Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Stev píše: assassin> nechci, úplně mi stačí když to vysvětlíte i pro blbce a jak ze vstupních 100 uděláte 200 když tam není síla od držáku třmenů a kotouče.
když je na dvou pístech,na každém tlak 100,tak to dohromady není 200.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
tohle je easy mechanismus, ale je dobry si to pak nepredstavovat stylem jak to delas - dokud si na to mozek nezvykne - a proste verit "skolnim pouckam" nakreslit si to, nakreslit sily co kde pusobi, uvedomit si, ze vyslednice sil musi byt "0" pokud ma teleso zustat na miste a smirit se s tim ze to je tak jak to vyjde :) on pak zacne mozek po case "videt jinak"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Já sem rád, protože se těším na fotky a jak to bude vypadat, ale na svojí motorce bych to nedělal. Ale rád se podívám na výsledek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: assassin> já ty věci postupně předělávám. Držáky stupaček mají již třetí tvar, už vyhovují a až na to dojde, tak uďělám i nějakou kulatější verzi. Svěrka čerpadla je ošklivá a je to totéž. normálně je víceméně schovaná za kufrem. I to jsem psal, že na kanystr plánuji obal. Prostě všechno postupně. Kdybych sem dal současný fotky, tak už bas viděl, že motorka vypadá zas dost jinak.
hele jak rikam, ja na tebe nechci utocit. muj otec je nejspis v tvem veku. taky ma desitky let praxe v konstrukci. taky tak trochu ferda mravenec - na svoje stroje dela elektriku, programovani PLC apod... takze te asi docela chapu.
ale nektere aspekty tveho vyjadrovani - a nejspis i mysleni (treba ten predpoklad, ze ostatni jsou blbci je citit pomerne casto) zas pochopit nedokazu, to je cely.
btw ve sve profesi jsem za posledni roky potkal desitky, mozna stovky konstrukteru a to tvoje "chovani" mi jaksi nesedi k chovani tech z nich ktere povazuju za "spickove" - ale treba je to jen zamlzeno komunikaci pres forum, uz tu znam dost lidi osobne a ve skutecnosti jsme docela dost rozdilni nez jak to vypada tady...
Naposledy editováno 26.05.2017 11:35:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: PetrL3> teď mám chvíli čas tak jsem se zaběhl znou podívat. Dovnitř je nezi paprsky a brzdičem méně než 2 cm. Tam bych fakt asi s pevným neuspěl. Ono i to hledání je problematický, protože na stránkách výrobců výkresy nejsou. Leda by měli modely na nějakěm 3d serveru ale dost pochybuji to jse tedy nezkoumal. Tý technický se nebojím kdyby tak 2 šrouby a spojovací hadice a je to dole.
ted jsem meril svuj predni brzdic - ma brzdic smerem dovnitr (od kotouce) 35mm .
mito7 píše: Když bude plovoucí třmen s jedním pístkem a nebo pevný třmen s 2 stejnýma pístkama po jednom z každé strany a půjde do nich stejný tlak brzdové kapaliny tak ten pevnej bude brzdit větší silou!
no pokud budem brat teoretickej model - tzn tlaky, sily a nic jineho (deformace atd) tak opravdu ne. tohle jsem tak trosku necekal, na tomhle "vas" se-se pekne uvari a me s "vama" protoze jsem opravdu nepredpokladal, ze je tu rozpor uz jen v chapani zakladnich zakonu fyziky (Newton)
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Ale hlavně nemám sebemenší důvod k nějaké servilitě. Jen proto abych nevypadal neskromně?
A tedy s těmi stovkami to přeháníš o řád. Já za život potkal konstruktérů tak 20 (ty kteří si tak jen říkají nepočítám) a to se v tom pohybuji. Tolik co píšeš ás snad ani není. Co já vím tak na volnou nohu si skoro nikdo netroufá, radší se nechají zaměstnat.
mito7 píše: Jak to, že ne? Vždyť se ta kapalina opírá do dvojnásobný plochy, tak při stejném tlaku kapaliny musí být síla dvojnásobná!
nakresli si to, vazby mezi jednotlivymi prvky mechanismu si nakresli jako sily co mezi nimi pusobi, vyslednice musi byt 0 = uvidis co ti tam vyjde za sily.
mechanika - metoda uvolnovani, uplnej zaklad mechaniky/statiky
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
mito7 píše: Když bude plovoucí třmen s jedním pístkem a nebo pevný třmen s 2 stejnýma pístkama po jednom z každé strany a půjde do nich stejný tlak brzdové kapaliny tak ten pevnej bude brzdit větší silou!
...ale ne v tomto vesmíru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
assassin píše: ................
ale nektere aspekty tveho vyjadrovani - a nejspis i mysleni (treba ten predpoklad, ze ostatni jsou blbci je citit pomerne casto) zas pochopit nedokazu, to je cely.
btw ve sve profesi jsem za posledni roky potkal desitky, mozna stovky konstrukteru a to tvoje "chovani" mi jaksi nesedi k chovani tech z nich ktere povazuju za "spickove" - ale treba je to jen zamlzeno komunikaci pres forum, uz tu znam dost lidi osobne a ve skutecnosti jsme docela dost rozdilni nez jak to vypada tady...
...čoveče, já mám zas naopak pocit, že maj ostatní snahu udělat blbce z něj (ty seš možná jedna z výjímek, protože u tebe si za ty přispěvky zpět, teď momentálně neuvědomuju, že bych z tvejch textů ten pocit měl), a to řek bych "za každou cenu"
...k tý druhý části příspěvku, syn je taky konstruktér, ale jak ho znám (je v tom asi po mě ), tak by ty určitý dotyčný už pravděpodobně dávno poslal do prdele
se-se píše: assassin> ono ve skutečnosti někomu něco řekneš jednou a stačí to. Tady jaksi ne. Ona vlídnost vydrží jen přes několik drzostí z druhé strany.
Ale hlavně nemám sebemenší důvod k nějaké servilitě. Jen proto abych nevypadal neskromně?
A tedy s těmi stovkami to přeháníš o řád. Já za život potkal konstruktérů tak 20 (ty kteří si tak jen říkají nepočítám) a to se v tom pohybuji. Tolik co píšeš ás snad ani není. Co já vím tak na volnou nohu si skoro nikdo netroufá, radší se nechají zaměstnat.
proto pisu, ze vse beres podle sebe a beres se jako ten "vrchol" - ty sam jsi potkal 20 konstrukteru, jak by mohl nekdo mladsi jich potkat vic?
ale mam slabsi chvilku, tak ti to vysvetlim, delal jsem v konstrukcni firme, co "pujcovala" konstruktery jinym firmam - obvykle ve chvili kdy nestihaji projekt, vzali si projekt na ktery nemaji kapacity atd... takove projekty pak trvaji nekolik mesicu. za nekolik let zakonite navstivis mnozsvi firem. Konkretne v automotive sedi ve vyvoji docela dost lidi.
Ted to same delam na volne noze - asi jsem "skoro nikdo" a ze konstrukteru ani tolik neni? sorry, ale treba posledni 3roky delam vyhradne pro zahranicni firmy, docela by ses divil kolik "konstrukteru" zivi VW....
jinak abys mel radost, tak jsem trochu prestrelil, ne v tom, ze bych nepotkal desitky az stovky konstrukteru - to jsem potkal, ale trochu vic zblizka znam praci/vysledky jen casti z nich, tzn kolik z toho celkoveho poctu ma jake kvality opravdu vedet nemuzu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
assassin píše: stev: ty plechovky byly celkem ok, tak je vymen za kotouc - polozis kotouc na zed, do ruky vezmes desku a tlacis na nej silou 100N - na kotouc pusobi z jedne strany sila 100N a z druhe strany na nej pusobi 100N zed - tzn tu mame dve sily 100N - jak je to mozne kdyz ty jsi do toho vlozil jen 100N?
tohle je easy mechanismus, ale je dobry si to pak nepredstavovat stylem jak to delas - dokud si na to mozek nezvykne - a proste verit "skolnim pouckam" nakreslit si to, nakreslit sily co kde pusobi, uvedomit si, ze vyslednice sil musi byt "0" pokud ma teleso zustat na miste a smirit se s tim ze to je tak jak to vyjde :) on pak zacne mozek po case "videt jinak"
v pořádku, a tady funkci zdi hraje teda co? Když tam ta zeď není, potřebuju nějakej ekvivalent kterej to tlačí zpět.
Naposledy editováno 26.05.2017 12:08:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
nemako píše: když je na dvou pístech,na každém tlak 100,tak to dohromady není 200.
to netvrdím a vím co myslíš, ale když do dvou dodávám po 100, tak snad potřebuju 200
Naposledy editováno 26.05.2017 12:09:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: assassin> ten koupenej mám v ruce a má 22 takže by to spíš nešlo
no to je 13mm rozdil, pises ze mas 20mm mista... 7mm vule mi prijde dost, krom toho ze je mozna moznost o par mm posunout kotouc a i pouzit jinej trmen nez je muj sestipist :)
ja te nechci presvedcit abys to delal jinak, ted uz by to byla i blbost kdyz mas dily za hromadu penez. jen rikam, ze reseni by se naslo.
predelaval jsem brzdy z plovoucich na pevne i tam kde bylo mnohem mene mista (predni vidlice motokrosovych moto) a nejak se to podarilo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Stev píše: v pořádku, a tady funkci zdi hraje teda co? Když tam ta zeď není, potřebuju nějakej ekvivalent kterej to tlačí zpět.
zed tam je - teleso brzdice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
osiris píše: ...čoveče, já mám zas naopak pocit, že maj ostatní snahu udělat blbce z něj (ty seš možná jedna z výjímek, protože u tebe si za ty přispěvky zpět, teď momentálně neuvědomuju, že bych z tvejch textů ten pocit měl), a to řek bych "za každou cenu"
...k tý druhý části příspěvku, syn je taky konstruktér, ale jak ho znám (je v tom asi po mě ), tak by ty určitý dotyčný už pravděpodobně dávno poslal do prdele
ale jo souhlasim, ja se musim docela hlidat a nekdy driv, asi i v jinem tematu jsem rejpal do seseho vic.
on totiz sese kazdou chvili argumentuje jak o kousek vys - jak bych mohl potkat tolik konstrukteru kdyz on sam, ktery se v tom pohybuje, jich potkal jen 20.
ono ja kdybych nemel za ty leta deformaci furt tady nekomu neco vysvetlovat, tak se na to taky vykaslu, predpokladam, ze tvuj syn ma dost svejch starosti a sem by ani nic nepsal - ja to mam ted stejne, jen se zbavit "zavislosti" na foru neni pro me tak snadny :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
assassin píše: zed tam je - teleso brzdice.
už jsem si to mezítím uvědomil sám ..., tak já jdu zas pracovat
se-se píše: assassin> píšu ani ne 20 a dole je jen pár mm a jak píšu ten stávajîcí je dobrej a nemám důvod použít jinej
ale vzdyt pisu, ze ti nevymlouvam tvuj zamer :) ja se ohrazuju jen nad tim "asi neuspel" a "asi neslo" - slo by to, sam jsem to resil nekolikrat. predelaval jsem kola z motorek jako je HP4 a RSV4 na starou suzuki a casto se delalo vse nove, osa, unasec brzdice, unasec rozety, redukce pod kotouc/rozetu aby se posunula dosedaci plocha atd... spousta hodin mereni, modelovani a prototypu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |