RT - kufry jdou odnést (ke stanu, nebo na pokoj), motor produkuje vibrace a nemusí to každému vyhovovat, nutno více řadit - cuká to se spolujezdcem. Ochrana stále velmi dobrá - jen pro vyšší osoby doporučení vyššího plexi, stroj je "relativně" lehký a oproti LT poskytne vyšší zážitek z řízení s trochu menším komfortem. Asi univerzálnější stroj.
Já měl stejný problém, který jsem vyřešil starým modelem K 1200 GT - motor sametový, solidní výbava (ABS, tempomat, hefty + sedlo výhřev, plexi v el., kufry) a mohu si odnést kufry od motorky.
Kdyby mě nevadil vibrující projev boxera, šel bych do RT.
Posaď se, svez se a upřednostni styl používání.................a bude rozhodnuto. Přeji šťastnou ruku při výběru.
Hold bych se opakoval . Sedni, svez se a uvidíš, co Ti lépe sedne do ruky a pod zadkem :)
2 reakcí na tento příspěvek BMW čtyřválec nebo boxer ?
Po tom, co jsem si pořídil K1100RS bych volil řadovej 4-vál, úžasnej sametovej motor s lineárním zátahem bez potřeby řadit....trochu mě to RT začalo nudit...
Volil bych mezi mezi K1100LT (oproti K1200LT lehčí o 90 kg) a K1300GT.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW čtyřválec nebo boxer ?
seikos píše: K1200? Je k tomu nahradni prevodovka?
Trochu se ti to chlape plete. K 1200 LT ( RS/GT) jsou motorky se starou koncepcí "létající cihly" se čtyřválcem podél, suchou spojkou a klasickou převodovkou. Nejsou to stroje vybavené "japonským" čtyřválcem napříč, mokrou spojkou a kazetovou převodovkou, která je na modelech K 1200 problémová a na modelech K 1300 již fungující.
Káčkový motor i s celou koncepcí je z osmdesátých let (původně obsah 1000 a dvou ventil.................až 1200 čtyř ventil) a tím pádem snad vychytaný. Jenomže asi aby stíhali konkurenci, udělali zcela novou koncepci motorky..............jen nechápu, proč to označili stejně jako starý model - konkrétně K 1200 GT - potom z toho vznikají mystifikace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW čtyřválec nebo boxer ?
Brůča. píše: Trochu se ti to chlape plete. K 1200 LT ( RS/GT) jsou motorky se starou koncepcí "létající cihly" se čtyřválcem podél, suchou spojkou a klasickou převodovkou. Nejsou to stroje vybavené "japonským" čtyřválcem napříč, mokrou spojkou a kazetovou převodovkou, která je na modelech K 1200 problémová a na modelech K 1300 již fungující.
Káčkový motor i s celou koncepcí je z osmdesátých let (původně obsah 1000 a dvou ventil.................až 1200 čtyř ventil) a tím pádem snad vychytaný. Jenomže asi aby stíhali konkurenci, udělali zcela novou koncepci motorky..............jen nechápu, proč to označili stejně jako starý model - konkrétně K 1200 GT - potom z toho vznikají mystifikace
Naposledy editováno 10.07.2017 11:40:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW čtyřválec nebo boxer ?
I opovrhovaný italský motocykl byl "spolehlivější" a dokonce i čínský vehikl, který hobluji v terénu, když "přehlédnu" orezlé šrouby - což u terénní motorky nepovažuji za rozhodující - mě stojí servisně menší úsilí a i menší finance, než stroj s vrtulí ve znaku.
Nejsem přesvědčen o kvalitě německého stroje a závady, které se objevují při nájezdech desítek tisíc kilometrů, nejsou pro nezručného majitele zrovna finančně snesitelné.
(třeba kvalitní cementace kol převodovky s polským ložiskem nějak nekoresponduje - a to je originál z výroby - prostě předražený stroj vyrobený z průměrných součástek)
Jestli někdo chce jezdit, ať si koupí japonský stroj, jestli někdo touží po BMW, ať si koupí starou vránu vyrobenou ještě z poctivých materiálů - pohodlná těžká kráva sloužící k přesunu........................protože nové BMW je lehčí výkonnější stroj, který měl přinést zábavu a většinou přináší jen starosti.
Brůča. píše: ...Jestli někdo chce jezdit, ať si koupí japonský stroj, jestli někdo touží po BMW, ať si koupí starou vránu vyrobenou ještě z poctivých materiálů - pohodlná těžká kráva sloužící k přesunu........................protože nové BMW je lehčí výkonnější stroj, který měl přinést zábavu a většinou přináší jen starosti.
Svatá pravda, s BMW už jde o krk. BMW Telelever issue
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výmena spätného zrkadla BMW K 1200 LT | MCmilos | 10 | 31.5.2024 v 08:51 Popcom |
Celoroční motorka na dojíždění do p... [1, 2] BMW R 1150 RT, BMW R 1200 RT | Redguy | 49 | 28.5.2024 v 09:27 FrancisR |
výkon motoru BMW K 1200 LT | EmílekKapusta | 14 | 6.5.2024 v 07:10 Marťas33 |
Relé startéru BMW K 1200 LT | Juza26 | 11 | 28.4.2024 v 13:57 Juza26 |
Tempomat BMW K 1200 LT | C-4 | 10 | 25.4.2024 v 14:12 Z.I.P |