řešil někdo z vás otlačené záda od kufru/opěrky? Při delší trase se mi dělá bolestivý otlak kolem páteře, zkoušeli jsme sundat opěrku/nechat opěrku, jízda s páteřákem/bez páteřáku, výsledek pořád stejný
řešil to někdo a přišel na vychytávku? Krátké výlety se dají vydržet ale čeká nás dlouhá cesta a chce to nějak pořešit.
1 reakcí na tento příspěvek otlačené záda spolujezdce
zadna normalni motorka zadny operky nema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otlačené záda spolujezdce
Uzivatel507 píše: koupit normalni motorku, operky jsou dobry leda tak pro dedky a baby...
zadna normalni motorka zadny operky nema
normální motorky maj kufry na na kufrech opěrky občas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otlačené záda spolujezdce
jetam píše: normální motorky maj kufry na na kufrech opěrky občas
kufry chapu na dovolenou a jinak po zbytek roku je to na co? co potrebujes na motorce vic nez penezenku a klice? pak jezdi autem ne?
Uzivatel507 píše: kufry chapu na dovolenou a jinak po zbytek roku je to na co? co potrebujes na motorce vic nez penezenku a klice? pak jezdi autem ne?
bohužel někdo má velkou peněženku na moc peněz třeba jako já tak potřebujem kufr
1 reakcí na tento příspěvek otlačené záda spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otlačené záda spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otlačené záda spolujezdce
se-se píše: Carcharot> koukni na aktualní fotky. Při nárazu zepředu se to vyklopí nahoru a trubka je teď plně schovaná pod polstrem. Všechny ty úpravy místo spolujezdce udělaly opravdu pohodlným - bez problémů bez zastávky 200 km po malých silničkách.
Já chci tenhle cirkus vidět ve skutečnosti.
1 reakcí na tento příspěvek otlačené záda spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otlačené záda spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otlačené záda spolujezdce
se-se píše: Varánek1> každem druhej Hatlej nebo Goldwing je cirkus mnohem větší a nikdo se tomu nediví
Já se tomu nedivím. Jen by mne zajímalo co tomuhle říkaj čerti a jak s tím procházíš STK. A vážil si to kolik tam přibylo na váze. A chci se zeptat na co je ta nádrž pod levým kufrem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otlačené záda spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otlačené záda spolujezdce
se-se píše: Varánek1> všechno co tam je má buď homologaci nebo jí mít nemusí.Kdyby mě zastavili policajti, tak mě nemají co vytknout. Vím, že to vypadá divně, ale když začneš procházet jednu věc po druhé, tak vše má správný ečka i je správně namontováno. Sporný jsou asi jen ty podloketní opěrky, ale jsou na dva šrouby. První technická bude příští jaro. Velmi podrobně jsem prošel zákony a pro většinu rúzných zákazů o nichž se píše při STK opravdu není naprosto žádná opora v zákoně a do důsledku vzato u správního soudu by to STK většinou projela. Protože ale nemám v úmyslu tuto anabázi absolvovat, tak je všechno udělaný tak, že se to dá velice snadno sundat (kompletně tak do 10minut), aniž by se to po zpětné montáži muselo nějak nastavovat. Váhu jsem nezjištoval, ale zadní tlumič má o 2 stupně tvrdší pružinu. Pod levým kufrem je kanystr 6,5 L s vlastním čerpadlem a mezi kufrem a kolem je druhá baterie a čerpadlo kanystru. Pod pravým kufrem je velký box na náhradní díly a mezi kufrem a kolem je velký box na nářadí.Pod levým řidítkem je zamykatelná schránka na drobnosti. Na řidítkáchjsou dva satelity s ovladačí a přístroji (opět na rychlosundání).
Je to vybavený jak na expedici . To se na nějakou chystáš?