paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.8.2018 v 22:22 | Nahoru | #38191
... btw dneska mě nezávisle na sobě oslovili dva lidi, co dokázali zadřít "můj" motor. To se ty osmikila tak serou? Vždyť se tu řešilo, že už by měly být ok...

Btw dneska mi při podřazování zůstala viset převodovka mezi kvaltama a nešlo řadit nahoru ani dolu, musel jsem pustit spojku a spadlo to do dvojky, od tý doby zase cajk. Vlastnost, nebo blížící se trabl? Jestli není nakouřená vidlička třeba, párkrát už mi quickshifter nedořadil....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2018 v 22:40 | Nahoru | #38192
strakon> A zřejmě sulusnej oddíl co STS Chvojkovice Brod .

Naposledy editováno 05.08.2018 07:33:46

Milovníci Italských krásek

4.8.2018 v 22:47 | Nahoru | #38193
Dnes jsem byl s dětma v nějakých jeskyních a byl tam náma nějaký máník na TNT CR, kurva to je krásnej vehikl

Naposledy editováno 04.08.2018 22:47:46

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2018 v 23:04 | Nahoru | #38194

fsmoula píše: strakon> A zřejmě sulusnej oddíl co Hodkovice Brod



Chvojkovice woe

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2018 v 23:16 | Nahoru | #38195

t_freedom píše: Chvojkovice woe

asi ma kriticky den...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2018 v 23:16 | Nahoru | #38196

t_freedom píše: Chvojkovice woe



STS Chvojkovice Brod.

Naposledy editováno 04.08.2018 23:17:06

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 07:32 | Nahoru | #38197
t_freedom>

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 07:34 | Nahoru | #38198
caberg>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 12:34 | Nahoru | #38199

FiZzeR píše: ... btw dneska mě nezávisle na sobě oslovili dva lidi, co dokázali zadřít "můj" motor. To se ty osmikila tak serou? Vždyť se tu řešilo, že už by měly být ok...

Btw dneska mi při podřazování zůstala viset převodovka mezi kvaltama a nešlo řadit nahoru ani dolu, musel jsem pustit spojku a spadlo to do dvojky, od tý doby zase cajk. Vlastnost, nebo blížící se trabl? Jestli není nakouřená vidlička třeba, párkrát už mi quickshifter nedořadil....



Já vím o dvou 675kách... Jedná na klice, prej snad měly nějak blbě řešenou axiální reakci kliky.
Druhá na vrchu, ale tam si nejsem jistej jestli to nebyl majitel a hlídání hladiny oleje.
8mi kila jsem považoval za dotažený...

Naposledy editováno 05.08.2018 12:35:23

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 13:53 | Nahoru | #38200
t_freedom> to já právě taky Teď mi to rachtání a cinkání začíná v mysli nabývat neskutečných rozměrů

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 13:56 | Nahoru | #38201
Jsem před chvílí jel kolem bouračky, doklepával se tam v pangejtu motorkář, hnusnej pohled, až jsem se opotil

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 14:09 | Nahoru | #38202

strakon píše: Jsem před chvílí jel kolem bouračky, doklepával se tam v pangejtu motorkář, hnusnej pohled, až jsem se opotil



A čekáš aplaus či co? Nebo jak to souvisí s tématem?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 14:48 | Nahoru | #38203
Dovi 1. ,Ducati dabl.No hezká neděle

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 15:04 | Nahoru | #38204
FiZeR> to bylo jen mimo téma, já k tématu nic nemám, neb nejsem měnič a ani na nové superecht stroje nemám

Naposledy editováno 05.08.2018 15:05:12

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 15:28 | Nahoru | #38205
_Hans_> Ahoj kluci, omlouvám se předem za tento text, nejsem pravidelným přispěvatelem, jen sem občas mrknu a nechci Vám to tady "zasírat" nějakými kecy. Trochu bych ale chtěl přispět na stranu italských motorek, konkrétně DUCATI, které nyní sedlám. Nejsem už právě nejmladší, bude mi 50, k DUCATI jsem se dostal a dospěl k nim po různých jiných značkách, které jsem měl, jezdím od 15-ti let (i když s malou přestávkou, když přišli děti ).
V roce 2011 jsem si pořídil první DUCATI - Diavela, v roce 2015 pak přikoupil MTS 1200 a té bych se rád trochu zastal. V několika příspěvcích v posledních dnech se tady na ni snesla vlna kritiky ohledně různých věcí, hlavně teda kvůli spotřebě oleje a ucukanosti kolem 3 - 4 000 ot/min. Já mám tedy model DVT, mám zkušenost i s předchozím modelem MTS 2010-2014, tedy s tou, co má například zde přispívající Tifone. Nechci tady hájit ani celou značku DUCATI ani MTS do roztrhání těla, každý má jiné preference, někomu se líbí 2-vály, někomu 3-vály, někomu 4-vály. To je nakonec dobře, bylo by blbý, kdybysme jezdili všichni na jednom modelu, takže názory tohoto typu respektuji a rozumím jim, sám jsem prošel několika značkami a vždy při koupi jsem o nich tvrdil, že se mi líbí a vyhovují mi a opravdu to tak bylo, v podstatě něco podobnýho, jak to razí třeba Frenky. U DUCATI jsem se v poslední době zasekl (i když mám garáži i jedno HD - já vím, sorry vím že je to hrůza tahle kombinace ), nějak mi prostě vyhovují a hlavně se mi líbí.
K těm dotazům - nechci se s nikým dohadovat nebo přít, berte to jen jako příspěvek/zkušenost, ale žádné cukání v tom zmiňovaném otáčkovém spektru u MTS tedy nepociťuji, pokud tedy dvouválcové vibrace při přidání plynu nenazývám cukáním (naopak se mi to líbí a lidi, kterým to vadí, ti by si měli koupit 4-vály s hladkým chodem - to nemyslím jako urážku ale dobře míněnou radu), dokonce se nebojím napsat, že pokud nepotřebuju zrovna větší zrychlení třeba pro předjíždění a s plynem zacházím jen zlehka, sbírá se to od 2000 - 2500 ot. Myslím v běžném provozu při cestování, třeba i ve dvou. Na okruhu nevím, nejezdím tam, jsem založením požitkář a cestovatel . Minulý model byl pokud si pamatuju dost podobný, i když motor v porovnání s DVT působil trochu víc rošťácky, malinko divočeji (stejně jako to mám doma v porovnání s Diavelem, kde je naladěn trochu jinak než v MTS).
Ohledně spotřeby oleje - zde mi přijde, že síla internetu pracuje naplno. Nebo mám jen špatné informace od ostatních provozovatelů MTS DVT, nevím. Dělá se z toho větší problém, než to je, zdá se mi. A pokud toto někdo uvede jako důvod, proč si MTS nekoupí a jde radši do něčeho jiného a přitom se mu MTS líbí, tak to mi přijde trochu úsměvný.
Mě osobně to olej papalo malinko více, když to bylo nový (ale i tak do 0,3-0,4ltr na 1000km), jak přibývají kilometry, postupně to šlo dolů. Nyní mám asi 23000km a už nějaký čas se tomu nevěnuji, protože spotřeba oleje je v rozmezí 0,1-0,2ltr/1000km. Já vím, jsem klidnější a starší jezdec, ale zase bych se necharakterizoval, že jezdím páprdovsky, tak minimálně třetinu km myslím jezdím svižněji. Nenazval bych to pilou nebo sportovní jízdou, ale otáčky využívám až k červeným. Prostě to beru jako vlastnost a nijak to neřeším. Koneckonců to snad ani nestojí za řeč, v mém případě najezdím ročně na MTS asi 8 - 9000km, takže i kdyby to bylo na té horní hranici, tedy 0,2ltr/1000km (ale je to spíše méně), jedná se o 1,6ltr. Litr SHELLU 15W/50 kupuju za asi 190Kč, bavíme se tedy o cca. 300Kč/rok. Vzhledem k tomu, že do benzínu dám ročně zhruba nějakých 16000Kč (to jsem teď vypočetl, jinak to nehlídám), jde vlastně o prd. Stojí za to to zdlouhavě řešit, když se to nezhoršuje, ale naopak zlepšuje? Za mě říkám, že nee.
Jinak brácha a kamarád, co společně často jezdíme mají KTM Adventure (1190S a 1290S), tak i ve srovnání vychází MtS celkem dobře. Uznávám, že hlavně ta 1290 je větší divoch, ten motor jde odspodu o něco lépe, ale při cestování to není až tak důležité myslím. Nicméně jsou zase věci, ve kterých vede MTS, pro hodně lidí třeba design (je to taková "modelka"), kamarád třeba zase řeší nějaké kmitání řidítek hlavně při cestování s kufry, takže všechno má svý. Jak tu někdo psal, myslím TIFONE, důležitá je jediná věc, musí se Ti líbit, pak jsi schopen i něco odpustit. A ideální motorka, které by nebylo co odpouštět, podle mě neexistuje. Hlavně cestovní endura jsou vlastně o tom, komu se podaří poskládat nejlepší kompromis .
Tak sorry za dlouhý příspěvek, berte to jen jako názor jednoho z mnoha majitelů MTS, co si hájí svoje a pokud s tímto nesouhlasíte dobře, respektuju to a s nikým se dohadovat nebudu, já mám názor tento.
Ahoj JirkaS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 16:14 | Nahoru | #38206
JirkaS2> Velmi příjemné, smysluplné a nikoho neurážející čtení, které má hlavu a patu. Přispívej sem častěji .

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 16:47 | Nahoru | #38207
Ja nebudu chodit kolem horky kase. Spis nic nerikajici prispevek a ducati obhajovat netreba. Vsichni tady alespon jednu meli.. mne olej nezraly a stejne bych si ducati uz asi nekoupil. A jestli je usmevne, ze kvuli spotrebe oleje nekoupil mts, tak to zrovna nevim teda..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 17:30 | Nahoru | #38208
Petta> Přít se s Tebou nechci, ale nemyslím že "nic neříkající", snažil jsem se právě aby něco řekl. Nebo minimálně myslím, že tady ve vlákně je habakuk mnohem méně říkajících příspěvků.
Jak vím, chodí sem na toto vlákno i budoucí majitelé a zájemci o Ducati a třeba i MTS, hledají informace, zkušenosti, informace, a po přečtení těch příspěvků na které jsem reagoval by dle mě bylo zbytečné, aby si na základě těch možná zavádějících informací řekli, že je to šmejd a krám a já nevím co ještě a od koupě kvůli tomu odstoupili. Pokud to tedy pro někoho je důležité, jako pro Tebe, tak ať odstoupí, pokud jsou na tom podobně jako já, mohou vzít tuto konkrétní moji zkušenost v potaz a rozhodnout se dle sebe. Pro hromadu z nich/nás je MTS skvělá motorka. Jak jsem psal, můj názor nikomu nenutím, je to prostě taková zkušenost. Když se ve vlákně píše "A", mělo by se napsat i "B". Takže to ber tak, že to nebyl až tak příspěvek třeba pro Tebe a jiné členy, kteří znáte DUCATI jako své boty a jak píšeš, každý jste nějakou měl, ale spíše pro ty nové, hltající každou informaci. Když jsem ještě DUCATI neměl a vybíral, patřil jsem mezi ně a také hledal. Tak jestli Tě to uráží, že jsem přispěl, nečti to. Ahoj JirkaS.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 17:43 | Nahoru | #38209
JirkaS2> Já si taky myslel, že velkej streetfighter je dokonalej - není, má svý mouchy (např. pro město prakticky nepoužitelný, ale to je spíš z hlediska jízdních vlastností) jinak jsem po 2 500 ti.km docela spokojenej, olej nepapá (SV bylo na olej náročnější, ale nešlo o nic tragickýho). Ostřejší jízda mu chutná, dneska dvakrát rabštejnka a zpět, krásný zatáčky, slušnej asfalt, na hranu a bylo to super.... ale jak jdeš pod tři ti.ot. tak to stojí za hovno.
Takových objektivních názorů jako jsi sem dal je třeba....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 17:45 | Nahoru | #38210
Frennky> Díky Frennky, když bude o čem, velmi rád přispěju. Motorky jsou moje opravdová láska, a když nejde jezdit že je zima, nebo zase naopak až dost vedro jako teď (i když včera i dneska jsem na pár hodin jezdit byl, hned po ránu), tak mi dělá radost je alespoň přelešit, pokoukat, pomazlit v garáži, něco třeba namazat, opravit, a když ani to, tak fórum je dobrý relax sdílený se stejně postiženými. Tak díky a ahoj a ať MV slouží, krasavice. Fakt je ten 3-vál takový univerzál? Po Crustym (myslím že tak se jmenoval??) a Kawě, tedy 2-válcích, jak zaujal? Chybí Ti něco z 2-vál? Nejsem zvědavý jak vopice jen tak, na 3-válci jsem ještě nejel a někdy do budoucna nevylučuju třeba Triumpha (Explorer 1200 nebo jen Speed Tripla pro kratší vyjížďky), ty se mi taky líbí. Ne že bych se chtěl MTS zbavit, to zatím ne, ale léta letí a když se podívám kolik sezon mi tak asi ještě zbývá, chtěl bych zkusit ještě i to, dokud na to vylezu . JirkaS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 19:05 | Nahoru | #38211
JirkaS2> zaprve, kdyz sem neco napises, tak to lidi ctou, takze vety, kdyz se ti to nelibi, necti to, si nech do jinej vlaken. My tu nejsme trubicky, co se hned urazi. Pokud ti vadi kritika, nejsi tu spravne. O tvym prispevku se nema cenu prit, jestli je prinosny nebo ne. Presvedcovat me o svy pravde nemusis. Ze tobe nebere olej, neznamena, ze si zajemce musi letet koupit. To, ze neberou olej vsechny, to vime.. Tady lidi vidi veci vetsinou objektivne a nikdo se tu neboji nahazet spinu na svoji masinu. Takze kopat za ducati tady neni treba. A podepisovat se nemusis, vidim, kdo to psal pis si.tady, co chces, ale nebud prekvapeny z reakci. My se tu tady taky neplacame po zadech a rejpem do sebe, ale kdyz je treba, tak kdo vi, poradi, pomuze. Tak se prestan urazet, vem to sportovne a jdeme dal.. jen me nasralo, ze se mu vysmivas, ze si mts nekoupil, protoze bere olej. Kazdy vybira podle sveho..

Naposledy editováno 05.08.2018 19:06:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 19:14 | Nahoru | #38212
JirkaS2> Jasne, kdyz se motorka libi, tak clovek toleruje i nejake chybky Neni to tak davno, co jsem nadaval na Monstera 1200, ze to ma uplne blbe resene vyfukove svody a stupacky spolujezdce, takze se clovek nemuze kloudne vejit s nohama na stupacky Ale libi se mi. A ta sila toho velkyho dvouvalce... Takze jsem tu motorku stejne koupil, byt ojetou, rok 2014, kde jsou ty stupacky jeste horsi nez na rocniku 2017

Jeste k tomu ztraceni oleje. On je to problem v uvozovkach. Chapu Tvuj pohled a je jasny, ze kdyz o problemu vis, tak se s tim nejak srovnas. Ja vidim problem hlavne v ocekavani lidi - u motoru s vodnim chlazenim si zvykli, ze se prakticky po cely interval vymeny oleje na vetsine motorek olej neztraci. A DVT se najednou vymyka Na dovolenou s Multistradou je potreba brat litrovku oleje, coz ja naposled delal s Hondou CB 750, co mela natoceno 70000 km :)

Naposledy editováno 05.08.2018 19:18:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 19:33 | Nahoru | #38213
_Hans_> Jo to máš pravdu, ten litřík sebou je potřeba mít a je to otravné, protože ty original plastové kufry nejsou největší a to místo by šlo využít lépe. Zvláště, když jedeme ve dvou. To je pak sebou v kufrech halda zbytečností, které prý nutně budeme potřebovat, poučila mne žena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 19:48 | Nahoru | #38214
JirkaS2> no já ji nekoupil z toho, že mi ten motor nesedl a také z toho, že ten olej to bere už moc. Při nájezdu 20 000km za rok jsou jiné priority než pro člověka co najede 3000 za rok... a 90% jízdy ve dvou se musí také něco brát v potaz.

A u tvoje spotřeba do půl litru na 1000km je už trochu problém... což jsi neuznal ... tahle spotřeba je normální u levné motorky, ale ne u top cestovního stroje.

Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 19:54 | Nahoru | #38215
Něco ze včera. Sice to není italské, ale někomu se to bude líbit

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 20:00 | Nahoru | #38216
Tady to vypada jak agitka prodejce Ducati😄

Ja se dneska svezl na Liborovy Laverde 750. To je motorka z doby, kdy slovo ergonomie jeste nemelo zadnej vyznam. Po 100km bych z toho byl totalne rozbitej. Psat, ze to nejede by nebylo uplne pravda, holt je to 750 z konce devadesatek. Je to takovy trochu jalovy, do 6tis se moc nedeje, pak to jako zacne neco delat a kdyz uz to vypada, ze to konecne zatahne, tak zasahne omezovac a radis. A znova dokola. Kdyz se to drzi mezi 6 a 9krpm tak se s tim da celkem svižně, ale jakmile se motor dostane pod 6k, tak je treba rychle podradit. Jsem teda ted uz trochu zvyklej na SD, takze ten pocit je tim samozřejmě zkreslenej. Takovy predjizdeni je ale treba radne v hlave naplanovat, zkontrolovat otacky, kvalt, polohu plynu, rychlost predjizdeneho subjektu a kdyz to vsechno klapne, je mozny se do toho pustit😄

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 20:15 | Nahoru | #38217
dakarista> No já jsem se pak zpětně ve vlákně nepídil, kdo koupil a nekoupil a proč, nemyslel jsem nikoho konkrétního, jen jsem chtěl přispět s vlastní zkušeností, tak promiň, moje chyba. Jinak Tvým prioritám rozumím, proto jsem psal, že každému vyhoví něco jiného.
Jinak pokud to někomu žere 0,5ltr a víc, tak to je samozřejmě už dost. To alespoň dodatečně uznávám . Nezachytil jste někdo, jak se k tomu pak staví výrobce nebo dovozce? Jen se ohánějí oblíbenou větou "to je v normě" nebo to už někomu řešili opravou, výměnou nebo jinak? Pokud to vůbec má nějaký technický řešení, protože jsem nikde neviděl informaci, že by řekli, kudy to papá.

Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 20:18 | Nahoru | #38218
Čau draci jsem novým vlastníkem MTS 1200 rok 12 zatím mám sní najeto jen 1400km, ale jsem nad míru spokojen. Jen malá otazečka, při dálkových světlech mají svítit i tlumená??? Pač mě nesvítí a je to škoda když jsou tam 4 žarovky. Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 20:23 | Nahoru | #38219
Petta> Já nevim no...mně teda nepřišlo, že by se tady někdo někomu vysmíval. I Dakarista to vzal v poho. Ale každej asi máme jinej názor. O nic přece nejde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 20:41 | Nahoru | #38220

JirkaS2 píše: Frennky> Díky Frennky, když bude o čem, velmi rád přispěju. Motorky jsou moje opravdová láska, a když nejde jezdit že je zima, nebo zase naopak až dost vedro jako teď (i když včera i dneska jsem na pár hodin jezdit byl, hned po ránu), tak mi dělá radost je alespoň přelešit, pokoukat, pomazlit v garáži, něco třeba namazat, opravit, a když ani to, tak fórum je dobrý relax sdílený se stejně postiženými. Tak díky a ahoj a ať MV slouží, krasavice. Fakt je ten 3-vál takový univerzál? Po Crustym (myslím že tak se jmenoval??) a Kawě, tedy 2-válcích, jak zaujal? Chybí Ti něco z 2-vál? Nejsem zvědavý jak vopice jen tak, na 3-válci jsem ještě nejel a někdy do budoucna nevylučuju třeba Triumpha (Explorer 1200 nebo jen Speed Tripla pro kratší vyjížďky), ty se mi taky líbí. Ne že bych se chtěl MTS zbavit, to zatím ne, ale léta letí a když se podívám kolik sezon mi tak asi ještě zbývá, chtěl bych zkusit ještě i to, dokud na to vylezu . JirkaS



Já asi nejsem ten pravej, kterej umí přesně popsat pro druhý nějaký relevantní informace. Mně přijde, že reakce na plyn je fakt neuvěřitelná, vibruje to míň než Ducatky, chce to víc do otáček, jede to furt strašně (alespoň pro mě), ale zvukem a pocitem to není sterilní čtyřválec. Je to fakt tak nějak přesně mezi. 4válec jsem nikdy neměl - jen jsem se na něm párkrát projel. Nejsem ani žádnej závodník jako Freedom, ani žádnej testovací jezdec jako Zajoch, takže to všechno ber s rezervou. Nejlepší máš si to zkusit sám a uvidíš. A jakýpak 'kolik sezon mi ještě zbývá' ?! Vždyť jsme mladí kluci v nejlepších letech !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist