globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 10:27 | Nahoru | #211
e

Naposledy editováno 16.07.2017 11:52:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 10:29 | Nahoru | #212

Macomen0 píše: Je na to bohužel jediná odpověd zatím tvrdím a budu tvrdit že prohlídky jsou třeba . Nemáme smysl pro odpovědnost 40 let nás to tady učili a zbavit se toho je jak z hulením. To že někdo ojebává svoji práci i v našem řemeslu s tím souvisí protože kdyby všichni byli tak odpovědní nikdo by přeci nechtěl nemusel dávat všimné proč když by měli všechno ok!
To že stát systémově selhává víme všichni ať už nesmyslama v naší práci tak systémem kontrol PČR atd. Ale řešení je jediné nedat na kecy před volbama když vidíte že ministr ani po 4letech v úřadě nezná zákony které podepisuje.



Ale to si jen myslis a s tebou spousty dalsich statnich uredniku (ne STK opravdu neberu jak soukrome podnikani, pokud je neco narizene zakonem) omlouvate si tak pouze svoji zbytecnost a namlouvate nam ze jste strasne potrebni pro nasi bezpecnost, zdravi atd....

Pritom zadnou odpovednost nemate, tudiz k cemu ? Pokud dojde k havarii vinou spatneho technickeho stavu tak to stejne hodite na to ze se zhorsil az po technicke prohlidce. Pokud by tam tam odpovednost za stav vozidla byla, zadny technik by si nedovolil vzit uplatek za koukani jinam.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 11:31 | Nahoru | #213
Troufnu si tvrdit, že 50% "nefiremních" aut jezdí do servisu jen kvůli STK.
Kromě pravidelně nepravidelných výměn oleje a brzdových desek na to totiž lidi kašlou, prostě dokud to jezdí, tak je servis k ničemu!
Klientela "garážových servisů" jsou ve většině případů lidi, co potřebují projít STK.
Odpovídá tomu i stáří vozového parku v republice.
Typicky příklad rozsvícené kontrolky airbagu u 15 let starého auta, většinou japonec.Nebo pravidelná výměna brzdové kapaliny.Prasklé sklo.Díravý výfuk. atd.
Myslíte si, že člověk, nevydělávající ani zdaleka průměrnou mzdu tohle řeší?
... hlavně aby měl ajfouna, pořádnou plazmu a na cíga a na pivo.
Tohle je realita.
... teď jsem si vzpoměl!Podívejte se čím jezdí PPL a podobní, to jsou kolikrát zázraky.
Bohužel, přehazování a předhazování vlastní zodpovědnosti druhým je náš národní sport.Přesně tak jsme se vyrovnali i s komunismem!
... Macomen0 má ale výdrž!

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 11:34 | Nahoru | #214
Creck> Tohle je bohužel druhá stránka věci, naprosto související s tím, co jsem napsal.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 11:39 | Nahoru | #215
... a nekopte Ťuka do koulí, dyť by vás to mohlo bolet!
... jeho koule má Andrej v zubech!

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:02 | Nahoru | #216
ramlik> Ono ani nejde o Ťoka. Ministři nikdy nepřinesli pořádek, Ťok už je dosluhující. Spíš jde o to přinutit ho ještě k revizi současné situace na STK a upozornit, že vše je důsledkem diletantství jeho ministerstva a že opět překroutili směrnice EU k obrazu svému.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 12:03 | Nahoru | #217
A tomu nám motorkářům dopomáhej bůh a podzimní volby do parlamentu, ve kterých ministr kandiduje za Karlovarský kraj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:08 | Nahoru | #218
ramlik> Co PPL ale koukni se zblizka na G4Security nebo jak se to ted jmenuje. To jsou peklo stroje Proti nim je PPL vytlacena vonavka ze salonu Nicmene opet to potvrzuje to co rikam......ze STK uz desitelti neplni svoji funkci a k cemu tedy potom je?

PS: Mam starsi vuz, libi se mi, nechci novy, neni pro to absolutne zadny duvod. Proc bych s nim musel do predrazeneho autorizaku? Zaruku a dalsi veci uz to vubec neovlivni, ten "garazista" (normalni neautorizak servis) dela svoji praci dobre a neni to uplne silena palka. Takhle se da pokracovat do nekonecna, ale obecne vetsina lidi chce mit takovou vec v poradku, protoze proste si uvedomuji co to obnasi. Ale pokud je budou odirat ze vsech stran i za uplne nesmysly, tak je pak lehci a lepsi riskovat jezdit s vrakem nez si to opravit. Co porad ma kdo s tim starim vozoveho parku v republice? Kolik vidite denne Skoda 100, 120, Zigul, Trabant, Wartburg a podobne? Asi moc ne a ty co jo, tak jsou v lepsim stavu nez ty novejsi auta Podivejte se treba do Finska na bazar. Bezny inzerat je auto s vice nez 600.000km najezdu, stari treba 20 let a podobne ale vypada jak nove. Jednak do zimy potrebuje majitel at to auto vydrzi, ale druhak na to taky ma a kdyz by na to nemel, tak holt taky to bude vypadat jinak. A prosim vynechat dalsi pohadky o tom jak se maji lidi stehovat nebo dojizdet za praci a jak tam ma dojizdet, kdyz verejna doprava skoro nebo uplne zrusena tim smerem, vyplata nic moc a starsi auto je tytyty. To si pak vytvarime sami pro sebe takovy kruh, ktery cim dal vice pripomina vir v hajzlu

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:10 | Nahoru | #219

B12 píše: A tomu nám motorkářům dopomáhej bůh a podzimní volby do parlamentu, ve kterých ministr kandiduje za Karlovarský kraj.



Toho odrovna spolehlive, protoze jak vedi jako kazda spravna polistopadova baba, ze za vsechno mohou komunisti, Karlovy Vary jsou uz prakticky ruske vysostne uzemi a tim padem je za tim Putin jako puvodce vseho zla (cekam, kdy se objevi i to, ze vlastne ty STK, Dekra a tak jsou jeho napad ) na Zemi.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 12:14 | Nahoru | #220
A ještě se za mě, prosím, zeptej, proč má STK předepsáno, jak dlouho tam má vozidlo být a proč se to musí tak striktně dodržovat.

Podle mě je to holý nesmysl se všemi důsledky, které přináší.
Praxe je totiž taková, že se to snadno obejde (všichni víme jak), technik auto stejně prohlídne během deseti minut se vším a pak už se jen čeká. Podle mého názoru na osobák 10 minut +- bohatě stačí, protože techniků na STK si celkem vážím, neb moje zkušenosti jsou takové, že to nejsou blbci a něco o těch vozidlech ví a všichni víme, že znalci ví na co kouknout během pár sekund a téměř hned ví, co si o tom vozidle myslet. Změření sbíhavosti, brzd, kontrola a seřízení světel trvá v minutách.
Navíc tuto myšlenku podporuje i to, že technik nese osobní odpovědnost za provedenou kontrolu, tak ať to dělá jak chce, ať mu to trvá jak chce, to mi přeci pro konečnou kvalitu může být fuk.

On důsledek této hoviadiny opět útočí na naše peněženky, protože například když dříve bylo možné na jedné lince obsloužit cca 10 aut za hodinu (4 stanoviště, na každém jedno auto...), dneska jsou to tak 2 auta (přesné počty neznám), takže je vlastně zastropované množství obsloužených zákazníků, taktéž je omezen počet vozidel, které může jeden technik obsloužit (může vždy jen jedno) a podle kterých je hodnocen... a to všechni musí někdo zaplatit a kdo jinej, než zákazník? Tato hovadina přeci zvedla poměrně dost ceny těchto služeb a navíc i zasáhla do svobodného podnikání, protože u oblíbených STK jsou i nyní fronty, u neoblíbených nejsou, ale neznalí pak dávají přednost těm, kde nemusí čekat (bez ohledu na výsledek), což je podle mě jisté narušení podnikatelského prostředí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:23 | Nahoru | #221

puffybodie píše: Macomen0> Ja se nevztekam. Ja se smeju To je dost podstatny rozdil. Bohuzel dokud budou lide co nepochopi, ze at uz buzerace ala DE nebo nastupujici CZ nebo benevolence ala NL, tak ze kvalita vozoveho parku je vlastne stejna a tim padem, ze neni treba mit milion kontrol a zakonu na kdejakou blbost, tak se urcite nikam nepohneme.

Ale opet jsi to pekne zakecal, misto aby jsi odpovedel a vysvetlil, jak je mozne, ze kdyz je teda takova snaha o bezpecnost, tak jak mohla v CR vubec jezdit motorka s olackou a prisli na ni az v Rakousku (a i tam jen proto, ze byla zrovna akce a maji pifku na cizince [z vychodu], protoze jinde dny by v klidu projel i tam). Protoze veskere tyto situace a pripady (a nejen v CR) dokazuji a potvrzuji to co rikam ja


Na to je jednoduchá odpověď majitelel je zřejmě debil co si neumí zkontrolovat vozidlo před cestou, nechceš mi přece tvrdit že se mám každý den dotazovat jak vypadá jeho pneu nebo jestli už neblbni to přece nemůžeš myslet vážně . Nemáme kontrolovat jestli mu už brzo nedojde hajzlpapír

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:24 | Nahoru | #222

assassin píše: ja treba i bez STK zjistim ze starsi skodovky (hlavne fabie) sviti blbe, protoze oslnuji a stejne je z STK nevyhodite


Fabii pokud seřídíš na její hodnoty bude vždy oslňovat je to tak my trošku ubíráme ale upozorníme na to.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:29 | Nahoru | #223

Creck píše: Ale to si jen myslis a s tebou spousty dalsich statnich uredniku (ne STK opravdu neberu jak soukrome podnikani, pokud je neco narizene zakonem) omlouvate si tak pouze svoji zbytecnost a namlouvate nam ze jste strasne potrebni pro nasi bezpecnost, zdravi atd....

Pritom zadnou odpovednost nemate, tudiz k cemu ? Pokud dojde k havarii vinou spatneho technickeho stavu tak to stejne hodite na to ze se zhorsil az po technicke prohlidce. Pokud by tam tam odpovednost za stav vozidla byla, zadny technik by si nedovolil vzit uplatek za koukani jinam.


Ty opravdu žiješ evidenntně v jimém světě než já.Já totiž denně vidím lidi s čím přijíždí a práci některých servisů to ja katastrofa a uvědom si ti lidé tomu nerozumí ani nemusí dají to do servisu ti ochotně třeba vymění kotouče desky (na tom je vývar) ale hned vedle zhnilé trubky díra v nosníku to ee moc práce málo peněz.
A tihle lidi mi už kolikrát poděkovali protože JINÍ MRDALI NA SVOJI PRÁCI. Proto trvdím máme smysl nevím jestli to musí být taková papírová válka ale máme smysl.
A dokud to takové trdla jako ty nepochopí asi dlouho mít budem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:37 | Nahoru | #224
Macomen0> To po tobe samozrejme nechci Ale ty rikas, ze STK je od toho aby tady bylo bezpecneji a nejezdili vraky, ale po STK o tom voze 2 roky stejne nic nevite, takze neplnite funkci aby se tady jezdilo bezpecneji Navic spravne uvadis absurditu jestli nahodou nemate kontrolovat i hajzlpapir, ale to presne delate, kdyz po 20 let stare motorce chcete aby u original zrcatek to splnovalo nejaky nove definovany prumer (a videt je z toho uplne stejne na hovno, protoze jsou upevnena a umistena tak, ze stejne vidis jen ruce, ale s novym zrcatkem vidis vetsi cast ruky - jeden z mnoha prikladu moderni kontroly hajzlpapiru )

Tady neresime majitele s 0,5mm vzorku. Toho poresi Darwin v prvnim desti, resi se to, proc kvuli minimalnimu mnozstvi takovych je aplikovana automaticka vina na vsechny .

Vysvetli nam treba jak to teda funguje skrze ty diskuze v Praze, odborna jednani zastupcu ministerstva, STK, Dekry, Besip, PCR, ze jaksi porad tady mohou jezdit veci jako PPL, G4S, kamiony se "slicky" a podobne. Prece kdyz je ukolem STK takove neduhy odstranovat, tak jak je mozne, ze (at nezeru) poslednich 7 let tady porad jsou na silnici a potkavam je denne?

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:37 | Nahoru | #225

Sofía píše: A ještě se za mě, prosím, zeptej, proč má STK předepsáno, jak dlouho tam má vozidlo být a proč se to musí tak striktně dodržovat.

Podle mě je to holý nesmysl se všemi důsledky, které přináší.
Praxe je totiž taková, že se to snadno obejde (všichni víme jak), technik auto stejně prohlídne během deseti minut se vším a pak už se jen čeká. Podle mého názoru na osobák 10 minut +- bohatě stačí, protože techniků na STK si celkem vážím, neb moje zkušenosti jsou takové, že to nejsou blbci a něco o těch vozidlech ví a všichni víme, že znalci ví na co kouknout během pár sekund a téměř hned ví, co si o tom vozidle myslet. Změření sbíhavosti, brzd, kontrola a seřízení světel trvá v minutách.
Navíc tuto myšlenku podporuje i to, že technik nese osobní odpovědnost za provedenou kontrolu, tak ať to dělá jak chce, ať mu to trvá jak chce, to mi přeci pro konečnou kvalitu může být fuk.

On důsledek této hoviadiny opět útočí na naše peněženky, protože například když dříve bylo možné na jedné lince obsloužit cca 10 aut za hodinu (4 stanoviště, na každém jedno auto...), dneska jsou to tak 2 auta (přesné počty neznám), takže je vlastně zastropované množství obsloužených zákazníků, taktéž je omezen počet vozidel, které může jeden technik obsloužit (může vždy jen jedno) a podle kterých je hodnocen... a to všechni musí někdo zaplatit a kdo jinej, než zákazník? Tato hovadina přeci zvedla poměrně dost ceny těchto služeb a navíc i zasáhla do svobodného podnikání, protože u oblíbených STK jsou i nyní fronty, u neoblíbených nejsou, ale neznalí pak dávají přednost těm, kde nemusí čekat (bez ohledu na výsledek), což je podle mě jisté narušení podnikatelského prostředí.



Je to výsledek průměrného času prohlídek ale nikde není psáno že ho musíš dodržet ale musíš si to obhájit. jde o to že ty uděláš pěkno oktávku zhruba 20 min pokud děláš co máš vše jde pěkně.
No a pak máš na lince kontrolu a drbeš se ze starým křápem kde popisuješ závady ukazuješ majiteli co ajak udělat a najednou si tam 45 min. Jo to se mi povedlo i u vozíku než sem mu sepsal co a jak protože ty naše popisy závad co vyjedou automaticky ti nic neřeknou.

Naposledy editováno 07.07.2017 12:38:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:40 | Nahoru | #226

Macomen0 píše: Fabii pokud seřídíš na její hodnoty bude vždy oslňovat je to tak my trošku ubíráme ale upozorníme na to.



Koho jste upozornili? Co popisujes je vlastne porusovani zakonu a vami vydanych/aplikovanych narizeni. Budiz, aplikujete logikua selsky rozum, body pro vas. Ale jestli upozornujete ridice, tak to je asi dost k nicemu ze ano. Mate upozornit vyrobce, Dekru, PCR, ministerstvo a zjednat napravu vzhledem k tomu kolik tech vozu je u nas na silnici. Ze asi neni nutne na kazdou kravinu predpis, ale serizovat svetla pomoci pristroje co na to je a neposilat kvuli tomu majitele od certa k dablu, ale rovnou to nastavit (automaticky vsichni, ne ze jeden jo, druhy ne, treti mozna kazdy lichy tyden)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:44 | Nahoru | #227

Macomen0 píše: Ty opravdu žiješ evidenntně v jimém světě než já.Já totiž denně vidím lidi s čím přijíždí a práci některých servisů to ja katastrofa a uvědom si ti lidé tomu nerozumí ani nemusí dají to do servisu ti ochotně třeba vymění kotouče desky (na tom je vývar) ale hned vedle zhnilé trubky díra v nosníku to ee moc práce málo peněz.
A tihle lidi mi už kolikrát poděkovali protože JINÍ MRDALI NA SVOJI PRÁCI. Proto trvdím máme smysl nevím jestli to musí být taková papírová válka ale máme smysl.
A dokud to takové trdla jako ty nepochopí asi dlouho mít budem.



Dej si auto spravit do skoly, ktera uci budouci "automechaniky". Provozuji to jako servis, normalne legalne a budes koukat co od tama leze za "opravy" vcetne veci jako neutazena kola, koutouce, obracene kotouce atd. atd. Mozna by nebylo od veci presunout STK na skolu aby z tech skol sli lidi co umi veci opravit a ne jeste vice znicit a vy to pak jako majitele dostanete sezrat na nekolikrat od STK, nutnosti dalsi opravy a pripadne i od pojistovny kdyz se neco semele nez se na to prijde (dnes ma opravdu malokdo cas a zazemi si delat tyhle opravy sam)

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 12:47 | Nahoru | #228
Jo poslední technická byla sranda Většinu času zabil tím, že na všem hledal E. Originál zrcátko měřil metrem (E zespodu přehlédl). Potom mě chtěl vyhodit za výfuk bez E, než jsem mu musel ukázat, že to je taky originál a to E tam je. Pak měl řeči že mi chybí hlavní stojan, což je taky vážná závada, což následně zjistil že vlastně není a originál se nedává. Nakonec protokol "bez závad". A nejlepší na tom je, že jsem den předem moto špatně smontoval na jedné hadici netěsnil vymačkaný O kroužek. Motor celý zechcaný olejem, ale toho si nevšiml, protože ho zajímaly hlavně homologované díly a nebezpečné závady si nevšiml

Naposledy editováno 07.07.2017 12:49:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:48 | Nahoru | #229

puffybodie píše: Macomen0> To po tobe samozrejme nechci Ale ty rikas, ze STK je od toho aby tady bylo bezpecneji a nejezdili vraky, ale po STK o tom voze 2 roky stejne nic nevite, takze neplnite funkci aby se tady jezdilo bezpecneji Navic spravne uvadis absurditu jestli nahodou nemate kontrolovat i hajzlpapir, ale to presne delate, kdyz po 20 let stare motorce chcete aby u original zrcatek to splnovalo nejaky nove definovany prumer (a videt je z toho uplne stejne na hovno, protoze jsou upevnena a umistena tak, ze stejne vidis jen ruce, ale s novym zrcatkem vidis vetsi cast ruky - jeden z mnoha prikladu moderni kontroly hajzlpapiru )

Tady neresime majitele s 0,5mm vzorku. Toho poresi Darwin v prvnim desti, resi se to, proc kvuli minimalnimu mnozstvi takovych je aplikovana automaticka vina na vsechny .

Vysvetli nam treba jak to teda funguje skrze ty diskuze v Praze, odborna jednani zastupcu ministerstva, STK, Dekry, Besip, PCR, ze jaksi porad tady mohou jezdit veci jako PPL, G4S, kamiony se "slicky" a podobne. Prece kdyz je ukolem STK takove neduhy odstranovat, tak jak je mozne, ze (at nezeru) poslednich 7 let tady porad jsou na silnici a potkavam je denne?



Proto taky dělíme závady na lehké (tzn ty které jsou ale neohrožují) a tam by správně mohlo být upozornění že pneu má třeba už jen 40 %. atd.máš pravdu proto hodně takových věcí píšem do poznámek třeba platnost lpg láhve. Ale nedat mu STK nemůžeš to máš na krku hned žalobu. protože v dané chvíli to měl OK.
Pořád nechápeš smysl stk dnešní doby je to o tom donutit LIDI popř. servis aby aspoň jednou za dva roky to vozidlo bylo v nějakém stavu protože se na to sere.
Já taky tvrdím že by jsme měli možná časem vypadat jinak jako že přijedem a bude protokol o tom v jakém je vozidlo stavu třeba jako při koupi a tak a bude záležet na majiteli co s tím provede ale ty si ani nedokážeš představit s čím by lidi byli schopní jezdit. Třeba i proto že jim to opravář neřekne co kdyby to nedejbože chtěli spravit.

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 12:55 | Nahoru | #230
No a ještě nevím jak fungují jednání ale někdy mi přijde že žádná nejsou. DEKRA měsíčne připomínkuje naše návrhy asi 30 na ministerstvu a to když je dobrá konstelace hvězd odpoví na jeden nebo dva ne že ho uznají ale pouze odpoví třeba ve stylu "budeme se zabývat ale teď nemáme kapacity".
To jen co víme pokud se dostaneme do prahy. To že se tam při přezkoušení po testech a ústních třeba pak bavíme z někým z mdčr je skoro zázrak že neuteče protože tak ja vy na mě, tak my na ně a to pak je prdel. Posledně tam by Kadlec sakra odolnej chlap ten toho fakt vydržel.

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:58 | Nahoru | #231

kubacech píše: Jo poslední technická byla sranda Většinu času zabil tím, že na všem hledal E. Originál zrcátko měřil metrem (E zespodu přehlédl). Potom mě chtěl vyhodit za výfuk bez E, než jsem mu musel ukázat, že to je taky originál a to E tam je. Pak měl řeči že mi chybí hlavní stojan, což je taky vážná závada, což následně zjistil že vlastně není a originál se nedává. Nakonec protokol "bez závad". A nejlepší na tom je, že jsem den předem moto špatně smontoval na jedné hadici netěsnil vymačkaný O kroužek. Motor celý zechcaný olejem, ale toho si nevšiml, protože ho zajímaly hlavně homologované díly a nebezpečné závady si nevšiml


No a to je bohužel taky naše vizitka někteří jsou tak rozklepaní z těch fotek že to pak ta TK vypadá jak vypadá. V tom ti dám za pravdu prostě to tak je vím o tom.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:59 | Nahoru | #232

Macomen0 píše: Ty opravdu žiješ evidenntně v jimém světě než já.Já totiž denně vidím lidi s čím přijíždí a práci některých servisů to ja katastrofa a uvědom si ti lidé tomu nerozumí ani nemusí dají to do servisu ti ochotně třeba vymění kotouče desky (na tom je vývar) ale hned vedle zhnilé trubky díra v nosníku to ee moc práce málo peněz.
A tihle lidi mi už kolikrát poděkovali protože JINÍ MRDALI NA SVOJI PRÁCI. Proto trvdím máme smysl nevím jestli to musí být taková papírová válka ale máme smysl.
A dokud to takové trdla jako ty nepochopí asi dlouho mít budem.



To sis ted vymyslel ze jo ?

Nekdo prijede ve starem vraku a podekuje ti za to zes mu nasel diru v nosniku a vyhodil ho bez znamky ? To je opravdu k zasmani

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 13:03 | Nahoru | #233

puffybodie píše: Koho jste upozornili? Co popisujes je vlastne porusovani zakonu a vami vydanych/aplikovanych narizeni. Budiz, aplikujete logikua selsky rozum, body pro vas. Ale jestli upozornujete ridice, tak to je asi dost k nicemu ze ano. Mate upozornit vyrobce, Dekru, PCR, ministerstvo a zjednat napravu vzhledem k tomu kolik tech vozu je u nas na silnici. Ze asi neni nutne na kazdou kravinu predpis, ale serizovat svetla pomoci pristroje co na to je a neposilat kvuli tomu majitele od certa k dablu, ale rovnou to nastavit (automaticky vsichni, ne ze jeden jo, druhy ne, treti mozna kazdy lichy tyden)


Nesouhlasím seřídit světla ano ale jen pokud to lze!! tzn pokud ucítím trochu odpor šroubku že bych ho urval nechám toho jak závadu vyhodnotím je jiná věc ale seřizovat to nebudu a důvod už za mě napsal myslím někdo nahoře.
Jo a škodovka o tom ví. Aspoň podle kluků ze škušebny

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 13:06 | Nahoru | #234
puffybodie> jo G4S je taky dobrý!
... neměl jsem v úmyslu " snižovat kvalitu práce" garážových servisů! Jen poukazuji na "typ práce" - ala- "aby to prošlo STK" , který vyžadují sami zákazníci!
Se stářím vozového parku by nebyl žádný problém, kdyby se ti lidi o to náležitě starali! ...viz tvůj příklad z Finska.
... ale tohle všechno začíná už výchovou, od dětství, školství, atd. takže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 13:07 | Nahoru | #235

puffybodie píše: Dej si auto spravit do skoly, ktera uci budouci "automechaniky". Provozuji to jako servis, normalne legalne a budes koukat co od tama leze za "opravy" vcetne veci jako neutazena kola, koutouce, obracene kotouce atd. atd. Mozna by nebylo od veci presunout STK na skolu aby z tech skol sli lidi co umi veci opravit a ne jeste vice znicit a vy to pak jako majitele dostanete sezrat na nekolikrat od STK, nutnosti dalsi opravy a pripadne i od pojistovny kdyz se neco semele nez se na to prijde (dnes ma opravdu malokdo cas a zazemi si delat tyhle opravy sam)


Vím Takovou školu tady máme to by bylo na román. Ale to mě bohužel utvrzuje jen v tom (a to jsi mi potvrdil) že budem třeba nevím v jaké formě jak budeme vypadat ale budem třeba.
Už se chystá a testuje další novinka mini testery do OBD tkzv. Mělo by to zkontrovat důležité řídící jednotky ne jen jestli někdo omrdal kontrolky jako dnes.
To jsou jedny z mála pozitivních věcí ne všude to asi dělají při serviskách jako v BMW

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 13:09 | Nahoru | #236
Macomen0> Jenze to se operuje s predpokladem, ze neco muze realne ty lidi co to flakaji aspon jednou za 2 roky zajet na nejaky servis donutit. A jak znamo, tak clovek pokud sam nechce, tak s nim nic nehne (vynecham diktatora nejakeho ). Ze budou jednou v daleke ruzove budoucnosti vsichni stejni a dokonali je cira a prosta fikce a takovou i zustane. Obecne vetsina lidi se stara o to v cem jezdi, pak jsou takovi co musi jezdit, ale mohou jen v tom na co maji, pak jsou takovi co na to serou uplne a pak tu jsou firmy kde hlavnim mottem je maximalni zisk s minimalnimi naklady coz plati jak pro mzdu zamestnance, tak i udrzbu toho v cem musi denne v praci jezdit. Mas treba pocit, ze kdyz ti tam nekdo prijede s totalnim vrakem, ty mu najdes hromady zavad, pak se on zacne vztekat, tak ze bude sdilet tvuj nazor a ze to uzna a ze se polepsi a priste bude auto jak vysperkovane? Ale no tak, zcela jiste nejsi tak naivni. Tenhle typ cloveka tam bude porad s vrakem jen z principu. Stejne jako recidivni zlodej se nezacne zivit normalni praci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 13:11 | Nahoru | #237
..tývole, ..a pak to dopada takhle

kubacech> hele na stojanek jsem onehda schvalne koukal, a povinny neni (jedine ze by to byl zasah do konstrukce, to kdyby byl pevne spojeny s ramem a urizl bys ho) ! stejne tak jako zapalovani+starter.. ale oboji to je asi tak nejak "praktictejsi" nez startovat ze stojanu pres zadni kolo alá motogp

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 13:12 | Nahoru | #238

Creck píše: To sis ted vymyslel ze jo ?

Nekdo prijede ve starem vraku a podekuje ti za to zes mu nasel diru v nosniku a vyhodil ho bez znamky ? To je opravdu k zasmani



Zklamu tě ne všichi nejsou evidentně takové prasata. prostě dají nachystat auto na STK a někdo se na to vysere.Proto to lidem ukazuju volám je do kanálu. je to obrana i pro mě.
Hned se totiž vidí kdo se na to kdo vysral.
Ale je vidět že ty opravdu asi vůbec netušíš co se na stanici dělá.

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 13:16 | Nahoru | #239
Macomen0> Obecne nejak postradam ve vsech debatach proc vlastne v ramci EU, kdyz uz do ni patrime muze byt situace takova jake je v NL, pak to co je u nas v CZ, pak moznosti prestaveb v DE vs my nebo Norsko (ale ti samozrejme nejsou v EU kompletne, jen to co potrebuji a hodi se jim ) a porovnani treba s USA matkou vsech nasich vzoru (). Hlavne prosim at nekdo netvrdi, ze v USA je spolecnost nekde dal nebo neco podobneho, tenhle pokus konci pri prvnim setkani s nejakym hluboce vericim z Jihu nebo beznym 400kg zakaznikem Wallmartu, ktery tam dojede s autem co vypada jak pes a zbytek cesty se pohybuje na elektrickem voziku

Dala si nektera z tech odbornych poradnich skupin opravdu tu praci srovnat tyto veci vcetne realnych dat ze statistik o tom kolik opravdu zavini nehod technicky stav vozu v zemi kde se to "hlida" vs nehlida? Clovek by jim pak i odpustil ty penize co to stoji, kdyby se opravdu venovali tomuto a sli z toho realne vysledky.

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 13:17 | Nahoru | #240


brzdy cez wifi a oprava čepu samo domo.
a neuhádneš kde je to foceno

Naposledy editováno 07.07.2017 13:18:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist