renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Shineray VV MX 450 (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník erwas
Vloženo 25.10.2017
Aktualizováno 21.2.2022
Zobrazeno 3 982x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Shineray, nebo aiswang, vvmx 450?Čína neznámá značka. Ale ono pozor dozvíte se, že je to kopie Hondy Crf? Je to pravda ostré enduro s plně nastavitelnými tlumičemi.

Více fotografii

Motorka koupena od Wizinger

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Hobikovi stačí, jezdí to závody?Čínský karburátor stojí za prd. Jde tam dát po malé úpravě keihin z Hondy crf. To je úplně jiná liga, jede jako pila zvedá se to na zadní. Váha v TP 112kg s papiramy? Lehký živý, trošku padá na předek při skákání. Hobik si po jezdí. Hlavně má El. Startér to se ocení, ráda se ulejva

Motorku bych doporučil pro - Pro hobby jezdce

Doplňky na motorce - Ladění výfuk, karburátor keihin,








Recenze

I- No zkušenosti moc opravdu nemám. Jinak ty náhradní díly jsou za pakatel, údržba klasická jaký pan taky krám jak se říká. Díly skladem, a hned, Zatím vše drží motorka koupena s pár km, celkově stav perfektní. Trošku se musí poladit časem. Ten karbce keihin je mazec to sladit s motorem, pak spojka aby vám šla na dva prsty, vyplatí se větší páčka u motoru na spojkovem lanku, přední brzda více síly na brždeni, jde to vyřešit gold frend deskami, Pak to půjde i na závody. II - No pojezdil jsem pár jízd. Je to docela silný enduro fakt, o proti Drž 400, dr650, tt600s. To se nedá srovnat. A když ji půjčím kámošům. Nevěří. Dokáže se to zvednout i na 4 stupeň. Hrabe a krásně se srovná a drží stopu. No motor hlavě spodek silnej, uvidíme co vydrží tlumiče, taky plně stavitelný.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
erwas
erwas napsal 15.11.18 v 00:52

Ahoj dravci. No tak jsem vvmx 450 prodal. Můžu už více napsat o motorce. Přesto že jsem se neuvěřitelně na ni kravil, a dal jsem ji plnou péči co potřebovala. Měla výkon jako prase!! Čínský karbec šel ven. Ale taky potom ta životnost šla do kopru! Je to Čína a taky zůstane!! Za mě tenhle model nebo rok výroby do 2015 vůbec nekupovat!! Myslím to vážně. Noví model už je otrochu lepší, poznáte ho že startuje na brnknuti , a má digital tacho a má středy kol cnc frézování i stupačky. A jsem nespokojený z Vizinger z Klatov, ten my pěkně dojebal servis na motorce!! Nikdy tam nekupujte motorku!! Opravdu nikdy... Klidně pište, odpovím co potřebujete. Tak zdar...

erwas
erwas napsal 03.11.18 v 00:35

Ahoj, jo dalo by se říct že jo jako u ostrého endura. Záleží jak za to moc tahaš a kde jezdíš v terénu,jo olej vydrží 8mth až 15 mth I více, píst mají pouze origo, nykasil nedělají koupíš rovnou noví válec za 4300kč a píst za 2000kc,těsnění 600kč,a lítám Mth mraky!!

VKS
VKS napsal 30.10.18 v 10:21

A jak je to se servisníma intervalama? Jako u ostrýho endura?

erwas
erwas napsal 20.02.18 v 11:29

Ahoj motorkáři. Musím tu ještě něco připsat. O tomhle čínském enduru. No co chcete za ty prachy! Ale musím říct, že šikovný kutil si poradí. Rozhodně Dete do novějšího modelu já mám model 2012.Model 2014 je už vychitanejsi, pokud možno kupujte to z karburátorem FCR keihin. Proč to pochopíte, až se svezete. Pokud ho tam dáte vy tak se připravte na to, že jako kopie Hondy to tu nefunguje ani náhodou. Každý motor chce něco jiného já jsem skončil na volnoběhžné trysek 38 a Hlavní 168minimalne a víš. Chtěl jsem to zapálit několikrát z tím Keihinem starší modely nevýhoda startování na El. Startér. Doporučuji koupit obě sady Vizinger Klatovy. Chytá my i z ladákem za studena i za tepla na Startér. Naprosto luxus. Je to nejsilnější čínská 450,a věřte že vás tahle motorka překvapí, i když jste zamindrakovani Japonci, dáte ji palec na horu. Nic se zatím nesype, a hlavně spotřební díly cokoliv Vizinger Klatovy za směšný peníze, je hustý že se kupují písty z téhle činy do Hondy a motaji na to hromadu moto hodin. Tlumiče? Je to o tom co si zaplatíte nové modely mají za příplatek lepší tlumiče. Z keihinem je to naklonovaná vsteklá bestie. Nedělám zde reklamu, ale dělím se ze skusenostmi! To pozor. Jak se říká každá rada drahá. Já rád zataham pořádně, jezdím pozadnim a opravdu to neřeším, sednu a dostává za uši. Prostě se kravim. Nejezdím závody, ale silnice, pole, louky, lesy. Časem pisnu něco. Tak zatím a doufám že nás bude víc

erwas
erwas napsal 27.01.18 v 19:07

Další zkušenosti. Servis. Měření tlaku pístu, řečeno motor jeví jako úplně noví, perfektní. Ventylové vůle udělané nové, ložiska krku, plus práce 2700kč.prvni investice. Mínus nemá to rádo víc trysku hlavní přes 160 horší starty, ukejvani volit menší 150 až 155.

Více komentářů



TOPlist