jsi mě nepotěšil . Mám takový pocit, který se blíží jistotě , že silně ubývá motorek, na který můžou i větší chlapi. Teda ono se na většinu složit dá, ale jak na tom vypadáme. Myslím hlavně naháče, asi už pro nás budou jen ty cestovní endura a cruisery . Nějak se to všechno zmenšuje. Nebo bych měl začít alespoň s dietou .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:50 | Nahoru | #38235

JirkaS2 píše: dakarista> No já jsem se pak zpětně ve vlákně nepídil, kdo koupil a nekoupil a proč, nemyslel jsem nikoho konkrétního, jen jsem chtěl přispět s vlastní zkušeností, tak promiň, moje chyba. Jinak Tvým prioritám rozumím, proto jsem psal, že každému vyhoví něco jiného.
Jinak pokud to někomu žere 0,5ltr a víc, tak to je samozřejmě už dost. To alespoň dodatečně uznávám . Nezachytil jste někdo, jak se k tomu pak staví výrobce nebo dovozce? Jen se ohánějí oblíbenou větou "to je v normě" nebo to už někomu řešili opravou, výměnou nebo jinak? Pokud to vůbec má nějaký technický řešení, protože jsem nikde neviděl informaci, že by řekli, kudy to papá.



Na Facebooku se to resilo a oficialni stanovisko Ducati je, ze 1 litr na 1000 km je v norme. A olej se pry ztraci normalne pres pistni krouzky ve valci. Duvod proc nikdo neuvedl. Zkoumal jsem ted servisni manual k DVT motoru, jak to vlastne funguje. Pres ten DVT mechanismus se to fakt nema kam ztracet. Muselo by to blit olej ven na remeny, coz to nedela.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:50 | Nahoru | #38236
JirkaS2> hele tvuj pomer vyska vaha je naprosto vporadku. Ja 185cm/aktualne 118kg a jsem naprosto vpoho

Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 21:59 | Nahoru | #38237
Ono kdyz to sam prizna prodejce ducati, tak se pak nevidim, ze tu mts nekoupil. Takze nejde jen o internetovou masaz. Sam prodejce doufal, ze se na 1260 neco zmeni, ale vypada to, ze ne.. jak jsem rek, oni potrebujou prodavat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 22:02 | Nahoru | #38238
VikousS4> no já myslím, a to jsem asi neobjevil Ameriku ale vidí to každý, že to bude právě v těch moderních technologiích, v tomto případě DVT časování ventilů. Na Diavelu je v podstatě stejný motor jen bez DVT a tam mi to nebere nic. Neznám přesně detailně konstrukci DVT, ale ten tlak oleje, kterým se na ose vačky posouvají segmenty vůči sobě a tím mění časování, se někde asi projevuje v tom úniku. Nějak se mi nechce věřit tomu, že oproti starší verzi motoru bez DVT by nějak zásadně měnili konstrukci pístů a pístních kroužků, vodítek ventilů s jejich těsněním a tak. Ale na to jsou tu asi povolanější, kdo vědí lépe.
Jinak aby nedošlo k mejlce, ono se nedá říct doslova že to akceptuju v pravém smyslu toho slova, já bych byl taky radši, kdyby to nebralo nic, jen si s tím tak nějak nechci otravovat život a jinak dobrý pocit z motorky.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 22:04 | Nahoru | #38239
_Hans_> jé sorry, Tvůj příspěvek čtu až teď, co jsem napsal a odeslal svůj, tak se nediv, že píšu v kontextu ke Tvému textu vlastně blbost

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 22:30 | Nahoru | #38240
Jeste jsem ted trochu googlil a zkusim to vysvetlit, jak jsem pochopil a dava mi to smysl Problem je castecne zpusoben tim, ze ma motor DVT, ale spotrebu oleje nezpusobuje samotny DVT mechanismus, ale konfigurace casovani v nizkych konstantnich otackach (napriklad jizda dalnicnich 130 na sestku). V nizkych otackach je prekryv saciho a vyfukoveho ventilu (doba po kterou jsou otevrene zaroven vyfukovy a saci ventil na konci vyfukoveho zdivhu) maly. Tedy pri konci vyfukoveho zdvihu se saci ventil otevira pozdeji. Vzhledem k tomu, ze se jede na nizke otacky, je i skrtici klapka temer zavrena, takze ve valci vznika vetsi podtlak nez je obvykle. No a bohuzel side efekt je ten, ze motor si i pres pistni krouzky nasava do valce vic oleje nez je obvykle.

Ostatni Ducati na to nebudou tolik trpet, protoze maji prekryv nastaveny kompromisni pro rozumny chod dole i nahore. No i kdyz vlastne spis jen pro rozumny chod nahore D Takze protoze Ducati normalne dole nefungujou, tak tim vlastne konstrukteri vyresili, aby to nezralo olej D Jak elegantni

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 22:41 | Nahoru | #38241
JirkaS2> Mam to stejně jako Frennky.Naopak sem piš.Neni nad osobní zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 22:44 | Nahoru | #38242
_Hans_> Super, dobré vysvětlení, dalo by se navíc říct, že jsi asi nejlepší "hledač" na světě . Z toho tedy vyplývá, že komu to žere olej více, je vlastně moc pomalý . A naopak. A jelikož olej ve válci rovná se (tedy spálený olej ve válci) hodně čmoudíků z výfuku, tak vlastně kdo jezdí s DVT rychle, je veliký ekolog a toho by si měla společnost vážit, přispívá k dobrému životnímu prostředí . Takže varovat všechny, kdo na DVT chtějí přejít z cruiserů, to by byly spotřeby.
To se tedy DUCATI moc nepovedlo. To by snad bylo lepší, kdyby tam nechaly ty původní motory z modelů 2010-2014, co má třeba Tifone.

Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 22:51 | Nahoru | #38243
che che, tady to jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 22:52 | Nahoru | #38244

Petta píše: Vsak je to tam napsany. Uz to nebudem resit, kazdy to vidi jinak, ale prece se z toho neposerem..

Prodejce se vykeca na normu a vyrobce to nezajima. Potrebuje prodavat a ne resit, proc to bere. I kdybys mu reseni problemu prines na podnosu, posle te talian do hajzlu, ze ho to nezajima. Nestahne masiny z prodeje a nezmeni vyrobni program. On potrebuje prodavat. To treba bmw, to je jina pisnicka..



Prosimtě jenom se rozepiš,v čem je BMW jiná písnička
Nezapomeň teda napsat,že všechny vzducháče boxery od novoty žraly olej (čest výjimkám) a s najetejma km se to zlepšilo.Že u všech K1200 (jedno jestli v R,S,nebo LT) šly kolem 35kkm do hajzlu převodovky.Řadový 2V 800 ze začátku taky nebyly pokaždý uplnej šlágr ve spolehlivosti.U S1000RR si po odpojení baterky řj nepamatovala celý naprogramování na Q.S. (ze začátku výroby nebylo přeci,tak si ho okruháři nechali dodat)
A v dlouhodobym testu snad jako jediný co pamatuju GS LC odešlo na motor někdy kolem 30kkm,kdy jim prolítlo spojkový ložisko do motoru a bylo po něm...
V žádnym z těchhle případů nedělala fabrika NIC... Jenom vim svolávačce na lámající se kardany..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 23:09 | Nahoru | #38245
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou trable, bez ohledu na zemi původu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 23:11 | Nahoru | #38246
JirkaS2> Njn. Kdyz oni se v marketingovych materialech k DVT prave chlubi tim, ze vyhladili spodek, ale zaroven mohli na vrchu pridat 10 koniku Jestli je 160 koni u cestovniho endura adekvatni je jina diskuze

Na druhou stranu obcas se i vyrobce muze vydat spatnou cestou. Honda sveho casu mela VTEC a ten nasadila jen do VFR800 a dal v tom potom nepokracovala. Jenze ten VTEC narozdil od DVT mel jen dva stavy on/off. DVT umoznuje plynulou zmenu casovani, takze tam se da pomerne dost carovat. Teoreticky by vlastne pro snizeni spotreby toho oleje stacilo zmenit mapu DVT Uvidime do budoucna jak se bude nebo nebude DVT sirit.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 23:12 | Nahoru | #38247

FiZzeR píše: Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou trable, bez ohledu na zemi původu



V tom případě tahle : http://www.prvnikozi.cz/ firma nevyznívá uplně dobře

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 23:13 | Nahoru | #38248
JirkaS2> Ahoj Jirko S, je to na me moc dlouhe (na telefonu), muzes to zestrucnit? :) jestli je to duc, tak at zije, tak samo nemusis...:)
E: haha, trochu chlastam, takze tento prispevek patri k tomu prvnimu JirkoviS2...

Naposledy editováno 05.08.2018 23:15:58

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 23:14 | Nahoru | #38249
_Hans_> Nejsem žádnej motorář,ale jestli to žere kroužkama,tak tomu asi změny v načasování v hlavě už nepomůžou ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 06:27 | Nahoru | #38250
zmulin> jiny pristup v tom, ze kdyz upravce zavodnich motoru prisel na to, kde je chyba a zacal si spatny dil vyrabet sam a zaroven poslal echo do bmw, tak jeste ten tyden u nej bylo 5 lidi od bmw i se sefem odd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist