1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Ybr 125 15z
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Ybr 125 15z
Zde ho pak máš za cca 160kč, tak si ho můžeš koupit a vyzkoušet a pokud by ti nevyhovovalo tak se můžeš vrátit k originálu 14 zubů: http://www.amtrade....p;products_id=153135
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Ybr 125 15z
Jinak jsem ještě zjistil, že nestačí koupit jen kolečko, ale i nový šroubky a tu "podložku", který drží kolečko. Já to zatím vyřešil provizorně vypilováním staré "podložky" a nahrazením šroubků, který jsem našel doma. Každopádně podložku a šroubky plánuju koupit ty, který tam patří.
Tady přikládám nějaký fotky:
https://www.dropbox.com/sh/gcqz9kcrvvzkvh0/AAChGSB1IPelwmr6xCwtehFka?dl=0
vpopela píše: Dnes jsem na svou YBR 125 namontoval 15z kolečko a zatím si ho nemůžu vynachválit. Motorka jede podobně jako předtím, akorát má nižší otáčky - při 90km/h točí cca 7500 otáček, 100km/h 8500 otáček. Po rovince a z kopečka teď jedu rychleji, netočím do omezovače. 5ka je taková ekonomičtější :).
Dnes jsem to porovnával na své YBRce se 14 zuby. Při 50km/h - točí cca 4500 otáček, při 60 km/h cca 5100 ot. při 70 km/h cca 6000 ot., při 80 km/h cca 6900 ot., při 90 cca 8000 ot., při 100km/h cca 9000 otáček.
Z toho se dá usoudit, že 15z. kolečko není vůbec špatná volba. Možná do něj časem také půjdu
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Ybr 125 15z
YBR má vrchol výkonu pod 8000, tak by muselo jet takhle při necelých 4000 a i ve dvou zrychlovat do stoupání a to se jaksi nekoná. Tak, kde je ta pružnost 4T?
Naposledy editováno 29.05.2017 10:38:04
mito7 píše: Vždycky se mi líbí jak všichni tvrdí, že 4T je oproti 2T pružnější. Dcera se mnou (140 kg) na 2T Mitu jede i do mírného stoupání na 6-tku při 6000 otáčkách (cca 90 km/hod.) a motorka plynule zrychluje bez nutnosti podřazování a za chvíli je tam 140 bez nějakého vytáčení. Pak to začne zrychlovat ostřeji. Vrchol výkonu je asi ve 12500ot., takže těch 6000 nejsou ani poloviční otáčky.
YBR má vrchol výkonu pod 8000, tak by muselo jet takhle při necelých 4000 a i ve dvou zrychlovat do stoupání a to se jaksi nekoná. Tak, kde je ta pružnost 4T?
Nemůžeš srovnávat 4T s otevřeným 2T, takže srovnáváš nesrovnatelné. V tomhle vlákně řešíme úplně něco jiného
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Ybr 125 15z
1. tohle téma je úplně o něčem jiným.
2. srovnávat otevřený mito s ekonomickou ybr 125, to chce odvahu.
Jinak, u Mita jsem řešil podobný problém, ale místo 14 z kolečka jsem namontoval 13 z a pak to jede lépe. Se 14 z by se teoretická maximálka pohybovala nad 200 a to je asi špatně.
Shodou okolností si ji známý pořídil, tak mám přímé porovnání a to za ni dal o 20 000 více.
Naposledy editováno 31.05.2017 08:49:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blinrk yamaha YBR 125 2006 Yamaha YBR 125 | Nikcus | 16 | 5.10.2023 v 20:30 Stanyk |
Nechytá yamaha ybr 125 Yamaha YBR 125 | user54321 | 5 | 20.9.2023 v 18:17 SLEEPER |
Yamaha ybr 125 rv2007 (vstřik) Prob... Yamaha YBR 125 | DenverCZ | 7 | 29.5.2023 v 09:52 Egengaf |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 13 | 20.3.2023 v 14:13 CRF1000 |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 9 | 19.3.2023 v 11:55 mstepankova |