mám na Vás prozbu/ otázku 😀
moja jawka chvalabohu behá krásne ale problém nastáva pri štarte dam nohu na paku a jednoducho ju naštartujem lenže tu nastáva problém jak je páka v zábere vtedy motor chytí a vystrelí mi paku hore aj nohu
niekedy vie strelit do vyfuku a niekedy do karburátoru..... nevieem si z tym rady elektriku som šteloval poďla toho vydea
a karburator som nenašiel ale asi bude spravne lebo pekne buble nezdochýna a ide pekne do otáčiek
štve ma to aby sa niečo dnuka neodtrhlo asi jak je paka v zabere na 3-6 zube vtedy naskočí motor vyleti paka hore 😶 prosím o rady čo z tým ďakujem
1 reakcí na tento příspěvek štart problém štartpaka
Muzes to vyzkouset tak, ze parkrat propumpujes s vypnutym zapalovanim. Pak poradne slapnes a az bude startpaka i s nohou mimo zaber, otocis klickem. Nebo se na to vyprdni a zacni posilovat nohy. Pak ten kick, kdyz ho cekas, s prstem v nose ustojis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) štart problém štartpaka
1 reakcí na tento příspěvek štart problém štartpaka
podľa môjho deda čo mál niekedy jawy tak mi vravel ze ta paka je normálna že to robilo a robiť bude.. 😀 tak nwm mna iba štve keď ja silno kopnem motor sebe ja sebe aby som niečo neodlomil.. 😀 ☺
pionier21sport píše: sidar> dobrý nápad 😀 takže je to v pohode ? aj to že vie niekedy strelit do vyfuku to ešte berem lebo sa vie nekedy presať a čo je chyba ak strelí do karburátoru ?😀
taky mi to nekdy prdne do vyfuku, to kdyz tu startovni proceduru prezenu= moc smesi k zapaleni.
Dalsi moznosti je pustit se z mirneho svahu na dvojku, tam je to bez laborovani
1 reakcí na tento příspěvek štart problém štartpaka
Vic jezdi a mene sleduj vydea
to je jasné že viac jazdím ako sledujem vydea 😀 len elektriku neprídeš sam len tak 😀 ja som ju chcel nastaviť rýchlo a efektívne ☺ tak preto tie vydea pozerám ako idú druhé a ako ide moja čo mi chýba za diel čo by tam ako v originály malo byť aká štruba kde a td. 😀
1 reakcí na tento příspěvek štart problém štartpaka
1 reakcí na tento příspěvek štart problém štartpaka
Jeste dodam, ze moment kdy se zacina rozepinat kladivko a tedy moment, kdy svicka hazi jiskru, se nejlip identifikuje zarovkou pripojenou mezi svorku 1A a kostru.
Pridavam navod, co jsem kdysi sepsal:
1. Vymontuj svíčku a dej místo ní buď hodinky na předstih nebo kus drátu.
2. Mezi svorku 1A na svorkovnici dynama (je tam připojenej drát od kladívka a kondíku) a zem připoj žárovku (jedno jakou na 6V)
3. zapni zapalování a natoč motor tak, aby žárovka nesvítila (kontakty přerušovače jsou spojené)
4. pomalu otáčej motorem ve směru chodu (ve směru hodinových ručiček) až se rožne žárovka (kladívko se začne zvedat). Musíš točit s citem
5. Teď můžeš vypnout zapaování a budeš sledovat ten drát nebo hodinky a budeš otáčet dál motorem až píst vyjede do horní úvratě tj. drát se přestane zvedat. Při tomhle pootočení by měl drát vylézt o 4 mm nahoru (to je hodnota předstihu)
6. V horní úvrati zkotroluj odtrh - mezera na přerušovači - má být 0,4 mm. Pokud není povol šroubek a nastav to.
7. Zase zapni zapalování. Žárovka musí svítit (kontakty jsou rozpojené). Pomalu otáčej motorem v protisměru tak, aby drát klesl o 4 mm. Pokud žárovka zhasne dřív než budeš mít 4 mm, tak je malej předstih - seřídí se otočením celé destičky na dynamu proti směru hodinovejch ručiček. Pokud žárovka nezhasne je předstih velkej a to seřídíš pootočením destičky ve směru hodinovejch ručiček.
8. Provedeš kontrolu stejně jako v kroku 4 a 5.
Naposledy editováno 01.07.2018 11:21:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3894, 3895] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116844 | Včera v 22:11 dave-lister |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |