1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450
Hele ale kdyz uz tam budes, tak nesmis prijet s prazdnou, je ti to jasny? Opecovanou motorku poznas podle novych samolepek, takovej hint.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450
tomuto nerozumiem co si napisal ... co je to s prazdnou ? a " Opecovanou motorku poznas podle novych samolepek, takovej hint. "a to mam brat akoze vazne? ze nove nalepky tak je starane o motorku ?
Ta moto z odkazu by mi byla podezřelá tím, že má luxusní plasty a polepy - ty budou 100% nové. Otázka proč? Já na 2017 poškábal plasty za pár vyjížděk, tak to prostě je. Dále nemá provozní oděrky ani na místech, kde bych to čekal a kde k nim prostě přijdeš. Kartery úplně čistý, kyvka taky, brejle taky. Nepoškozenej příbal ... s ním to předpokládám nejezdilo ... Taky sedlo je jak nový. Gumy otočený, což je ok. Řetěz asi pomalu končí (ten bazmeg jde otočit, tak to možná ještě není full našponované), ale to v kontextu endura halířová položka. Nevím. Buď je to totální super kauf a nebo olítaná mrda, ze který se posereš.
Hlavne netroskar a kup silny enduro, neni nic horsiho nez v pulce kopce zjistit ze je to vydechlina, pak se placnes do cela jenze jak pustis riditka tak muzes spadnout, vis jak.
e: hele animals nahore ti jen zavidi, ze budes mit ostry enduro. To je cira zavist, kamo, vubec to ani necti.
Naposledy editováno 08.09.2017 14:59:17
Naposledy editováno 08.09.2017 15:30:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450
K VORovi, jo konkrétně díly motoru jsou z itálie a do týdne to máš doma. Dokonce teď minulej týden jsem objednával, toto pondělí dodavateli dorazila platba a včera ráno (čtvrtek) mi díly byly doručeny. Ložiska, gufera, o-kroužky jsou normovaných rozměrů, takže kupuju SKF. Díly brembo (pumpy a opravné sady) jsem sehnal dodavatele v německu, prachovky, gufera a pouzdra vidlic, to už bylo horší, ale sehnal jsem u nás. Píst u Ouhlehly, těsnení pod hlavu u nás, a ten českej dodavatel to má z itálie a tady to prodává za nižší cenu, než samotnej výrobce v itálii :-o 503 motory jsou bez olejovyho čerpadla a jsou na množství oleje citlivy. Když je málo a dlouho se to žene pod plnym, tak se velmi pravděpodobně zadře spodní ojniční ložisko. Ale výměna oleje je jen vypustit starej, vypláchnout sítko oleje, dát novej a jede se. 450 a 530 motory už čerpadla mají, životnost motoru je podstatně vyšší, ale filtr už je papírová vložka, takže výměna.
pendulum25 > já myslím, že EXC 250 4T bude do terénu pro začátek dobrá. Dneska už vyloženěně špatnou motorku nekoupíš. Spíš je to o tom, co a jak ti sedne. Na silnice...hlavně ty gumy půjdou rychle pryč. A nebudeš tam mít blinkry a zrcátka. A že by motoru došla v kopci síla, to nebude chyba motorky, ale jezdce. Prostě se to budeš učit.
E: tuhle variantu jsem ještě úplně nezavrhnul, byla by to ta rozumnější... Ale zde bych to otočil, koupil sm kvůli podvozku a papírům s sm kolama a dokoupil terénní kola, který prej v pohodě pasujou, jen bych tam hold musel nechat 320 kotouč, což asi do terénu úplně ideál není, ale snad by se to dalo... A kdybych časem řešil případnej nedostatek výkonu, dá se větší karbec... Uvidíme no...
Naposledy editováno 08.09.2017 16:30:34
Naposledy editováno 08.09.2017 16:40:54
1 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450
E: ale jestli nemáš vyloženě pádnej důvod proč výhradně 4t, tak bych se nebál vyzkoušet ani 2t...
Naposledy editováno 08.09.2017 20:28:54
Vyber 4t nebo 2t hodne zalezi na stylu jizdy, z ctyrkolky 700 budes zvyklej na traktor a tam ti vic sedne 4t. Je otazka co cekas, me osobne nejvic vyhovuje technicke hrani na vyjezdech, sjezdech a tak, a tam je 2t mnohem jemnejsi a prijemnejsi nez 4t. Ja bych do terenu 4t uz nechtel.
Univerzalni odpoved na to co hledas neni, vse je o zkusenostech a ocekavani.
1 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450
e: co treba EXC 350? delalo se to myslim od roku 2011 a vykonove to podle me bude taky vpohode, na zacatek urcite
Naposledy editováno 09.09.2017 13:33:29
1 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450
koupíš za 70. spotřebák v hajzlu (ale to je to nejmenší), vidle udělat, motor může za chvíli kleknout, jak na tom bude převodovka po tom čase ... a vzhledem k věku se do toho hrabalo xx lidí, strhaný závity, koplý kola, poztrácenej příbal, atd atd. Tak si alespoň dej bokem 30tis.
Animals21 píše: šetřit na nákupu závodní motorky je nesmysl a sám to brzo zjistíš. 130 bych bral jako minimum proto, abych měl nějakou jistotu, že to bude v nějakém rozumném stavu. tohle není bandit 600, co vydrží nesmysl.
koupíš za 70. spotřebák v hajzlu (ale to je to nejmenší), vidle udělat, motor může za chvíli kleknout, jak na tom bude převodovka po tom čase ... a vzhledem k věku se do toho hrabalo xx lidí, strhaný závity, koplý kola, poztrácenej příbal, atd atd. Tak si alespoň dej bokem 30tis.
presne tohle sem chtel napsat, ale uz sem s tim trochu ztratil nervy kezby to vsechno fungovalo tak, jak si to tady kazdej maluje
btw: chcem sa opytat motorky boli dost vysoke nedotiahol som z dvoma nohamy na zem chcem sa spytat ci sa neda neako nastavit tlmic zadny ked sadnem aby siel somnou dole dakujem chalani
prospeedy - raptor najezdí nesmysl, tady se bavíme o motorkách, co i při super údržbě najezdí skoro hovno :) jezdili jsme s kámošem silnice, potřebovali jsme klíč na svíčky a šroubovák , pak jsme přidali ostrý endura a máme vybavenou garáž jak lepší motoservis. Jestli mě chápeš.
Jestli to myslíte vážně, kupte kolem 150tis+, vybavení a držte se, stojí to za to!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 | Deny19 | 2 | 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros |
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 | zbysmen | 15 | 1.4.2024 v 22:15 assassin |
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Red Bull polepy KTM EXC 250 | EXC-Rider96 | 12 | 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |