1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000
karel_john píše: Snažil jsem se ji různě naklánět až kontrolka FI zhasnula a chytlo to baz problému. Při rozjezdu se ale trošku zhoupnula a hned to chcíplo. To se opakovalo několikrát a teď už nechce zhasnout vůbec. Nevíte někdo, kde je to čidlo, které zhasíná motor, když se motorka položí. Budu rád za každou radu.
Náklonové čidlo je pod budíky za předním světlem, položka č. 11
http://ẅww.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2003/XL1000V+Varadero/367914/
Motorem jsem pootáčel i přes kvalt. V okamžiku, kdy kontrolka zhasne, tak normálně chytne. Ale pohnu s ní a hned chcípne.
• Otevřete obvod na přívodním vodiči ECM
• Chybný snímač úhlu náklonu
• Otevřete obvod v obvodu související s čidlem
• Chybné relé zastavení motoru
• Otevřete obvod v drátech, které souvisí s relé zastavení motoru
• Chybný spínač zastavení motoru
• Otevřete obvod v drázech spínače zastavovacího motoru
• Chybný spínač zapalování
• Vypálená pojistka PGM-FI (20 A)
• Otevřete obvod v uzemnění zastavení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000
http://www.motorkari...etail&ddid=35522
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000
Přepínačem na pravé rukojeti přepněte vypínač motoru do polohy vypnut > poté začněte startovat motor a současně při tom přepněte páčku do polohy zapnuto. Čerpadlo se rozběhne a motor hned naskočí.
Samozřejmě je to jen dočasné řešení, chyba někde bude, ale proč se tomu tak děje, na to jsem ještě nepřišel. Možná vadný snímač, anebo kabeláž od HIIS. udělá mi to jednou za 30 startování, ale tímhle nastartuji vždycky. Před 4 lety v Bulharsku jsem z toho byl pěkně vykulenej a miliónkrat zapnul a vypnul zapalování než se to podařilo rozběhnout, tohle funguje okamžitě.
Moc se mi nechce věřit že by to dělalo čidlo natočení vačky, to by se zapsalo do paměti chyb, a hlavně by to blblo i za jízdy apod. Tím že se nesepne ani čerpadlo bych spíš tipoval že bude opravdu problém systému HIIS.
Programování klíčků HISS do ECU se totiž provádí tak, že odpojíš kabel vedoucí k čidlu na klice a připojíš do něj "speciální" kabel. Tím ECU oznámíš, že se bude programovat. Jenže občas se stane, že při určité síle signálu z čidla si to ECU splete se signálem z programovacího kabelu.
Pro někoho to píšu moc složitě, pro jiného to velice zjednodušuji. Ale snad je to srozumitelné, proč po protočení motoru motorka naskočí, aniž by hlásila chybu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero | JadaH | 13 | 2.3.2024 v 07:15 mibor |
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 15 | 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204 |