Kde berete +12V z klíčku? Pro další spínaní relé/světel/přídavných zařízení na Africe Twin. Jedná se mi o místo, které se dá nějak slušně nakrimpovat, napojit nebo rozvést - žádné zloděj spojky, stříhání drátů apod...
Předem díky. M.
Z baterky, kde je i extra pojistka, vedu "stíněný" kabel (+ střední žíla, - obalená žíla) na lešení pod přístrojovku, kde je kabel vyvedený a rozdvojený jak pro trvalé +, tak míří i do relátka pro klíčkem spínané +. Spínané + se pouští přes relátko, které dostává šťávu z modro-fialového drátu ze spínačky (napíchnuté z pinu konektoru spínačka-hlavní svazek) nebo z modro-černého drátu z konektoru pojistkové skříňky, který je jištěný 10 Amp. pojistkou ventilátoru)
RD-07 (pojistky pod podsedlovým plastem):
Z baterky, kde je i extra pojistka, vedu kabel + k relátku umístěnému u pojistkové skříňky pod pravým podsedlákem. Tady z pinů pojistky "A" (FAN = ventilátor) vezmu + pro spínání relátka (můžeš si vybrat, zda chceš modro-fialový nebo černý, který je jištěný 10 Amp. pojistkou ventilátoru). Od relátka potom vedu dva stíněné "kabely" (spínaných + střední žíla , - obalená žíla a trvalých + střední žíla , - obalená žíla) na lešení pod přístrojovku, kde to už je rozvedené pro dodatačné přístroje (zásuvka, voltmetr,...).
Tohle řešení se stíněným kabelem přímo z baterky se mi osvědčilo . Minimalizuje jak ztráty ve svazku (voltmetr měří přímo baterku, nikoliv napětí na nějaké parkovačce, kde to je klidně i o 0.5 V méně), tak je i relativně stabilní bez rušení (zapalovací cívky, špičky od ostatních relátek, čerpadla, apod.).
RD04 i RD-07: Pokud ti stačí napájet jen světla nebo zásuvku a nějaký ten úbytek napětí nebo špičky v něm ti nevadí, můžeš napíchnout přímo ten modro-fialový ze spínačky. Tento kabel je jištěný pouze přes hlavní 30 Amp. pojistku a jde do pojistkové skříňky, kde přes 10 Amp. pojistku změní barvu na černou (RD-07) či modro-černou (RD-04) a vynoří se jako klíčkem spínané + ventilátoru. Na rozdíl od červeno-černého ze spínačky už nic jiného nenapájí, takže jak samotný kabel, tak i kontakt ve spínačce není přídavnými fičurinami tolik namáhán.
Naposledy editováno 15.04.2018 09:47:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |