1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
- zafixovat a zpevnit elektroinstalaci
- Dodelat ventilator
- Koupit pocitadlo motohodin ( prodejce udava pri ostre jizde menit po 1 000km, ale radeji to necham na 10 mH )
- Polepy CRF ( Monster energy )
- Mozna zakapnout vsechny sroubky Loctitem ( z doslechu, ze Cinske sroubky se rady povoluji )
Toto je zatim vse, doporuci mi jeste nekdo upravy po koupi ? Dekuji
PS: Nedocetl jsem se, pro kolik osob je moto ? ( dle meho pro jednu osobu )
Naposledy editováno 31.03.2016 23:49:13
Perfektní přístup je prodejna ve Zlíně, servis v záruce na dohodnutý čas přijedu , možnost přijet a odjet po ose na motu.
Koukám po endurku,a docela pěkné, našel jsem jednoho človíčka co má vvmx 450 /2013 a až na pár blbostí, to drží pohromadě.
Teda pokud s tím nechce někdo jezdit OF/ MX - podle mne na to ježdění enduro lesík políčko, rohlíky - ok.
Tlumiče v základu měkčí.
Teť co mne hryže, nenašel jsem tu žádného 4 majitele endura , 1 človíčka nebudu jmenovat s kterým se dělím o zkušenost z motem vvmx, údajně prodají ročně cca 100ks - to je od roku 13 cca 300kousků a žádná odezva , uživatelů mota, chci víc názorů.
Dnes odpověď ze Zlína ohledně nových moto:
Modely VVMX 450 2017 již se vstřikováním Delphi a řadou úprav v enduru budou ve dvou verzích: na tlumičích Fastac za 128000,-Kč a na tlumičích Whitepower ( Austria) zhruba o 18,500 dražší. Dostupné budou nejdřív v březnu 2017
Ceny modelů 2017 s DPH
VVMX 450 127.900,-
VVMX 250 114.900,-
VVMX 450 Motard 136.900,-
Tak to už je pěkné ranec, nemám odvahu za ty prachy bez názorů více majitelů koupit moto,
Tímto nechci tvrdit nic o tom zda je či není cena odpovídající kvalitě, zajedu si to omrknout do Zlína, ale pokud s tím najedu jen 5 minut , tak poznám hovno, jaký to má mouchy a klady.
Proto se taky rozepisuju a čekám rozumné odpovědi.
Text je to sračka - aniž byste se na ten svezli mne nezajímá, mám rád rýži a nic nehaním, dokud nemám důvod.
Díky moc Mrak
Naposledy editováno 06.12.2016 11:05:25
mám vvmx450 2013. Koupil jsem ji rok jetou. Přemýšlel jsem o značce, ale za ty prachy to byly samé vrány. Kámoš, co dělá motorky, mi poradil tuto a po počátečních problémech funguje super. Kluci kolem mě mají Hondy a koupili je za přibližně stejné peníze. Do oprav sypou více jak já a v lese to je srovnatelný. Jsem s ní spokojený a s ND opravdu není problém. Výhoda je, že ji mám na papírech a tak ji využívám i po silnici. Brůča má dobré postřehy a kdo chce dát 100.000 za moto, tak ať se nebojí.
Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=114765
Copyright © Motorkari.cz
http://www.vvmx450.eu/node/20
Máš to tam i s rozkreslením. Pozor, nejsou všechny díly totožné s Hondou.............třeba lamely spojky jsou shodné, ale koš má jiné drážkování, zadní tlumič pasuje komplet, ale předek má oproti Hondě číňan o cca 1mm silnější, plasty jsou záměnné jen s typem CRF 450X.......to X je podstatné - enduro. Na Rko to pasovat nebude. Takže to kopie 1:1 není.
Koupil jsem si tohle enduro a shanim na něj sedlo. Objednal jsem u p.Vizingera ten prý ale nemá a doporučil sedačku z Hondy, ale už ne z jakého roku.
Diky
Naposledy editováno 14.12.2021 07:20:16
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Motor jsem rozebral a byl bez zjevne priciny mlaceni. Volnobezka byla na kasi, ale jinak motor nejevil zadne vyraznejsi znamky opotrebeni. Pist mel vuli 0,05, valec bez opotrebeni, vacky bez opotrebeni, trosku vule na rolnicce, ventily vsechny tesnily, nezaklepane, prevodovka bez pittingu nebo ometenych kamenu, pouze na jednom kolecku lehce ustipnuty rozek bez vlivu na funkci, spojka jako nova, klika pevna, nerozcentrovana, pouze nejak divne ohrnuty jedno gufero. Rozvodak nevytahany a nesekajici se.
Po dlouhym patrani jsem usoudil, ze klepani bylo zpusobeno tim, ze o sebe zacaly strejchat dve sousedni kolecka v prevodovce kvuli malym vulim mezi nimi a mozna lehce zvysenou provozni vuli na hrideli. Nechtel jsem se trapit s nejakym zdlouhavym vymezovanim, tak jsem u nich nechal zbrousit kameny o 0,2mm a po kontrolnim zkouseni uz se k sobe kolecka pri pohybu nedostaly. Vymenila se volnobezka, preventivne lozisko u spojky a na vyvazovaku, pretesnilo se a sel do kupy. Po startu se klepani uz neobjevilo, takze zavada se podarila odstranit.
Musim rict, ze jsem byl prekvapeny z dobreho stavu motoru a verim, ze je to slusny zaklad na hobby jezdeni.
Co se tyce zbytku motorky, zaklad vypadal dobre, ale drobne detaily pokulhavaji. Spousta sroubu je napriklad zasroubovana misto do navarku nebo zavitu v ramu do lisovacich matic, ktere uz byly vetsinou vymackane a protacely se apod. Elektroinstalace se mi jevila celkem solidne provedena.
Celkove jsem z motorky nemel nejak spatny pocit a umel bych si ji v pohode predstavit na hobby jezdeni po kopcich i diky spz.
Na motorce jsem se i svezl a motor me prijemne prekvapil. Dobre radil, spojka jak na japonci, dobry vykon...na podvozku je ta nizsi cena znat, ale mozna by pomohl jeho repas a lepsi nastaveni. S brzdama jsem nemel problem.
Tolik me pocity k tomuto stroji v cene cca 50t kc.
Naposledy editováno 27.01.2024 21:19:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 | Babettttta | 41 | 3.2.2020 v 17:11 mariano |
VVMX 450 Shineray VV MX 450 | mrakoplaš80 | 15 | 17.2.2018 v 21:03 erwas |
Nechce startovat Shineray VV MX 450 | erwas | 19 | 27.10.2017 v 20:09 erwas |
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 | Cthulhu | 12 | 31.5.2017 v 21:30 puffybodie |
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 | pavelpavelpavel | 6 | 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel |